Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Frequent Flyer Virgin Atlantic

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Natalie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Frequent Flyer Virgin Atlantic

Bericht door Natalie »

Wij vliegen dit jaar met 5 personen naar Las Vegas en nu heb ik mij aangemeld bij de frequent flyer club van Virgin,alleen begrijp ik er nog niet heel veel van,ik kan nergens vinden of ik de miles van 5 personen dan op 1 pasje kan krijgen.
Of moet ik ons allemaal,dus ook de kinderen apart aanmelden?
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Frequent Flyer Virgin Atlantic

Bericht door Family5 »

Je moet ieder gezinslid apart opgeven en laten accepteren voordat je airmiles kunt sparen. Je kunt wel de punten van alle gezinsleden samenvoegen, wanneer je deze wilt verzilveren.
Natalie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Natalie »

Dus ik moet voor de jongste ook gebruikersnaam en wachtwoord verzinnen? Best wel gedoe dus als je met 5 personen reist..maar ja als je ze daarna kunt samenvoegen tikt het lekker aan!
Kan je ook ergens zien voor hoeveel miles je iets kan boeken?
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Family5 »

Je krijgt vanzelf aanbiedingen toegestuurd zodra je voldoende 'tier points' hebt gespaard. Het is niet zo dat je meteen je punten kunt inwisselen voor een gratis vlucht. Je kunt wel allerlei privileges opbouwen: upgrade stoelen, incheck priority, korting op huurauto's en hotels...dat soort dingen.
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Hoe kan je de punten samen laten voegen?
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer