Over een kleine twee weken vertrekken wij voor de eerste keer naar de VS om voor vijf weken met een tent te gaan rondtrekken door het Noordwesten (een rondje Denver-Denver)

Wij hebben al veel gereisd, maar op de een of andere manier vind ik deze reis net iets spannender vanwege de verhalen over de strenge Immigration officers. Daarom wil ik er zeker van zijn dat ik geen fouten maak of iets over het hoofd zie bij de voorbereidingen. Nu heb ik net via de website van Icelandair de APIS gegevens ingevuld, er wordt gevraagd naar namen, waarbij ik bij ' tweede voornaam' voor de zekerheid mijn tweede en derde voornaam heb ingevuld, daarnaast paspoortgegevens en eerste adres in VS, maar er was ook een veld met 'eerste bestemming in Nederland (voor bezoekers)'. Ik heb hier niets ingevuld, maar vraag mij af of ik hier mijn woonadres moet invullen en of ik er ook goed aan heb gedaan al mijn namen in te vullen, terwijl deze niet op het ticket of Esta formulier staan. Kan iemand hier antwoord op geven?
Daarnaast nog het volgende. Ik heb op dit moment een sabbatical van 5 maanden. Dat is de waarom ik 5 weken naar de VS kan. Is het verstandig om bewijs mee te nemen dat ik op sabbatical ben en per 1 november weer aan het werk ga? Ik ben namelijk bang dat er vragen worden gesteld hoe het kan dat wij 5 weken kunnen reizen.
Alvast heel erg bedankt!
Anouk