Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstap Detroit.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Overstap Detroit.
Goedemidag!
Volgend jaar april gaan wij onze eerste reis naar Amerika maken.
Nu merk ik dat de vliegtickets tegen lage prijzen snel zijn uitverkocht en ben ik van plan om deze ASAP te boeken.
Nu heb ik een directe vlucht naar San Francisco voor een mooie prijs.
Maar de terugvlucht is vanaf Las Vegas via Detroit naar Amsterdam met totaal 54 minuten overstaptijd in Detroit.
Ik ben hier nog nooit geweest en ben dus erg benieuwd of deze overstap haalbaar is.. iemand ervaring?
Volgend jaar april gaan wij onze eerste reis naar Amerika maken.
Nu merk ik dat de vliegtickets tegen lage prijzen snel zijn uitverkocht en ben ik van plan om deze ASAP te boeken.
Nu heb ik een directe vlucht naar San Francisco voor een mooie prijs.
Maar de terugvlucht is vanaf Las Vegas via Detroit naar Amsterdam met totaal 54 minuten overstaptijd in Detroit.
Ik ben hier nog nooit geweest en ben dus erg benieuwd of deze overstap haalbaar is.. iemand ervaring?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Overstap Detroit.
In principe makkelijk haalbaar mits je eerste vlucht geen vertraging heeft bij vertrek.
Wij hebben vorig jaar ook dit traject gevlogen. Wij vertrokken met vertraging uit LV waardoor we een overstap hadden van -10 minuten (vliegtuig naar A'dam had al vertrokken moeten zijn, maar stond er gelukkig nog
).
Het was in ieder geval een kwestie heel hard van de ene gate naar de andere gate rennen. Wij hebben het gered, de koffers niet....die werden een dagje later thuis bezorgd.
Vliegveld vonden wij overzichtelijk, staat goed aangegeven. 54 min. moet normaal gesproken geen probleem zijn.

Het was in ieder geval een kwestie heel hard van de ene gate naar de andere gate rennen. Wij hebben het gered, de koffers niet....die werden een dagje later thuis bezorgd.
Vliegveld vonden wij overzichtelijk, staat goed aangegeven. 54 min. moet normaal gesproken geen probleem zijn.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Gemakkelijke overzichtelijke luchthaven, een lange gang ook met rolbanden waardoor je nog wat sneller kunt zijn.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik zou eerder zeggen "mits je eerste vlucht geen vertraging heeft bij aankomst."PSVwally schreef:In principe makkelijk haalbaar mits je eerste vlucht geen vertraging heeft bij vertrek.

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Normaal gesproken is dat wel haalbaar, maar hou er rekening mee dat er nog wel wat wijzigingen in vluchttijden kan zijn, de schema's voor volgend jaar april zijn nog helemaal niet bekend, er kan nog veel veranderen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht