Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ordner in vliegtuig
Ordner in vliegtuig
Hallo
Weet iemand of je orders mee mag nemen in het vliegtuig (als handbagage) ? Dit ivm 'veiligheidseisen'.
Weet iemand of je orders mee mag nemen in het vliegtuig (als handbagage) ? Dit ivm 'veiligheidseisen'.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Ordner in vliegtuig
Wat zou er gevaarlijk aan zijn? Papercut??

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- JohnS
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Ja, waarom niet?
Ordners meegenomen met KLM, Air France (en BA en Alitalia) op routes Parijs-Miami, SFO-Amsterdam (en bestemmingen in Italie, Zuid-Amerika en Zuid-Afrika). Nooit problemen gehad.
Ordners meegenomen met KLM, Air France (en BA en Alitalia) op routes Parijs-Miami, SFO-Amsterdam (en bestemmingen in Italie, Zuid-Amerika en Zuid-Afrika). Nooit problemen gehad.
Zo zitten wij ook wel met vragen over of we iets wel of niet mee mogen nemen in onze handbagage.
* de stok om te filmen met mijn gopro (zo'n uitschuifstok)
* ik neem mijn camerarugtas mee als handbagage, daar kan ik mijn macbook en ipads ook in kwijt. Normaal hangt aan de zijkant mijn statief, mag deze eraan blijven?
* mijn vriendin draagt onze rugzak die we ook tijdens wandeltochten enzo in de canyons meenemen. Dit is er eentje waarin zo'n ijzeren steun zit zodat de rugzak niet op je rug leunt. Formaat is een standaard rugzak. Mag deze mee in de handbagage of moeten we de steun eruit halen en in de koffer doen?
* de stok om te filmen met mijn gopro (zo'n uitschuifstok)
* ik neem mijn camerarugtas mee als handbagage, daar kan ik mijn macbook en ipads ook in kwijt. Normaal hangt aan de zijkant mijn statief, mag deze eraan blijven?
* mijn vriendin draagt onze rugzak die we ook tijdens wandeltochten enzo in de canyons meenemen. Dit is er eentje waarin zo'n ijzeren steun zit zodat de rugzak niet op je rug leunt. Formaat is een standaard rugzak. Mag deze mee in de handbagage of moeten we de steun eruit halen en in de koffer doen?
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou je GoPro Pole en statief in de ruimbagage doen. Die rugzak lijkt me niet zo'n probleem.
Op een GoPro forum schrijft iemand het volgende over z'n Pole in de handbagage:
Op een GoPro forum schrijft iemand het volgende over z'n Pole in de handbagage:
I was questioned on the one I took on the plane... they allowed it after seeing what it was... but they were hesitant. it looked like a round pipe bomb thing in the scanner.
Je zou de ringband af kunnen breken en deze als wapen gebruikenNjit schreef:Wat zou er gevaarlijk aan zijn? Papercut??

- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat een getraind iemand sneller iemand verwond met een balpen dan met een ordner...
https://www.tsa.gov/sites/default/files ... ochure.pdf
Tripod zou ik inderdaad in je checkin bagage doen. Je rugzak zal denk ik geen probleem zijn het is niet aangegeven in de TSA brochure. Wellicht dat ze op het vliegveld zullen vragen of je het frame zou willen verwijderen.
Tripod zou ik inderdaad in je checkin bagage doen. Je rugzak zal denk ik geen probleem zijn het is niet aangegeven in de TSA brochure. Wellicht dat ze op het vliegveld zullen vragen of je het frame zou willen verwijderen.
Ik ben wel benieuwd waarom je een ordner mee wil nemen eigenlijk...
- TwentseGijs
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Voor mijn werk moet ik erg vaak hele vreemde spullen meenemen (bijv. een doos ongevaarlijke chemicaliën, spuiten, pipetten, etc).
Af en toe wel gezeur mee gehad... maar het ergste dat is gebeurd is dat het ingecheckt werd. No probs. Gewoon zorgen dat je op tijd op het vliegveld bent... en vriendelijk blijven lachen.
Af en toe wel gezeur mee gehad... maar het ergste dat is gebeurd is dat het ingecheckt werd. No probs. Gewoon zorgen dat je op tijd op het vliegveld bent... en vriendelijk blijven lachen.
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
Tosca: Ik had een flexibele ordner mee als handbagage, voor ons roadbook met alle tickets, overnachtingen, to do-lijstjes, informatie over de stad of National State Parks, Outlets etc. Per dag een tabblad, ideaal. Tijdens de reis deed ik per dag een deel in een snelhechtmap, dat was praktischer.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht