Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto Huren via Alamo
Auto Huren via Alamo
Dag allen,
Voor onze eerste keer Amerika ben ik op zoek naar een huurauto voor de periode van 06/06 tem 24/06 Vertrekkende vanuit San Fransisco en retourneren in Los Angeles.
Via Rentalcars.com is mijn oog op onderstaande aanbieding gevallen van Alamo:
Ford Fusion Saloon of soortgelijke auto 572 EUR
Uw Huur is Inclusief
* Onbeperkt aantal kilometers
* Verzekering ( - Schadedekking - Diefstalbescherming - Wettelijke Aansprakelijkheid - Aanvullende aansprakelijkheidsverzekering (SLI) - Onverzekerde motoristen verzekering (UMP) )
* Lokale belastingen
* Luchthaventoeslag
* Premium locatietoeslag.
* Extra bestuurders (25 jaar of ouder)
* Binnenlandse veiligheidstoeslag
Andere Optionele Extra's en Verzoeken
* Buiten kantooruren toeslag
* Eenwegstoeslag (indien van toepassing)
* Extra's verzocht ten tijde van de reservering die u ter plekke dient te betalen(bijvoorbeeld kinderzitjes).
* Leverings- en Ophaalservice
* Aanvullende verzekering voor letsel aan bestuurder en/of inzittenden
* Boetes, tolheffingen en parkeerkosten
Enkele vraagjes:
- Ben ik zo voldoende verzekerd?
- Een GPS is hier niet inbegrepen? Is het aangewezen om via het verhuurbedrijf een GPS te huren of er zelf eentje te kopen?
- Bij inleveren op de luchthaven in Los Angeles moeten we de huurwagen buiten de kantooruren inleveren aangezien we om 6h 's morgens opstijgen. Hebben julie enig idee hoeveel deze toeslag ongeveer bedraagt? idem met de levering en ophaalservicekosten?
- Wat wordt er met 'eenwegstoeslag' bedoeld?
- Betaal ik met 572 EUR volgens jullie een correcte prijs?
- Zijn er nog zaken/addertjes waar ik zeker op moet letten?
Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,
Dennis
Voor onze eerste keer Amerika ben ik op zoek naar een huurauto voor de periode van 06/06 tem 24/06 Vertrekkende vanuit San Fransisco en retourneren in Los Angeles.
Via Rentalcars.com is mijn oog op onderstaande aanbieding gevallen van Alamo:
Ford Fusion Saloon of soortgelijke auto 572 EUR
Uw Huur is Inclusief
* Onbeperkt aantal kilometers
* Verzekering ( - Schadedekking - Diefstalbescherming - Wettelijke Aansprakelijkheid - Aanvullende aansprakelijkheidsverzekering (SLI) - Onverzekerde motoristen verzekering (UMP) )
* Lokale belastingen
* Luchthaventoeslag
* Premium locatietoeslag.
* Extra bestuurders (25 jaar of ouder)
* Binnenlandse veiligheidstoeslag
Andere Optionele Extra's en Verzoeken
* Buiten kantooruren toeslag
* Eenwegstoeslag (indien van toepassing)
* Extra's verzocht ten tijde van de reservering die u ter plekke dient te betalen(bijvoorbeeld kinderzitjes).
* Leverings- en Ophaalservice
* Aanvullende verzekering voor letsel aan bestuurder en/of inzittenden
* Boetes, tolheffingen en parkeerkosten
Enkele vraagjes:
- Ben ik zo voldoende verzekerd?
- Een GPS is hier niet inbegrepen? Is het aangewezen om via het verhuurbedrijf een GPS te huren of er zelf eentje te kopen?
- Bij inleveren op de luchthaven in Los Angeles moeten we de huurwagen buiten de kantooruren inleveren aangezien we om 6h 's morgens opstijgen. Hebben julie enig idee hoeveel deze toeslag ongeveer bedraagt? idem met de levering en ophaalservicekosten?
- Wat wordt er met 'eenwegstoeslag' bedoeld?
- Betaal ik met 572 EUR volgens jullie een correcte prijs?
- Zijn er nog zaken/addertjes waar ik zeker op moet letten?
Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,
Dennis
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Auto Huren via Alamo
Enkele vraagjes:
Ben ik zo voldoende verzekerd?
-Als je een nog een aparte reisverzekering hebt ben je volledig gedekt normaal gezien.
Een GPS is hier niet inbegrepen? Is het aangewezen om via het verhuurbedrijf een GPS te huren of er zelf eentje te kopen?
-GPS is niet inbegrepen, en voor deze duur van de reis kan je beter een ter plaatse kopen, of eventueel je smartphone/tablet gebruiken als gps met gratis software
Bij inleveren op de luchthaven in Los Angeles moeten we de huurwagen buiten de kantooruren inleveren aangezien we om 6h 's morgens opstijgen. Hebben julie enig idee hoeveel deze toeslag ongeveer bedraagt? idem met de levering en ophaalservicekosten?
-Op LAX zijn de rentalcenters 24/24 bemand, dus inleveren is nooit een probleem, en kost niks extra
Wat wordt er met 'eenwegstoeslag' bedoeld?
-Als je van SFO -> LAX lever je de wagen in op een andere plaats dan dat je hem gehuurd hebt, en dan zijn daar in de meeste gevallen kosten aan verbonden. Op drive-usa.de zie je deze direct erbij staan?
Ben ik zo voldoende verzekerd?
-Als je een nog een aparte reisverzekering hebt ben je volledig gedekt normaal gezien.
Een GPS is hier niet inbegrepen? Is het aangewezen om via het verhuurbedrijf een GPS te huren of er zelf eentje te kopen?
-GPS is niet inbegrepen, en voor deze duur van de reis kan je beter een ter plaatse kopen, of eventueel je smartphone/tablet gebruiken als gps met gratis software
Bij inleveren op de luchthaven in Los Angeles moeten we de huurwagen buiten de kantooruren inleveren aangezien we om 6h 's morgens opstijgen. Hebben julie enig idee hoeveel deze toeslag ongeveer bedraagt? idem met de levering en ophaalservicekosten?
-Op LAX zijn de rentalcenters 24/24 bemand, dus inleveren is nooit een probleem, en kost niks extra
Wat wordt er met 'eenwegstoeslag' bedoeld?
-Als je van SFO -> LAX lever je de wagen in op een andere plaats dan dat je hem gehuurd hebt, en dan zijn daar in de meeste gevallen kosten aan verbonden. Op drive-usa.de zie je deze direct erbij staan?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dennis89 schreef: Enkele vraagjes:
- Ben ik zo voldoende verzekerd? Ja
- Een GPS is hier niet inbegrepen? Is het aangewezen om via het verhuurbedrijf een GPS te huren of er zelf eentje te kopen? Zelf ter plaatse kopen of via iemand hier op het forum (2e hands). Zie http://forum.allesamerika.com/viewforum.php?f=39
- Bij inleveren op de luchthaven in Los Angeles moeten we de huurwagen buiten de kantooruren inleveren aangezien we om 6h 's morgens opstijgen. Hebben julie enig idee hoeveel deze toeslag ongeveer bedraagt? idem met de levering en ophaalservicekosten? Alamo op LAX is 24/7 open. Zie http://goo.gl/UxJFUE
- Wat wordt er met 'eenwegstoeslag' bedoeld? Als je de auto op verschillende locaties ophaalt en terugbrengt.
- Betaal ik met 572 EUR volgens jullie een correcte prijs? Dat is een kwestie van vergelijken met andere aanbieders.
- Zijn er nog zaken/addertjes waar ik zeker op moet letten? Ter plaatse je niks laten aansmeren.
Zie ook dit topic: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=57116 (en eerdere delen)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- bedeve
- Amerika-expert
Bij je SFO -> LAX huur is die niet van toepassing.Njit schreef:[
- Wat wordt er met 'eenwegstoeslag' bedoeld? Als je de auto op verschillende locaties ophaalt en terugbrengt.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik heb een soort gelijke geboekt maar dan van LA naar SF geen eenwegs kosten omdat het binnen Call is.
Voor de GPS die heb ik op amazon.com gekocht was 110 euro inc douane en verzendkosten. Voor een tomtom met lifetime maps en tomtom roadside assist (wat dat ook mogen zijn) Later bleek dat de douane geen kosten heeft berekend en kreeg ik die 25 euro terug dus voor 85 euro
Voor de GPS die heb ik op amazon.com gekocht was 110 euro inc douane en verzendkosten. Voor een tomtom met lifetime maps en tomtom roadside assist (wat dat ook mogen zijn) Later bleek dat de douane geen kosten heeft berekend en kreeg ik die 25 euro terug dus voor 85 euro

Bedankt voor jullie snelle reacties, ben er weer heel wat wijzer uit geworden!!
Grts
Dennis
Grts
Dennis
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3582 Weergaves