Omdat ik gebruik maak van prepaid credits cards, bevallen me uitstekend, vorig jaar alleen geweigerd bij Caesar's Palace om een of andere reden.
Heb ondertussen al veel gevonden op de site. Denk dat ik er wel uitkom..

Blijkbaar is een aanname.Mmmar83 schreef:Ok, ik heb het gehele topic over Emerald Club van National doorgeploegd en blijkbaar kan ik er toch geen gebruik van maken aangezien de addtional driver op hetzelfde adres moet wonen als de hoofdboeker.
Ik kan je verzekeren dat dit niet nodig is. Heel simpel: twee rijbewijzen, 1 creditcard en 1 Emerald pasje. That's all folks.Mmmar83 schreef:Ok, ik heb het gehele topic over Emerald Club van National doorgeploegd en blijkbaar kan ik er toch geen gebruik van maken aangezien de addtional driver op hetzelfde adres moet wonen als de hoofdboeker. Bummer!
Oh, dus toch. Ik vond het al vreemd. Thanks! Dan ga ik het aanvragen!!!Hinko schreef:Ik kan je verzekeren dat dit niet nodig is. Heel simpel: twee rijbewijzen, 1 creditcard en 1 Emerald pasje. That's all folks.Mmmar83 schreef:Ok, ik heb het gehele topic over Emerald Club van National doorgeploegd en blijkbaar kan ik er toch geen gebruik van maken aangezien de addtional driver op hetzelfde adres moet wonen als de hoofdboeker. Bummer!
Wat is je startplaats? Start je in Californië dan is de tweede bestuurder altijd gratis.
De code is altijd alleen bij rechtstreekse boeking.ina schreef:Even een vraagje over de code, is dat wanneer je rechtstreeks boekt bij Budget? Of kan het via een broker zoals rental of usareisen?
Heel erg bedankt bedankt voor de tipMarjoleinW schreef:Ik zat net te kijken naar mijn bonuspunten van Best Western en met zo'n kaart (=gewoon gratis aan te vragen) krijg je deze kortingscodes voor Avis.com:
.........
Misschien heeft iemand er wat aan?
De midsize car bij Alamo is heel vaak de Chevrolet Cruze.Tumke84 schreef: We hebben gekozen voor een midsize (Toyota Corolla of vergelijkbaar). Nu begin ik toch te twijfelen of dit groot genoeg is.
Er zit een fout op de site.Tumke84 schreef:
Verder krijg ik als ik mijn gegevens invul op alamo.co.uk/brits voor zowel 'standard' als 'fullsize' twee verschillende prijzen.