Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
overstaptijd van 2.20u genoeg ?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
overstaptijd van 2.20u genoeg ?
We komen vanuit Amsterdam aan in Detroit, hebben 2.20u overstaptijd.
Moeten dan op het vliegtuig naar Los Angeles.
Is dit haalbaar?
Hoeveel overstaptijd hebben we nodig als we terugkomen vanuit LA naar Amsterdam?
Dankjewel.
Moeten dan op het vliegtuig naar Los Angeles.
Is dit haalbaar?
Hoeveel overstaptijd hebben we nodig als we terugkomen vanuit LA naar Amsterdam?
Dankjewel.
Re: overstaptijd van 2.20u genoeg ?
Vera bedoel je vanuit Amsterdam naar Detroit en dan overstappen naar Phoenix?
Of is het op de terugweg?
Of is het op de terugweg?
In het bericht staat toch echt naar/van Los Angeles via Detroit. Dan is heen een overstaptijd van 2u 20m voldoende. Terug hoef je niet door immigrations en customs en je bagage wordt doorgezonden dus is 1u dan ruim voldoende. Mocht het mislopen vanwege vertragingen dan wordt je op een andere vlucht geboekt.
-
- Amerika-ontdekker
Thanks mtl, da's al een meevaller.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Een overstap van 2 uur wordt doorgaans als ruim voldoende gezien.
Zelf heb ik volgende maand 1"40u overstaptijd, ook op Detroit. Is krap, zeker met een hele familie (6p) op sleeptouw die voor de eerste keer gaat. Maar op basis van eerdere ervaringen op Detroit, moet het makkelijk kunnen. Terug hebben we 56 minuten op Atlanta. Ik maak me nergens druk over
Zelf heb ik volgende maand 1"40u overstaptijd, ook op Detroit. Is krap, zeker met een hele familie (6p) op sleeptouw die voor de eerste keer gaat. Maar op basis van eerdere ervaringen op Detroit, moet het makkelijk kunnen. Terug hebben we 56 minuten op Atlanta. Ik maak me nergens druk over

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-ontdekker
Da's het soort nieuws dat een mens graag hoort, Frasi.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Probeer of je ervoor kunt zorgen dat de hele familie 30 min voor het landen allemaal naar de wc in het vliegtuig is geweest of anders pas na de immigrations en douane. Ik loop altijd uit het vliegveld in straf tempo naar die rijen voor de hokjes. Dat je niet 300 man voor je hebt staan. Scheelde me de laatste keer echt veel tijd toen er geen koffers mee waren gekomen om vooraan te staan bij de hulp ipv achteraan in de rij.
Onderstaande was in januari 2015. Bomvolle A330-300. Met een aardige volle immigrations hal. We waren niet de enige zeg maar.
Wij landen om 13.49 (gepland 13.28) in Detroit. Tegen 14.00 waren wij in de hal bij Immigrations.
Geplande vertrektijd van ons vliegtuig naar Las Vegas was 15.35 uur. Iets na 15.00 uur waren wij door Immigrations, douane en security en konden we naar het treintje.
Het boarden was al begonnen, konden meteen instappen, uiteindelijk vertrokken we pas om 16.00 uur omdat we nog moesten wachten op enkele overstappers
Wij landen om 13.49 (gepland 13.28) in Detroit. Tegen 14.00 waren wij in de hal bij Immigrations.
Geplande vertrektijd van ons vliegtuig naar Las Vegas was 15.35 uur. Iets na 15.00 uur waren wij door Immigrations, douane en security en konden we naar het treintje.
Het boarden was al begonnen, konden meteen instappen, uiteindelijk vertrokken we pas om 16.00 uur omdat we nog moesten wachten op enkele overstappers

Goede tip PSVwally. Mijn reisgenoten moesten eerst nog naar de wc, foto's maken, familie bellen dat ze waren overgekomen (eerste deel vd reis) en net voordat een hele rij Chinezen aansloot bij Immigrations werden nog ff de lippen gebalsemd met Labello. Uiteindelijk hebben we het net gehaald omdat ons dochtertje hard begon te huilen en wij via een priolijn de andere terminal binnen mochten. We hadden 2:20 uur in Chicago.
-
- Amerika-ontdekker
Nog een vraagje.
Wanneer we terug aankomen in Schiphol, hebben jullie een idee van wat de tijd is die je nodig hebt om je
bagage op te pikken?
Afhankelijk van die tijd moet ik mijn trein op voorhand boeken.
Wanneer we terug aankomen in Schiphol, hebben jullie een idee van wat de tijd is die je nodig hebt om je
bagage op te pikken?
Afhankelijk van die tijd moet ik mijn trein op voorhand boeken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
je trein vooraf boeken? Ik zou daar echt ruim de tijd voor nemen. Op Schiphol duurt het altijd erg lang voordat je bagage kunt oppikken vind ik. Ook kun je als je bv op de Polderbaan land wel eens de pech hebben dat je nog zeker 20 min aan het taxiën bent.
Overigens op de eerste vraag van TS over de terugweg. Ik heb dan wel nog nooit terug echt vertraging gehad, maar ik ben altijd binnen de 15 min nadat ik uitgestapt was bij de volgende gate aankomen. Dat gaat heel snel.
Overigens op de eerste vraag van TS over de terugweg. Ik heb dan wel nog nooit terug echt vertraging gehad, maar ik ben altijd binnen de 15 min nadat ik uitgestapt was bij de volgende gate aankomen. Dat gaat heel snel.
-
- Amerika-ontdekker
Dankjewel PSWally.
Da's best wel lang taxiën.
Zou 2 uur extra volstaan dan?
Ik neem de hogesnelheidstrein richting Antwerpen en die moet vooraf besproken worden.
Da's best wel lang taxiën.
Zou 2 uur extra volstaan dan?
Ik neem de hogesnelheidstrein richting Antwerpen en die moet vooraf besproken worden.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
2u moet normaal gesproken voldoende zijn ja. Mijn zwager deed er 2 weken geleden bijna 1.5u over voordathij buiten stond.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt Paul.
Ik was ook al vergeten dat het in Brussel wel een eind lopen is eer je uit de hal bent,
en ik vermoed dat Schiphol nog groter is. Dan ga ik het houden op min. 2 uur tussentijd.
Ook al geregeld, sè.
Ik was ook al vergeten dat het in Brussel wel een eind lopen is eer je uit de hal bent,
en ik vermoed dat Schiphol nog groter is. Dan ga ik het houden op min. 2 uur tussentijd.
Ook al geregeld, sè.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1347 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z