Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto Huren Hertz 20 jaar

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
mauropac10
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Auto Huren Hertz 20 jaar

Bericht door mauropac10 »

Hallo,

Na vorig jaar met mijn vader naar Amerika te zijn geweest wil ik dit jaar 3 weken alleen rondtrekken door 3 staten.
Bij Auto Verhuurder Hertz zag ik dat ze ook auto's verhuren aan 20 jarigen maar dat er dan mogelijk een "FEE" bij komt van 27 Dollar.
Mijn vraag is of mensen ervaring hebben met deze "FEE" en of dit altijd toegepast wordt op mensen van 20 jaar.

-Mauro
MAY FREEDOM FOREVER FLY
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Auto Huren Hertz 20 jaar

Bericht door Martin & Marianne »

Waarom zou die niet toegepast worden?
Je mag al heel blij zijn dat er een verhuurder is waar je als 20-jarige kunt huren, bij de meeste verhuurders is het vanaf 21 jaar.

Voor ervaringen met de fee kun je eens de zoekfunctie gebruiken, tik dan underage fee in.

Marianne
mauropac10
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door mauropac10 »

Dankjewel voor je reactie Marianne.
Ik bedoelde dat bij hertz op de website staat dat er mogelijk een fee kan worden toegepast als je under-21 bent.
Maar ik neem aan dat ze met mogelijk bedoelen dat die Fee dan altijd wordt toegepast!
Dankjewel voor je hulp en ik zal zeker even een kijkje nemen.
MAY FREEDOM FOREVER FLY
SarahB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door SarahB »

Ik weet niet hoe het zit als je nog geen 21 bent. Maar ik was vorig jaar 24 en moest dus normaal gezien een underage fee betalen. We zijn er in geslaagd die te laten wegvallen. (zie ook onze blog https://sarahfilip.wordpress.com/week-1 ... -yosemite/ )

Je zou dat eventueel ook kunnen proberen, maar sowieso zou ik er niet te veel op rekenen (je kan er wel op hopen natuurlijk :wink: ). Ik had de kosten van de underage fee mee ingecalculeerd, maar ik wilde wel proberen of het zou lukken en voor ons is het dus goed uitgedraaid :wink:

Als je hier op het forum zoekt op "Hertz Gold Plus" of "Hertz underage" zal je waarschijnlijk wel meer info vinden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer