Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
M23M: Er bestaat eigenlijk geen beste periode. Voor juni 2016 kan je vanaf juli/augustus boeken. Begin januari zijn er vaak acties met leuke prijzen. Zelf zou ik vanaf 11 maanden van te voren regelmatig gaan kijken op vergelijkingsites zoals skyscanner, kayak en momondo.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Hangt er ook vanaf welke periode in 2016 je wilt gaan.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
@mtl: Dankjewel voor je reactie!
@Stan.Gobien: We zouden midden juni willen vertrekken. September zou ook kunnen, maar weten niet of het dan aangeraden is om te gaan?
@Stan.Gobien: We zouden midden juni willen vertrekken. September zou ook kunnen, maar weten niet of het dan aangeraden is om te gaan?
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Juni heeft als voordeel dat de dagen erg lang zijn en dat watervallen vaak nog erg krachtig zijn. Nadeel kan zijn dat in hoger gelegen gebieden nog niet alle sneeuw van de afgelopen winter is gesmolten, m.n. op wandelpaden. Zo konden wij half juli 2008 enkele geplande wandelingen in Mount Rainier N.P. en Glacier N.P. niet doen vanwege de sneeuw. Daarvan heb je in september weer minder last. Ik denk daarom dat het gebied dat je wilt bezoeken een belangrijke rol speelt bij de keuze van de reisperiode.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Is er eigenlijk een groot prijsverschil tussen de verschillende luchthavens? We zouden graag willen beginnen in San Francisco, maar zijn er andere goedkopere mogelijkheden?
(De voorlopige planning is : San Francisco - Los Angeles - Las Vegas - Albuquerque - San Diego)
(De voorlopige planning is : San Francisco - Los Angeles - Las Vegas - Albuquerque - San Diego)
Is niet te zeggen op welke luchthaven het goedkoopste vliegen is. Mijn indruk is dat met name de grote internationale luchthavens de bestemmingen zijn voor mooie aanbiedingen. Zelf denk ik dat je naar Albuquerque geen goedkoop ticket gaat scoren. Om het zeker te weten zou je alle mogelijkheden moeten bekijken.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik zag net in de mail dat KLM weer een sale heeft. Snel erbij zijn, volgens mij tot morgen.
Ik zit met dezelfde vraag een beetje, alleen vertrek ik in juli 2016.M23M schreef:Hoi iedereen,
Mijn vriend en ik willen in juni 2016 een roadtrip maken in de USA. Nu vragen wij ons af wanneer de beste periode is om onze tickets te boeken?
We zouden willen starten in San Francisco.
Thanks!
Ben ter informatie de prijs voor reizen in juli 2015 al enkele maanden in het oog aan het houden. Ik heb de prijs BRU - LAX van eind januari (€865) tot vandaag enkel zien stijgen. De meeste sites die ik bekijk zitten nu rond de €1100-1200 nu. Ik heb jammer genoeg geen cijfers van voor de jaarwisseling.
Mijn plan is om vanaf deze zomer de sites goed in het oog te houden voor juli 2016 en toe te happen als de prijs onder de €700 ligt. Met de zwakke euro lijkt me dat zowat een bodemprijs voor westkust in juli. Of ben ik verkeerd?

Valt totaal niet te voorspellen hoe de ticketprijzen in de toekomst zijn. Bodemprijs kan inderdaad 700 zijn maar ook 800 of 900 of misschien wel 600, wie zal het zeggen? Hou wel rekening mee dat juli hoogseizoen is! Inderdaad regelmatig goed de prijzen in de gaten houden.
- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hey!Spandi schreef:Ik zit met dezelfde vraag een beetje, alleen vertrek ik in juli 2016.M23M schreef:Hoi iedereen,
Mijn vriend en ik willen in juni 2016 een roadtrip maken in de USA. Nu vragen wij ons af wanneer de beste periode is om onze tickets te boeken?
Thanks!
Ben ter informatie de prijs voor reizen in juli 2015 al enkele maanden in het oog aan het houden. Ik heb de prijs BRU - LAX van eind januari (€865) tot vandaag enkel zien stijgen. De meeste sites die ik bekijk zitten nu rond de €1100-1200 nu. Ik heb jammer genoeg geen cijfers van voor de jaarwisseling.
Mijn plan is om vanaf deze zomer de sites goed in het oog te houden voor juli 2016 en toe te happen als de prijs onder de €700 ligt. Met de zwakke euro lijkt me dat zowat een bodemprijs voor westkust in juli. Of ben ik verkeerd?
Wij boeken onze tickets zo goed als altijd van zodra ze beschikbaar zijn (11 maand op voorhand dus) en wij gaan trouwens altijd in juli of augustus. Wij hebben al gemerkt dat in de maanden erna de prijzen in onze periode (hoogseizoen dus) enkel maar in stijgende lijn zijn gegaan. Goedkoper worden ze er niet op, tenzij de maatschappij met acties komt.
Maar aangezien wij vastzitten aan juli en augustus nemen we niet het risico om 1 of andere promoacties af te wachten (die dan nog over jouw bestemming moet gaan) en dan lijkt me 11 maanden op voorhand boeken toch in de meeste gevallen het voordeligste.
Voor onze reis van aanstaande zomer hebben we onze tickets trouwens al 11,5 maand op voorhand kunnen boeken via icelandair zelf. Dit zal dus een van de weinige maatschappijen zijn waar je meer dan 11 maand van tevoren je tickets kan kopen. Dus het bekijken eens waard...
Onder de 700 euro lijkt me wel heel onwaarschijnlijk voor juli of augustus. Wij betalen nu via Icelandair 722 euro, maar vliegen op Denver. San Francisco is meestal wel duurder (het is ook iets verder). Dus onder de 750 zou al héél mooi zijn (vinden wij he

Veel succes!
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Overzicht van onze foto's
Hoe goedkoper hoe beter natuurlijk, maar we hopen toch onder de 800 te gaan.
Iemand een idee van de beste maatschappijen wat betreft de prijs-kwaliteit?
Iemand een idee van de beste maatschappijen wat betreft de prijs-kwaliteit?
Spandi schreef:Ik zit met dezelfde vraag een beetje, alleen vertrek ik in juli 2016.M23M schreef:Hoi iedereen,
Thanks!
Kijk ook even naar andere luchthavens dan BRU als dat mogelijk is. Wij vertrekken dit jaar vanuit LUX (naar LAX) en betalen €620 pp vertrek 24 juli (met BA/AA). Geboekt 12/01/15

Andere opties: AMS/DUS/CDG
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Kijk hier ook eens voor aanbiedingen.mtl schreef:Valt totaal niet te voorspellen hoe de ticketprijzen in de toekomst zijn. Bodemprijs kan inderdaad 700 zijn maar ook 800 of 900 of misschien wel 600, wie zal het zeggen? Hou wel rekening mee dat juli hoogseizoen is! Inderdaad regelmatig goed de prijzen in de gaten houden.
http://ticketspy.nl/deals/usa-mega-sale ... te+26APR15" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor de tips!
Wij hangen ook aan juli vast. Je ervaringen zijn alvast een geruststelling voor ons. Hopen op een promo is voor ons ook geen optie. Goed uitkijken vanaf half juli dus op icelandair. Bedankt!Eliza schreef:Wij boeken onze tickets zo goed als altijd van zodra ze beschikbaar zijn (11 maand op voorhand dus) en wij gaan trouwens altijd in juli of augustus. Wij hebben al gemerkt dat in de maanden erna de prijzen in onze periode (hoogseizoen dus) enkel maar in stijgende lijn zijn gegaan. Goedkoper worden ze er niet op, tenzij de maatschappij met acties komt.
Maar aangezien wij vastzitten aan juli en augustus nemen we niet het risico om 1 of andere promoacties af te wachten (die dan nog over jouw bestemming moet gaan) en dan lijkt me 11 maanden op voorhand boeken toch in de meeste gevallen het voordeligste.
Voor onze reis van aanstaande zomer hebben we onze tickets trouwens al 11,5 maand op voorhand kunnen boeken via icelandair zelf. Dit zal dus een van de weinige maatschappijen zijn waar je meer dan 11 maand van tevoren je tickets kan kopen. Dus het bekijken eens waard...
Mooie prijs! Ik zet het er bij!mathnuyt schreef:Kijk ook even naar andere luchthavens dan BRU als dat mogelijk is. Wij vertrekken dit jaar vanuit LUX (naar LAX) en betalen €620 pp vertrek 24 juli (met BA/AA). Geboekt 12/01/15Andere opties: AMS/DUS/CDG
Voor de periode medio december tot begin januari 2016 naar Miami kom ik tickets tegen van rond de €600,-.
Een no-brainer? Of nog even wachten op nóg goedkoper?
Een no-brainer? Of nog even wachten op nóg goedkoper?
Mooie prijs. Ook al omdat die periode hoogseizoen is. Nu boeken!
Oké. Vanmiddag maar even in overleg 

Ik weet niet precies voor welke data je iets zoekt en waar je al had gekeken, maar een zoektocht op Expedia (vlucht + hotel) levert me bedragen op voor die periode van rond de €550-600. Dat is dan incl. 1 nacht in een hotel in Miami. Misschien de moeite waard om daar ook te kijken?
En vergeet niet via bv een website als Shopkorting/Haalmeeruitjecard te betalen, krijg je nog wat extra korting.
En vergeet niet via bv een website als Shopkorting/Haalmeeruitjecard te betalen, krijg je nog wat extra korting.

Ems2012 schreef:Ik weet niet precies voor welke data je iets zoekt en waar je al had gekeken, maar een zoektocht op Expedia (vlucht + hotel) levert me bedragen op voor die periode van rond de €550-600. Dat is dan incl. 1 nacht in een hotel in Miami. Misschien de moeite waard om daar ook te kijken?
Bedankt voor de tip!

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik vind het helemaal niet goedkoop, lijkt me een hele normale prijs. Wij vlogen afgelopen januari voor 375 euro naar Florida.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 711 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties