Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
welke auto voor 6 personen (met koffers)
welke auto voor 6 personen (met koffers)
Wij hebben deze zomer een grote auto voor 3 weken (vanaf Dallas) gehuurd nl. Chevy Tahoe maar ik vraag me af of we met 6 personen (volwassen) en dito koffers wel passen ? Iemand ervaring hiermee ? Zat nog te twijfelen over een Dodge Minivan maar ik kon deze Tahoe voor een mooie prijs huren..
Re: welke auto voor 6 personen (met koffers)
Een tahoe zal te klein zijn met 6 personen en 6 koffers. Gebruik ook de zoekfuntie op het forum eens, er is al best wel veel over geschreven.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik zou eens kijken naar een Chevy Suburban. Dat is volgens mij een Tahoe die ze met 50 cm verlengd hebben.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Met een standaard tahoe red je het niet. Een standaard tahoe is een 5-zitter met optioneel 2 stoelen erachter. Alleen is er dan geen bagageruimte meer. Met een bijvoorbeeld een yukon xl moet het wel lukken. Deze heeft na de 3e rij nog een riante bagageruimte. Wij konden onze koffers er plat inleggen en dan verder stapelen. 6 koffers moet dan wel lukken.
I'm lovin' iT!
Bedankt voor jullie advies. IK heb al eerder een Suburban gehad en een Yukon XL toevallig vorig jaar nog, maar deze Tahoe was de grootste die ik kennelijk bij Alamo op Dallas Ft. Worth Airport kon huren. Tenzij ik ter plekke een upgrade kan regelen maar dat is wel link, want waarschijnlijk hebben ze daar geen grotere op dat moment. .. Misschien met een extra Roof Rack (Walmart) ??
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben wel eens een roofbag van de Walmart gebruikt. Dat werkt prima voor lichtere bagage. Wij deden daar altijd de kampeerspullen in zoals slaapzakken en de tent. Maar dan nog lijkt me de keuze voor een minivan met 6 personen beter qua ruimte.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Wij gaan deze zomer ook met 6 personen en hebben een minivan gehuurd (Dodge Grand Caravan or similar). Ook wat bang dat het krap wordt maar indien we in de problemen komen, gaan we ook om een roofbag in de Walmart.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ook een minivan kan inderdaad krap zijn. Wij reizen geregeld met een groep van 10 en huren dan twee minivans, wat prima lukt voor de bagage (6 in de ene, 4 in de andere + de meeste koffers). De laadruimte achter de laatste zit rij is immers minimaal.
Ook je bagagekeuze is belangrijk ! Enkele harde koffers kan nog, maar de rest moet echt in tassen zitten die je dan wat meer kan "moduleren" bij het opbergen van de bagage.
Ook je bagagekeuze is belangrijk ! Enkele harde koffers kan nog, maar de rest moet echt in tassen zitten die je dan wat meer kan "moduleren" bij het opbergen van de bagage.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Inderdaad, sluit ik me bij aan.
Heb al vaker met een minivan gereden voor ons vieren; als je met z'n zessen bent heb je de achterste 2 stoelen ook nodig (wij hadden die ingeklapt).
Maar de bagageruimte die overblijft is echt niet geschikt voor 6 normale koffers of zo. 6 handbagagekoffers moet wel passen.
Zie bv
Heb al vaker met een minivan gereden voor ons vieren; als je met z'n zessen bent heb je de achterste 2 stoelen ook nodig (wij hadden die ingeklapt).
Maar de bagageruimte die overblijft is echt niet geschikt voor 6 normale koffers of zo. 6 handbagagekoffers moet wel passen.
Zie bv

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 8314 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol
-