Hmmm ... ik ben mij door vorige opmerkingen zorgen beginnen maken of er extra charges zouden zijn ter plaatse en naar Alomo UK een mail gestuurd met de vraag. Net antwoord gekregen. Ik vind het nog steeds niet duidelijk wat er precies NIET inbegrepen zou zijn en "ong 30a40USD" vind ik ook een raar antwoord.annet2009 schreef:Wij hebben in 2012 geboekt bij USA Reisen en in 2013 bij Alamo.co.uk via Brit Guide.Toerist schreef:Wat ik bv. niet zie staan is het feit dat alle taxes en surcharges in begrepen zijn (staat wel op de aanmeldingspagina van Brits maar niet op uiteindelijke bestelbon), dit staat er bij usa.de wel duidelijk bij. Ooit bij Connections was dit ook niet het geval en mochten we helaas bijbetalen...
Kan iemand die reeds Brits gebruikte hier iets zinnig over zeggen?
Beide hebben we vooraf (op moment van boeking) betaald en waren incl taxes en surcharges.
Dus geen bijbetalingen ter plaatse (tenzij je natuurlijk een upgrade of roadside assistance kiest).
Als je bij Alamo - Brit Guide de prepaid optie kiest krijg je een voucher, waar keurig op staat wat erin zit (o.a. 3 extra drivers).
De pay on arrival optie is onduidelijker qua prijs. Bij mij wordt alleen de GBP prijs vermeld en volgens Alamo is die prijs fixed.
Bij andere forummers worden ook USD prijzen vermeld. Maar op de Pay Local Confirmation die je in dit geval krijgt staat net als
bij de voucher netjes een lijstje met alle taxes en surchages die included zijn.
Alleen personal insurance en bagageverzekering zitten er niet bij. Maar dat zit er bij USA reisen sinds 2013 ook niet meer bij.
En er zit geen volle tank bij dit tarief via Brit Guide. Maar dat werd bij ons ruimschoots gecompenseerd door het verschil in prijs.
Heb nog details gevraagd maar ben niet 100% zeker dat zij dat geven.
Maak ik mij zorgen om niets ? 40USD vind ik nog acceptabel door tarief Brits maar wil geen verassingen van andere genre hebben eigenlijk ter plaatse.
Begrijp ik het goed dat jij niets moest bijbetalen door boeking Alamo/Brits ?
Thank you for contacting Alamo.
Please be informed that some of the local taxes and surcharges are not included due to the fact they vary depending on the date. This is why you should pay them at the location. Usually the amount is between 30-40 USD.
Also with the Brits package, you have up to 3 additional drivers for free, however the system is automated and it will not recognize the conditions of the Brits contract. No fees will apply for additional driver.
Please feel free to contact us again if you have any other questions.