wizzie19 schreef:
Kunnen we ook niet alles gewoon aan de check-in balie in Schiphol regelen ? Plaats in het vliegtuig maakt ons niet zo heel veel uit.
Of raad jij het echt heel erg aan om dit via Swiss te regelen op voorhand ? Ben nogal een newbie op dit vlak dus...
Bedenk dat de meeste reizigers al ruim van tevoren hun stoelen vastleggen; soms kan dat al bij het boeken of 90 dagen voor vertrek.
Tijdens het inchecken (30 of 24u voor vertrek) zijn alleen de minst populaire plekken nog vrij: losse stoelen in het midden van een rij.
Wil je zeker naast elkaar kunnen zitten, aan het gangpad of bij het raam, niet naast de -stinkende- toiletten of het drukke keukentje, dan is het raadzaam vooraf je plekken vast te leggen.
Vaak kan dat op de website van de airline. Even op seatguru.com kijken wat de beste plekken zijn.
Bedankt ! Ik heb ondertussen de stoelen al wel kunnen reserveren voor Swiss. Enkel voor de terugvlucht (Lufthansa door United) lukt me dit nog niet... Maar op de terugvlucht zullen we waarschijnlijk toch te moe zijn om ons hier druk over te maken
Heb nog één vraagje: las hier al wat over op andere topics, maar die zijn wel verouderd: wij vliegen op de terugweg dus met United Airlines (LAX-Chicago-AMS). Op het langste traject betreft het een Boeing 767-300. Klopt het dat dit die oude toestellen zijn zonder persoonlijk inflight entertainmentsysteem ?
wizzie19 schreef:Heb nog één vraagje: las hier al wat over op andere topics, maar die zijn wel verouderd: wij vliegen op de terugweg dus met United Airlines (LAX-Chicago-AMS). Op het langste traject betreft het een Boeing 767-300. Klopt het dat dit die oude toestellen zijn zonder persoonlijk inflight entertainmentsysteem ?
Dat klopt ten dele, je hebt wel een eigen schermpje, maar slechts keuze uit een paar kanalen die niet zelf te starten of te stoppen zijn, niet te vergelijken met bv. KLM waar alle lange afstand toestellen een zeer uitgebreid systeem hebben.
pollyblue schreef:Hallo,
ik heb de volgende vlucht op het oog: DUS-LAS heen op 8/4, LAX-DUS terug op 16/4 voor €571 pp (delta).
Goede deal of niet?
Je kan alleen zelf bepalen of je dit een goede deal vindt...wil je het er aan uitgeven? Tel ook evt reiskosten naar DUS mee.
Er zijn vast betere aanbiedingen te vinden maar de vraag is of je daar op wilt wachten of dat die de door jouw gewenste vluchttijden heeft. Kijk eens bij http://www.ticketspy.nl voor de aanbiedingen van dit moment.
Als je verplaatsingstijd en -kost naar DUS meevalt vind ik dit een zeer mooie prijs voor deze vluchten, weinig kans dat je nog iets goedkoper zal vinden.
Alleen morgen te boeken bij Air Berlin via de Kerstkalender: New York, Chigago of Fort Myers 333 Euro heen en terug. Reizen tussen 06.01 en 27.05.2014 op geselecteerde data
Mijn eerdere BA sale boekingen waren in eerste week januari en april.
Tussentijds is er nog wel een United/Lufthansa /Swiss sale.
( In 2013 was dat rond 20 maart, de laatste 28 november)
Nadeel hiervan is dat ie maar een paar uur echt interessant is.
Wanneer had jij je Icelandair tickets geboekt Hinko ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Ik ben in 2012 vreemd gegaan.
Was te laat voor BA ( jammer voor mijn puntensaldo ) en heb in februari via Connections voor € 534 KLM naar SF geboekt.
Stuur mij een PB !
Hinko schreef:Eind januari 2013 Bert. (Voor reisperiode september)
Was dat een aanbieding ?
Zit te kijken naar de vlucht op Denver met een paar dagen tussenstop in Ijsland.
Stuur mij een PB !
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.