Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sneller je auto ophalen bij Alamo
Re: Sneller je auto ophalen bij Alamo
Ik had gemaild met Alamo of inderdaad de tweede bestuurder gratis was bij Alamo insiders. Ik kreeg een mail terug dat dit niet zo was, maar acht dollar per dag zou kosten. In Chicago aangekomen, gewoon bij de balie ingecheckd (er stond niemand), en toen bleek het wel gratis te zijn?! Dusss.
Ik heb de ganse procedure doorlopen op Alamo (Save Time) en heb nu mijn "Confirmation reservation booked".kalaman schreef:Nee. Sinds we Savetime gebruiken zijn we al altijd direct naar de parking/garage geweest (op diverse luchthavens) en we hebben nog nooit een vraag/opmerking gekregen om eerst naar de balie te gaan of wat dan ook.Pushkin schreef:Ik hoef dus geen rekening mee te houden met het feit dat er op de papieren staat dat ik me alsnog aan de balie moet begeven?
Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom je nog naar de balie zou moeten. Alles is ingevuld en betaald. De enige bedoeling zou kunnen zijn om je nog extra verzekeringen aan te smeren. Al moet ik zeggen dat dit de laatste jaren ook al heel wat minder geworden was
.
Lukte dit ook bij iemand in Vegas: gewoon doorlopen naar garage en vragen welke auto je mag kiezen?
Zou super zijn gezien we volgende week vrijdag laat aankomen en vermoedelijk geeeeeen zin meer hebben in lange wachtrijen

- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ja, werkt ook zo in Vegas. Hebben wij vorig jaar gedaan en gaan het dinsdag weer doen 

-
- Amerikafan
ok dus als je ingechecked bent hoef je niet langs zo'n apparaatje maar kan je gelijk naar je auto lopen?
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Idd, en werkt perfect. Wij hebben het afgelopen juli in Miami ook zo gedaan. Je regelt alles via internet en je kan gelijk door na de garage waar de auto's staan.
Bij het uitrijden checken ze nog effe alles......... en klaar!!!
Bij het uitrijden checken ze nog effe alles......... en klaar!!!

2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
Hey Marcel,
dat is nog eens supergoed nieuws !
Bedankt aan iedereen om ons ff van die zorg af te helpen !

Bedankt aan iedereen om ons ff van die zorg af te helpen !
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Yes... dus nog even op een rijtje:
- Je loopt gelijk door naar de garage waar de auto's staan
- Je zoekt een auto in de juiste klasse uit
- Rijdt naar de slagboom
- Geeft aan de persoon in de booth
- - Het formulier van Alamo waar de streepjescode op staat
- - Een credit card
- - Rijbewijzen van iedereen die je hebt opgegeven als bestuurders
- Alles wordt gecontroleerd
- You're good to go
Easypiecie
- Je loopt gelijk door naar de garage waar de auto's staan
- Je zoekt een auto in de juiste klasse uit
- Rijdt naar de slagboom
- Geeft aan de persoon in de booth
- - Het formulier van Alamo waar de streepjescode op staat
- - Een credit card
- - Rijbewijzen van iedereen die je hebt opgegeven als bestuurders
- Alles wordt gecontroleerd
- You're good to go
Easypiecie

Wat een service ! Superbedankt Marcel !

- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb voor eind februari in Miami airport een cabrio gereserveerd via alamo.co.uk/brits en heb online de bestuurders gegevens ingevoerd en ik krijg dan zo'n scherm met de streepjescode ter bevestiging (streepjescodes krijg ik niet te zien in de bevestigingsemail, maar lijkt er wel te staan dus lijkt foutje in email proggie of zo).
Geldt dat save Time dan ook als je nog geen rental agreement hebt en je reservering nog niet betaald is ? Of moet je dan eerst langs de counter om je betaling te regelen ?
Edit: nog een keer online check in gedaan en hele procedure doorlopen, daarna skip the kiosk traject en CC gegevens ingevoerd en uiteindelijk de Alamo Bypass Ticket geprint. Mooi !
Geldt dat save Time dan ook als je nog geen rental agreement hebt en je reservering nog niet betaald is ? Of moet je dan eerst langs de counter om je betaling te regelen ?
Edit: nog een keer online check in gedaan en hele procedure doorlopen, daarna skip the kiosk traject en CC gegevens ingevoerd en uiteindelijk de Alamo Bypass Ticket geprint. Mooi !
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Hallo,
Even een vraagje: Ik heb de online check-in gedaan (savetime) en probeerde daarna de 'bypass the counter'-functie, maar deze geeft een error-melding.
Kan ik met de savetime/online check-in bevestiging ook gewoon doorlopen naar de garage of kan dit enkel met bypass the counter?
Danku!
Even een vraagje: Ik heb de online check-in gedaan (savetime) en probeerde daarna de 'bypass the counter'-functie, maar deze geeft een error-melding.
Kan ik met de savetime/online check-in bevestiging ook gewoon doorlopen naar de garage of kan dit enkel met bypass the counter?
Danku!
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Ik heb dat al altijd gedaan en soms geven ze eens een opmerking, maar meestal niet.
Nu heb ik echter voor ons vertrek op 9 januari as, voor het eerst ook de bypass-procedure doorlopen (voor Las Vegas) en alles lukte perfect. Nu heb ik ook gezien dat er inderdaad nog een ander document kan afgedrukt worden waarmee je dus écht direct naar de garage kan.
Ik zou het gewoon later nog eens proberen en anders gewoon naar de garage gaan. Ze zullen je in elk geval niet terugsturen naar de counter
.
Nu heb ik echter voor ons vertrek op 9 januari as, voor het eerst ook de bypass-procedure doorlopen (voor Las Vegas) en alles lukte perfect. Nu heb ik ook gezien dat er inderdaad nog een ander document kan afgedrukt worden waarmee je dus écht direct naar de garage kan.
Ik zou het gewoon later nog eens proberen en anders gewoon naar de garage gaan. Ze zullen je in elk geval niet terugsturen naar de counter

- pollyblue
- Amerikakenner
Heb het vandaag nogmaals geprobeerd, met succes! Skip the counter
Probleem was dat mijn CC was geblokkeerd vanwege verdenking op fraude. Ze zagen blijkbaar teveel Amerikaanse transacties

Probleem was dat mijn CC was geblokkeerd vanwege verdenking op fraude. Ze zagen blijkbaar teveel Amerikaanse transacties

- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Zeker ook een ING CC? Die blokkeren er maar op los. Ik had dit jaar een blokkade bij tanken, aankoop via internet via Best buy en bij de Denny's. En thuis werd ik een keer gebeld door ING of ik iets bij Groupon gekocht had....niet dus...en toen kreeg ik een nieuwe kaart.
Goed dat ze het in de gaten houden maar wel veel ongemak zo..
Edit: ik zie dat je uit België komt dus het zal vast geen ING card zijn....
Goed dat ze het in de gaten houden maar wel veel ongemak zo..
Edit: ik zie dat je uit België komt dus het zal vast geen ING card zijn....
- pollyblue
- Amerikakenner
Nee geen ING, hoewel die bak hier ook sterk aanwezig is. Mijn bank vertelde me dat de blokkering niet door hen gebeurde, maar door de CC Company zelf. Leek nog te kloppen ook. Hopelijk gebeurt dit niet als we in de States zijn..
- Raziel
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Iemand ervaring bij Alamo Seattle met "skip the counter" ?
- Robbie&Irene
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Gisteren kreeg ik een mail van RentalCar dat je ook als je via hun bij Alamo een auto huurt op LAX, in aanmerking komt voor de "Save Time actie" met behulp van een boekingscode!! Toch mooi geregeld!!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Oke, zojuist ingecheckt voor in mei.
Eerlijk gezegd heb ik er niet veel vertrouwen in. Ik heb mezelf als additional driver ingevoerd. Vervolgens komt er achter mijn naam ($10,-/day ) te staan maar vervolgens staat er als subtotal wel 0,- achter. Ik heb geboekt via Alamo.co.uk/brits dus an additional driver is included. Maar waarom staat er dan toch 10,- per dag achter? Gaat dat wel goed zometeen?
En het tweede: ik krijg een mail dat ik alsnog langs de counter moet. Maar dat was juist niet mijn bedoeling. Ik snap er niets meer van. Mogen we nu wel of niet rechtstreeks naar de garage?
Eerlijk gezegd heb ik er niet veel vertrouwen in. Ik heb mezelf als additional driver ingevoerd. Vervolgens komt er achter mijn naam ($10,-/day ) te staan maar vervolgens staat er als subtotal wel 0,- achter. Ik heb geboekt via Alamo.co.uk/brits dus an additional driver is included. Maar waarom staat er dan toch 10,- per dag achter? Gaat dat wel goed zometeen?
En het tweede: ik krijg een mail dat ik alsnog langs de counter moet. Maar dat was juist niet mijn bedoeling. Ik snap er niets meer van. Mogen we nu wel of niet rechtstreeks naar de garage?
Als de balance "0" is ,komt het goed.
Online checkin is niet voor alle verhuurlocaties beschikbaar
Als je geen ticket met barcode hebt, wordt het de counter
Online checkin is niet voor alle verhuurlocaties beschikbaar
Als je geen ticket met barcode hebt, wordt het de counter
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Ik ben benieuwd of het gaat lukken op Vegas.
Heb geboekt via vliegtickets.nl(= rentalcars.com), en mijzelf ook online ingecheckt op de site van Alamo.
Klopt het overigens dat wanneer je eenmaal op opslaan hebt gedrukt, dat je hem niet meer kan bijwerken(die melding krijg ik nu, als ik hem wil bekijken)?
Plus ik kan toch gewoon gebruik maken van SKIP THE LINE daar? Ik print gewoon mijn "check-in confirmation" uit en laat dat zien icm mijn rijbewijs en CC wanneer ik naar buiten rij?
Heb geboekt via vliegtickets.nl(= rentalcars.com), en mijzelf ook online ingecheckt op de site van Alamo.
Klopt het overigens dat wanneer je eenmaal op opslaan hebt gedrukt, dat je hem niet meer kan bijwerken(die melding krijg ik nu, als ik hem wil bekijken)?
Plus ik kan toch gewoon gebruik maken van SKIP THE LINE daar? Ik print gewoon mijn "check-in confirmation" uit en laat dat zien icm mijn rijbewijs en CC wanneer ik naar buiten rij?
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-