Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
cvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door cvr »

Vandaag weer het bewijs gekregen dat je moet blijven zoeken....

Ik heb 3 reserveringen staan bij Hertz (met 510000 en 192021), 1 week Las Vegas, 1 week Honolulu en dan nog 1 week Las Vegas. Las Vegas al een paar keer geannuleerd en weer bijgeboekt ivm prijsdaling. Honolulu staat er al in sinds januari en sindsdien zijn de prijzen alleen maar omhoog gegaan en het beschikbare aanbod omlaag. Tot vandaag tenminste, heb $70 van de minivan af kunnen schaven :-). Zo zie je maar...

BTW we zijn met 5 volwassenen en een sloot bagage (ivm een huwelijk) dus ik heb echt een minivan of grote SUV nodig. Ik ben PC maar de laagste PC categorie boeken en dan gokken op de PC selectie vind ik te riskant. Scheelde vandaag ongeveer $200 dus wel interessant maar niet om zo'n groot risico te lopen...
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

" Is een back up booking nou echt nodig ? "

Nou, wil je toch een bepaalde klasse en je was op onderstaand moment in Orlando, dan wel ja ( al had ik de pick up meegenomen)

https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Small SUV geboekt op SFO, meegekregen een Mazda QX60, die stond al netjes voor me te wachten. Naam stond op Gold boord. Ik ben nog even naar de Presidents Circle rij gelopen, maar er stond niets mooiers/leukers/groters, dus helemaal happy hiermee ! Gelijk naar de Exit, alleen rijbewijs laten zien en gaan ;-) ! Perfect dus !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

MattRob schreef:
30 apr 2022, 03:18
Mazda QX60
Een Mazda ?? Of een Infinity ?
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Oeps, Infinity Qx60
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Dat is een fijne upgrade. Wij hebben er in 2018 met veel plezier in gereden. :thumbup:
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

@MattRob Lijkt me een geweldige auto :thumbup:
Janssen_R
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Janssen_R »

Beste allen, een vraag die waarschijnlijk al eerder gesteld is maar ik niet zo 1,2,3 kan terugvinden.

Ik heb op dit moment een boeking staan bij Hertz. Afgelopen week is het mij (bijna) gelukt om de PC-status te krijgen. Zodra ik deze heb, wordt dit dan automatisch meegenomen in mijn boeking? Of moet ik hiervoor Hertz contacteren/opnieuw een boeking maken?

Hoor het graag, thanks.
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Je hebt als het goed is op je reservering staan: Gold Canopy en je status is op dat moment President circle. Dus ja, dat gaat goed komen.
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

cvr schreef:
29 apr 2022, 15:46
Jep, zowel Alamo als Hertz zijn signifiant goedkoper dan een week geleden. Heb zojuist ook alles herboekt voor een volgende trip. Zo'n 10% minder voor autohuur van 1 week vanuit MCO, en 20% goedkoper voor 3 weken vanuit LAS. Totale prijsverschil zo'n $440 bij Hertz en $366 bij Alamo.

National is ongewijzigd.
BigJesper
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door BigJesper »

IAH via Hertz voor mijn periode helaas ongewijzigd gebleven. @roelb: via welke site van Alamo heb je geboekt?
Janssen_R
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Janssen_R »

roelb schreef:
30 apr 2022, 16:27
cvr schreef:
29 apr 2022, 15:46
Jep, zowel Alamo als Hertz zijn signifiant goedkoper dan een week geleden. Heb zojuist ook alles herboekt voor een volgende trip. Zo'n 10% minder voor autohuur van 1 week vanuit MCO, en 20% goedkoper voor 3 weken vanuit LAS. Totale prijsverschil zo'n $440 bij Hertz en $366 bij Alamo.

National is ongewijzigd.
Via welke website van Hertz boek je dan? Ik zie 0 euro verschil ten opzichte van mijn eigen boeking.
steentjuh
Amerikafan
Partner van: yente
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door steentjuh »

Janssen_R schreef:
30 apr 2022, 15:41
Beste allen, een vraag die waarschijnlijk al eerder gesteld is maar ik niet zo 1,2,3 kan terugvinden.

Ik heb op dit moment een boeking staan bij Hertz. Afgelopen week is het mij (bijna) gelukt om de PC-status te krijgen. Zodra ik deze heb, wordt dit dan automatisch meegenomen in mijn boeking? Of moet ik hiervoor Hertz contacteren/opnieuw een boeking maken?

Hoor het graag, thanks.
PC status is niet afhankelijk van je boeking en doet verder niets af aan je boeking. Als er standard counter staat op je boeking zou je dit wel kunnen proberen te laten wijzigen naar gold canopy, dan kun je de rij skippen en meteen naar je auto
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Vanmorgen de auto weer ingeleverd op SFO, en naar Salt Lake City gevlogen. Daar had ik een 'goedkope' Hertz reservering, en een 'dure' Avis reservering, maar dan wel voor Premium SUV.

Bij Hertz stond mijn naam netjes op het bord, en er stond wederom een Infinity QX60 klaar. Toch maar even bij President's Circle gaan kijken en ... daar stond het helemaal vol met de meest prachtige grote auto's. Ik denk zeker 8 splinternieuwe Suburban. Dus daarvan eentje uitgekozen, alleen rijbewijs laten zien, en weg was ik. Dat was echt super dus !! Op SFO stond haast niets groots ... En hier stond het helemaal vol. Vast geluk hebben ;-) ! Maar ik ben happy. Ben dus niet meer naar AVIS gegaan; benieuwd wat er met die reservering gebeurt. Ik wilde na wegrijden bij Hertz gelijk annuleren, maar dat kon al niet meer ... Afwachten, maar als het EUR 60 kost, dan ben ik nog steeds heel blij met deze deal. Een week deze Suburban, met drop-off fee van $ 100 al in de prijs voor $ 460 ;-) !
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

@MattRob Geweldig dat je een Suburban mee kon nemen. :thumbup:

Wat bedoel je met
MattRob schreef:
01 mei 2022, 06:07
Ik wilde na wegrijden bij Hertz gelijk annuleren, maar dat kon al niet meer
In de app kon je de reservering bij Avis niet meer annuleren? Volgens mij kan ik dat op dit moment ook niet in de app met mijn reservering voor volgende maand. Moet volgens mij via de website?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Seyst
Amerikafan

Bericht door Seyst »

Ik heb op dit moment een boeking voor 3 weken West Coast bij Avis (.is) staan voor $500 (Mazda cx, SUV). Nu is enkel het geval dat ik (25 jaar) de hoofd bestuurder ben en mijn medereiziger (24 jaar) de tweede bestuurder is. Alleen staat in de voorwaarden van Avis dat een tweede bestuurder minimaal 25 jaar moet zijn. Mede hierom wil ik een reserve reservering maken bij Hertz, mocht mijn medereiziger echt niet als tweede bedrijver worden aangemeld.

Met de codes 510000 en 192021 heb ik een bij Hertz voor $1840,- een standard 2/4 Door (Categorie D) auto inclusief under 25 fee en benodigde verzekeringen. Middels statusmatch ben ik bij Avis President Club en bij Hertz President Circle.

In dit topic zie ik vaker berichten voorbij komen dat het niet verplicht is om vooraf je creditcard gegevens op te geven bij de boeking (dit heeft mijn voorkeur). Bij het boeken op de Nederlandse site wordt dit bij mij wel verplicht, en de Amerikaanse site schieten de prijzen gelijk richting +/- $3.500.

Kort gezegd is mijn vraag op welke site van Hertz jullie aanraden om te boeken om niet de creditcard gegevens op hoeven te gegeven. En of jullie nog andere tips hebben voor mijn boeking met het oog op een tweede bestuurder van onder de 25.

Indien nodig, de reis:
SF Airport - 17 juli 14:00
LA Airport - 6 augustus 14:00

Bij voorbaat dank :D
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

MattRob schreef:
01 mei 2022, 06:07
Dus daarvan eentje uitgekozen, alleen rijbewijs laten zien, en weg was ik. Dat was echt super dus !!
Is SLC inmiddels ook gewijzigd naar controle bij uitrijden met sleutels in de auto's? De laatste keer dat ik daar was kreeg je nog bij de balie een sleutel van een toegekende auto en was er verder geen poortje meer bij het uitrijden, alleen bij het inrijden/terugbrengen.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Seyst schreef:
01 mei 2022, 10:36
Nu is enkel het geval dat ik (25 jaar) de hoofd bestuurder ben en mijn medereiziger (24 jaar) de tweede bestuurder is. Alleen staat in de voorwaarden van Avis dat een tweede bestuurder minimaal 25 jaar moet zijn. Mede hierom wil ik een reserve reservering maken bij Hertz, mocht mijn medereiziger echt niet als tweede bedrijver worden aangemeld.
Ik ben bang dat de resevering bij Avis geen stand houdt als je terplekke de auto op zou willen halen met de persoon van 24 als 2e bestuurder. De persoon van 24 zou de hoofdbestuurder moeten zijn waardoor je automatisch een toeslag gaat betalen ivm leeftijd. De bestuurder van 25 kan dan wel de 2e bestuurder zijn.

Roland

Seyst
Amerikafan

Bericht door Seyst »

Ik heb geen probleem om een toeslag te betalen bij Avis, graag zelfs dan hoef ik niet moeilijk te doen met tweede boeking. Alleen geeft Avis aan dat ook met een betaling van de under 25 fee bij een tweede bestuurder iemand van onder de 25 niet als tweede bestuurder mag worden aangemerkt (via de live chat). Zit nu een beetje in een spagaat omdat de boeking was gemaakt in het weekend met de goede tarieven :(
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Seyst schreef:
01 mei 2022, 10:36
Kort gezegd is mijn vraag op welke site van Hertz jullie aanraden om te boeken om niet de creditcard gegevens op hoeven te gegeven.
Waarom zou je die niet willen opgeven vooraf? Het lijkt er overigens op dat je altijd een creditcard moet opgeven als je via de site van Hertz zelf reserveert.

Wil je dat persé niet dan moet je via een broker moeten reserveren zoals Happtytours. Die vraagt geen creditcardgegevens van je.

Roland

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer