Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
huurauto van Dollar Rent a car
Re: huurauto van Dollar Rent a car
Iemand al ervaring ter plekke? Gezien zo een voucher in het Duits is 

- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Ik heb het net voor de zekerheid nog even gecheckt (voucher blijft online staan bij Dollar), maar die is gewoon in het Engels.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
We hebben de midsize suv gehuurd via dollar.de
Ophalen sfo, inleveren Lax
Van 11 juni tm 30 juni, prijs 420 euro.
Geen platina pakket gepakt, extra bestuurder is in CA gratis en een tank benzine kost geen 150 dollar.
We hebben de auto+ inzittendeverz. al bij onze reisverz.
Vorig jaar erg tevreden over Dollar, zelfs 2x een gratis upgrade.
Ophalen sfo, inleveren Lax
Van 11 juni tm 30 juni, prijs 420 euro.
Geen platina pakket gepakt, extra bestuurder is in CA gratis en een tank benzine kost geen 150 dollar.
We hebben de auto+ inzittendeverz. al bij onze reisverz.
Vorig jaar erg tevreden over Dollar, zelfs 2x een gratis upgrade.
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Misschien betaal je wel teveel of dubbel met platina maar ik wil niet voor verrassingen komen te staan. Dan maar wat oververzekerd, maar hier bezuinig ik niet op.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Toevallig forumleden die recentelijk in Las Vegas een midsize SUV opgehaald hebben bij Dollar? Ik ben nieuwsgierig wat er allemaal staat.
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik hoop het in ieder geval van jou te horen Brampo
Ik vertrek na jou en haal ook een Midsize SUV op in Las Vegas!

2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Het handigste is om dit topic even door te kijken: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf 2010
Het handigste is om dit topic even door te kijken: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf 2010
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
@Valerie: Ik zal het zeker even posten hier!
@Njit: Dat topic ken ik inderdaad, maar zag er niet zoveel recents bij staan, dus wilde ik het hier even proberen. Toch bedankt!
@Njit: Dat topic ken ik inderdaad, maar zag er niet zoveel recents bij staan, dus wilde ik het hier even proberen. Toch bedankt!
Hallo Allemaal,
Volgens mijn boeking moet Dollar LAX in de Terminal zitten klopt dat? Want bij google maps heb ik er ook 1 gevonden net buiten het vliegveld vlakbij super 8.
Gr, Marvin
Volgens mijn boeking moet Dollar LAX in de Terminal zitten klopt dat? Want bij google maps heb ik er ook 1 gevonden net buiten het vliegveld vlakbij super 8.
Gr, Marvin
3,5 week klassieke rondje zuidwesten 2011
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik ben in maart in LAS geweest en heb bij Dollar een rental afgehaald (full size / premium SUV) maar ik kan me niet herinneren dat er enige midsize binnenstond...brampo schreef:Toevallig forumleden die recentelijk in Las Vegas een midsize SUV opgehaald hebben bij Dollar? Ik ben nieuwsgierig wat er allemaal staat.
Voertuigen bij Dollar toen (SUV):
Jeep Grand Cherokee
Chevrolet Tahoe
Ford Expedition
Daarvan stonden er verschillende kleuren/modellen maar helaas niets kleinder dan de Jeep gezien...
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Autoverhuurbedrijven op de luchthavens zitten meestal op het luchthavendomein zelf, dit kan in een van de terminals zijn maar evengoed op het domein in een apart gebouw (zoals bvb te LAS waar alle verhuurders in een gezamelijk gebouw zitten). In Los Angeles zitten de verhuurbedrijven ook niet in de terminal maar is er wel een shuttle voorzien voor de grootste bedrijven:masterm81 schreef:Hallo Allemaal,
Gr, Marvin
Meer info: http://www.lawa.org/welcome_lax.aspx?id=1294
Ook Dollar heeft een shuttle dus vanuit de terminal gewoon het busje nemen en je geraakt er wel

- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Dan zou ik wel lachen. Een fullsize SUV voor de prijs van een midsize...Bralo20 schreef:
Ik ben in maart in LAS geweest en heb bij Dollar een rental afgehaald (full size / premium SUV) maar ik kan me niet herinneren dat er enige midsize binnenstond...
Voertuigen bij Dollar toen (SUV):
Jeep Grand Cherokee
Chevrolet Tahoe
Ford Expedition
Daarvan stonden er verschillende kleuren/modellen maar helaas niets kleinder dan de Jeep gezien...
Eerst zien dan geloven!

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik had een gewone SUV gehuurd (Grand Cherokee) maar heb toen terplaatse een upgrade genomen naar de Tahoebrampo schreef:
Dan zou ik wel lachen. Een fullsize SUV voor de prijs van een midsize...
Eerst zien dan geloven!

Maar als er geen auto's van je categorie binnenstaan dan bestaat de kans dat je gewoon een grotere meekrijgt...
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Een Jeep Grand Cherokee en Chevrolet Tahoe zijn toch beiden standard SUV's?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Negatief:brampo schreef:Een Jeep Grand Cherokee en Chevrolet Tahoe zijn toch beiden standard SUV's?
Mid size: Ford Escape or similar
Mid size open air: Jeep Wrangler or similar
Standard: Jeep Grand Cherokee or similar
Full Size: Ford Expedition or similar
Premium: Chevrolet Tahoe or similar
Luxury: Chevrolet Suburban or similar (verlengde Tahoe)

- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Okay, duidelijker kan het niet. Dan zie ik wel wat Dollar me voorschotelt.
Eventuele tips zijn altijd welkom!
We hebben het liefst een auto met donkere ramen achter zodat de kleine meid uit de zon zit...
Eventuele tips zijn altijd welkom!
We hebben het liefst een auto met donkere ramen achter zodat de kleine meid uit de zon zit...
En op die link heb je er nog fotos bij en kan je checken welke auto's op welke lokatie normaal beschikbaar zijn.
http://www.dollar.com/Cars/FindACar.aspx
http://www.dollar.com/Cars/FindACar.aspx
Brampo, ik ben eind april naar Las Vegas geweest, en had via Dollar een Midsize SUV gehuurd.
Het was iets na middernacht als we bij Dollar aankwamen, en we hadden keuze uit een auto of vier (ik weet niet meer precies welke) waarvan de KIA Sportage de grootste, mooiste, en nieuwste was. Er stond in ieder geval geen Ford Escape, en er was geen Jeep.
Twee weken later waren we opnieuw in Las Vegas, en hebben we onze auto omgewisseld omdat er blijkbaar een probleem was met de bandenspanning van onze KIA. Deze keer konden we "kiezen" uit drie auto's: een rode, een donkerblauwe, of een beige Ford Escape. Nu waren we er kort na de middag, maar ik heb er geen idee van of dat een verschil uitmaakt.
Ik heb het idee dat de keuze dus heel erg kan verschillen van dag tot dag, maar in ieder geval waren wij over beide auto's tevreden.
Het klopt dat je met een shuttlebus vanuit de terminals naar het verhuurstation gebracht wordt. Er is 1 algemene shuttlebus voor alle verhuurders, op de terugweg moet je alleen opletten dat je de bus neemt naar de juiste terminal.
Het was iets na middernacht als we bij Dollar aankwamen, en we hadden keuze uit een auto of vier (ik weet niet meer precies welke) waarvan de KIA Sportage de grootste, mooiste, en nieuwste was. Er stond in ieder geval geen Ford Escape, en er was geen Jeep.
Twee weken later waren we opnieuw in Las Vegas, en hebben we onze auto omgewisseld omdat er blijkbaar een probleem was met de bandenspanning van onze KIA. Deze keer konden we "kiezen" uit drie auto's: een rode, een donkerblauwe, of een beige Ford Escape. Nu waren we er kort na de middag, maar ik heb er geen idee van of dat een verschil uitmaakt.
Ik heb het idee dat de keuze dus heel erg kan verschillen van dag tot dag, maar in ieder geval waren wij over beide auto's tevreden.
Het klopt dat je met een shuttlebus vanuit de terminals naar het verhuurstation gebracht wordt. Er is 1 algemene shuttlebus voor alle verhuurders, op de terugweg moet je alleen opletten dat je de bus neemt naar de juiste terminal.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Thanks voor alle nuttige info. Ik ben eigenlijk niet anders gewend hier op het forum! 

- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik las op een ander forum over een coupon. Met deze coupon krijg je een gratis upgrade.
Ik heb de coupon uitgeprint en ga het eens proberen! Nooit geschoten is altijd mis. Is deze coupon hier al ooit gepasseerd? Ik ga eens even verder zoeken.
Kon hem zo snel niet vinden ...
*edit: Ik heb het draadje uiteindelijk toch gevonden.
viewtopic.php?f=30&t=32029&hilit=coupon+dollar
Ik heb de coupon uitgeprint en ga het eens proberen! Nooit geschoten is altijd mis. Is deze coupon hier al ooit gepasseerd? Ik ga eens even verder zoeken.
Kon hem zo snel niet vinden ...
*edit: Ik heb het draadje uiteindelijk toch gevonden.
viewtopic.php?f=30&t=32029&hilit=coupon+dollar
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1493 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart
-