Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Goedkope vliegtickets juli 2014 Dusseldorf-Las Vegas
Re: Goedkope vliegtickets juli 2014 Dusseldorf-Las Vegas
Een vraagje over het selecteren van stoelen.
ik heb begin sept deze tickets gekocht.
va dusseldorf naar heathrow (Britisch Airways) - gatwick naar las vegas (Virgin Atlantic). (periode juli 2014)
terug hetzelfde maar dan andersom.
De laatste keer dat we naar de VS zijn geweest was in 2012 en toen zijn we met Icelandair naar Denver gevlogen.
Toen kon ik inloggen bij icelandair en de stoelen vastzetten.
Waar moet dit nu?
ik heb de tickets via supersaver gekocht.
moet ik nu ergens kunnen inloggen bij BA en Virgin Atlantic?
Heeft iemand dit al gedaan?
ik heb begin sept deze tickets gekocht.
va dusseldorf naar heathrow (Britisch Airways) - gatwick naar las vegas (Virgin Atlantic). (periode juli 2014)
terug hetzelfde maar dan andersom.
De laatste keer dat we naar de VS zijn geweest was in 2012 en toen zijn we met Icelandair naar Denver gevlogen.
Toen kon ik inloggen bij icelandair en de stoelen vastzetten.
Waar moet dit nu?
ik heb de tickets via supersaver gekocht.
moet ik nu ergens kunnen inloggen bij BA en Virgin Atlantic?
Heeft iemand dit al gedaan?
Van Supersaver heb je als het goed is een e-ticketnummer gekregen, waarmee je hier je booking kunt managen: http://www.virgin-atlantic.com/gb/en.html
Bij Virgin Atlantic vanuit Heathrow kun je je stoelen overigens alleen vanaf 24 uur voor vertrek kiezen. En let op: als je vanuit Heathrow vliegt kan het bovendien maar tót 13 uur tevoren. Kortom: als je om 10 uur 's zaterdagochtends vanuit Londen vliegt, kun je inchecken vanaf vrijdag 10 uur 's ochtends tot vrijdag 21 uur 's avonds. Als je langer dan dat wacht, wijst Virgin de stoelen toe. Dan kun je pas na aankomst uit DD naar de balie in Londen om iets te proberen te wijzigen, want Virgin heeft geen balie in DD.
Verder is het echt een superfijne vliegmaatschappij: naar verhouding lekker eten, mooi ingericht en behulpzaam personeel met een leuk Brits accent
Bij Virgin Atlantic vanuit Heathrow kun je je stoelen overigens alleen vanaf 24 uur voor vertrek kiezen. En let op: als je vanuit Heathrow vliegt kan het bovendien maar tót 13 uur tevoren. Kortom: als je om 10 uur 's zaterdagochtends vanuit Londen vliegt, kun je inchecken vanaf vrijdag 10 uur 's ochtends tot vrijdag 21 uur 's avonds. Als je langer dan dat wacht, wijst Virgin de stoelen toe. Dan kun je pas na aankomst uit DD naar de balie in Londen om iets te proberen te wijzigen, want Virgin heeft geen balie in DD.
Verder is het echt een superfijne vliegmaatschappij: naar verhouding lekker eten, mooi ingericht en behulpzaam personeel met een leuk Brits accent

2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ook bij BA kun je pas bij het online inchecken je stoelen kiezen, wil je eerder je stoelen vastleggen moet je daarvoor € 10 per plaats betalen op een Europese vlucht.
Bello dank. Toch nog een paar vragen.
De vlucht met virgin atlantic is dan toch niet vanaf heathrow maar vanaf gatwick.
Ik ben net ingelogged en zie dit ergens staan:
http://virginatlantic.custhelp.com/app/ ... NG42RGw%3D
hier staat 90 dagen van te voren.
Dank voor de uitleg.
We vliegen van dusseldorf naar heathrow en vervolgen onze vlucht dan van gatwick naar Las Vegas.bello schreef:Bij Virgin Atlantic vanuit Heathrow kun je je stoelen overigens alleen vanaf 24 uur voor vertrek kiezen. En let op: als je vanuit Heathrow vliegt kan het bovendien maar tót 13 uur tevoren.
De vlucht met virgin atlantic is dan toch niet vanaf heathrow maar vanaf gatwick.
Ik ben net ingelogged en zie dit ergens staan:
http://virginatlantic.custhelp.com/app/ ... NG42RGw%3D
hier staat 90 dagen van te voren.
Dank voor de uitleg.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Misschien komt B.A. nog met mooie prijzen in December 

Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Daar hoop ik dus ook op, vorig jaar zaten ze ruim onder de 600 euro in het hoogseizoen naar diverse steden!

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Dank RNA voor je reaktie , 600euro per ticket lijkt me echt een droom , nu zijn de tickets aan het op en neer dansen rond de 1100euro (hoogseizoen brussel- denver / san fransisco-brussel) , het geeft me hoop om te wachten tot december
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Op dit moment heeft KLM ook aanbiedingen tussen dusseldorf en miami in het hoogseizoen, prijs tussen de 600 en 700 euro.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
via expedia geboekt dusseldorf via atlanta naar las vegas retour voor 675 euro al in 17-06 tot 12-07
vond ik een redlijke prijs groetjes jack
vond ik een redlijke prijs groetjes jack
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik wil eind juli volgend jaar naar LA/San Francisco/Las Vegas/San Diego vliegen en 4 weken later weer terug van 1 van die vliegvelden. Ik vind niks goedkoper dan 950 euro dus misschien kan iemand me hier helpen met een goedkoper ticket? Liefst niet met al teveel overstappen vanwege vliegangst maar 1 of 2 moet kunnen 

http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Blijven zoeken op alle ticketsites tot er een voor jou mooie prijs komt.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Doe ik vrijwel elke dagmtl schreef:Blijven zoeken op alle ticketsites tot er een voor jou mooie prijs komt.

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Je hebt nog heel veel tijd als je eind juli vertrekt. Het vinden van het juiste ticket kan vaak een kwestie van maanden zijn. En je hebt altijd nog de acties begin januari nog, als je het treft tenminste. Aan de andere kant vlieg je wel in het hoogseizoen dus er zal veel vraag zijn.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Tijd hebben we zeker nog gelukkig. Alleen waar ligt het omslagpunt dat de tickets alleen maar duurder gaan worden? Ik hoop dat we nog een mooi dealtje kunnen vindenmtl schreef:Je hebt nog heel veel tijd als je eind juli vertrekt. Het vinden van het juiste ticket kan vaak een kwestie van maanden zijn. En je hebt altijd nog de acties begin januari nog, als je het treft tenminste. Aan de andere kant vlieg je wel in het hoogseizoen dus er zal veel vraag zijn.

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Meestal zijn er in December en Januari nog wel leuke acties. Maar vliegticketprijzen zijn nog veranderlijker dan het weer. Het kan soms zelfs 's morgens en 's avonds al verschillen.
-
- Amerikafan
Kijk eens op skyscanner.nl. Eind juli 624 euro.majtie schreef:Doe ik vrijwel elke dagmtl schreef:Blijven zoeken op alle ticketsites tot er een voor jou mooie prijs komt.Alleen die prijzen die hier genoemd worden kom ik nog nergens tegen.
Succes met zoeken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
@ AstridenRaoul , welke data heb je gezien en is het vanaf Dusseldorf naar Las vegas?
-
- Amerikafan
Was vanaf Rotterdam. Zo rond midden eind juli. Iedere dag invoeren en dan vind je de goedkope vluchten.
Succes!
Succes!
-
- Amerika-ontdekker
nou ik vind dat veranderen van vliegveld maar lastig, als je nou een vlucht neemt dusseldorf , atlanta, las vegas, ben je 60 euro pp meer kwijt.
geen overnachtingen geen extra reiskosten tussen luchthavens . tja ik bedoel maar.
en parkeer kosten dusseldorf bij een hotel 62 euro voor 27 dagen is te doen toch
groetjes jack
geen overnachtingen geen extra reiskosten tussen luchthavens . tja ik bedoel maar.
en parkeer kosten dusseldorf bij een hotel 62 euro voor 27 dagen is te doen toch
groetjes jack
Voor al diegene onder ons die van deze goedkope vlucht gebruik maken en de auto bij Düsseldorf Airport willen parkeren, is er vanaf nu de mogelijkheid om je parkeerplaats op het gunstige Spartarief te reserveren.
Ik heb zojuist geboekt voor P23, net als vorig jaar. Was mij goed bevallen. Vrouw en kinderen met de koffers afgezet bij de vertrekhal, klein stukje doorrijden naar P23, auto parkeren en lopend binnen korte tijd terug in de vertrekhal.
Na de terugreis zijn we met de koffers naar de auto gelopen, vonden we ook geen moeite.
Dit jaar moet ik wel de gehele kosten vooruit betalen, vorig jaar alleen de € 6,- reserveringskosten.
€ 98,- voor 26 dagen.
Ik heb zojuist geboekt voor P23, net als vorig jaar. Was mij goed bevallen. Vrouw en kinderen met de koffers afgezet bij de vertrekhal, klein stukje doorrijden naar P23, auto parkeren en lopend binnen korte tijd terug in de vertrekhal.
Na de terugreis zijn we met de koffers naar de auto gelopen, vonden we ook geen moeite.
Dit jaar moet ik wel de gehele kosten vooruit betalen, vorig jaar alleen de € 6,- reserveringskosten.
€ 98,- voor 26 dagen.
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3647 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 7 Reacties