En wat als je meet en assist hebt? Kun je gewoon langs de rijen doorlopen?
Zie 2e post op deze pagina
Dat had ik gelezen maar heeft iemand het ook al daadwerkelijk gekocht/gebruikt.
Ze kunnen je veel beloven maar je moet wel eerst binnen zien te geraken.
Thx. Dan ben ik niet de enige die het niet meer kan vinden. Begin mei kon je het vinden als je je vluchtinfo opriep op schiphol.nl of de app. Stond er voor ca. 2 weken vooruit.
Dat had ik gelezen maar heeft iemand het ook al daadwerkelijk gekocht/gebruikt.
Ze kunnen je veel beloven maar je moet wel eerst binnen zien te geraken.
Wat houdt de optie bagageservice in?
Bijkomende vraag. Schoolvakantie in België begint op 1 juli. Is dit in Nederland ook zo? Maw is 1 juli een piekmoment voor te vertrekken in Schiphol?
Zomer schoolvakanties in Nederland beginnen verspreid over 9, 16 en 23 juli.
Dus wat dat aangaat zou 1 juli nog mee moeten vallen.
Maar ook nu zijn het natuurlijk geen schoolvakanties en is het toch behoorlijk druk.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
@harryh
Of dat nou zo is?? Schiphol geeft op de site het volgende aan voor de komende 7 dagen
di 1x druktesymbool, wo 2x, do 3x, vr 3x, za 2x, zo 3x, ma 3x.
(Eerlijkgezegd ook een beetje eigenbelang omdat wij zaterdag naar LAX vliegen)
Is het mogelijk bagage al een dag van te voren af te geven? We komen savonds van te voren met thalys op schiphol. Zou makkelijk zijn als we ze dan al kunnen afgeven
Is het mogelijk bagage al een dag van te voren af te geven? We komen savonds van te voren met thalys op schiphol. Zou makkelijk zijn als we ze dan al kunnen afgeven
Je vraag is niet compleet. Met welke airline vlieg je? Als dat KLM, Air France of Delta is dan kun je je bagage 24 uur vooraf afgeven.
Voor alle andere airlines geldt dat dat normaal gesproke niet mogelijk is, meestal gaat checkin 3 uur voor vertrek van je vlucht open, maar dat is iets dat de airline bepaalt, dus daarvoor moet je bij hem zijn.
Jij hebt toch ook de KLM/Thalys-combi actie waarbij je persoonlijk moet inchecken bij de KLM-balie met je treinticket erbij? Volgens mij - maar ik hoor graag als het niet zo is - kun je je bagage dan pas afgeven als je gaat inchecken en dat is pas op de reisdag. Toch?
Vanochtend rond 8.30uur met Sky Priority non-Schengen binnen 15minuten van Plaza, SP area, security, passport check t/m lounge.
Tbv de vraag van bagage: tussen aankomst 1-2 was er de trap af plek om je bagage te stallen/kluizen (in het verleden iig). Geloof niet (zelfs KLM) dat het mogelijk is om een dag voor vertrek de bagage al af te kunnen geven.
ok sorry (dacht dat dat duidelijk was omdat ik met thalys aankom) maar met klm.
Dan zal ik het bij hen eens navragen
heb je dit toevallig nagevraagd bij KLM?
Wij vertrekken vrijdag met de thalys en vliegen zaterdag. Zou handig zijn moesten we de valiezen al kunnen afleveren op vrijdagavond.
Als het niet is, dan gaan we gewoon hopen op priority check in/drop off zaterdag. Heb wel het gevoel dat de niet schengen vluchten bij vertrek uit 2 minder last hebben vd drukte.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.