Het begint weer te kriebelen en dus weer op zoek naar tickets om in april naar Phoenix te vliegen. Zoals altijd veel verschillende prijzen, maar nu heb ik toch een vraagje, via google flights de volgende vlucht gevonden, er staat bij inclusief ruimbagage, maar kan ik er van uitgaan dat dit ook erbij zit?
Er zijn nog wel goedkoper vluchten op dezelfde data maar met luchthavenwissel in Londen en dat wil ik echt niet.
Als ik nl. een proefboeking doe bij United kan ik voor een deel van de vluchten wel al stoelen reserveren, maar nergens komt iets terug over bagage.
Omdat ik hier lees dat het wel eens fout gaat met boeken, begin ik nu te twijfelen. Het is niet de goedkoopste vlucht, maar het deel uitgevoerd door Eurowings heeft behoorlijk wat meer beenruimte op de heenreis dan de meeste andere luchtvaartmij'en, dat is voor mij wel een behoorlijke plus.
Dan nog een vraagje over de loyaliteitsprogramma's van al die luchtvaartmij'en. Deze vlucht is het goedkoopst via de United site, ik heb een United MileagePlus aangevraagd, maar lees ook iets over Miles&More. Is het verstandiger om daar lid van te worden? Wij reizen niet zoveel met het vliegtuig en vaak elke keer met andere maatschappijen. Is dit dan een betere keus dan bv bij een van de maatschappijen rechtstreeks (heb bv ook al punten
van AirCanada en flying blue het begint een beetje een zooitje te worden

)
En als laatste vraag, op de terugreis zou ik graag een ander stoel bijboeken vanwege beenruimte, kan dat dan rechtstreeks bij Eurowings op een website na de boeking via United? Ben niet gehaast om te boeken, maar als ik alvast wat antwoorden heb, dan kan ik mijn speurtocht wat gerichter voortzetten.