https://www.nytimes.com/2021/09/20/upsh ... onomy.html
Gelukt, thanks Trom!Trom schreef: ↑20 sep 2021, 23:11Als je bij avis.be boekt zou ik daar ook preferred aanmaken. Vul ook al je gegevens zoals rijbewijs in.
Als je boeking rond hebt, kun je ook met zelfde gegevens je avis.com account maken. Je vindt daar dan ook je boeking dmv je boekingsnr.
Eventjes puzzelen maar lukt vast.
Bedankt voor de tip!Terpies schreef: ↑20 sep 2021, 18:56Tip voor iedereen die nog geldige reserveringen bij National heeft staan: schuif ze door naar een fictieve datum om later te kunnen hergebruiken als het tarief nog interessant is.
Voor mijn ophaal locatie en data denken ze vast dat ik de auto koop, gezien de tarieven.Almere vak V schreef: ↑20 sep 2021, 23:25Kijk ff op Hertz.de. Daar hebben ze goeie tarieven voor de H4 klasse. BMW X3 enz. Ik weet niet of je dat zoekt??
Shoot..... ik heb vorige week mijn reservering geannuleerd en nu betaal ik de hoofdprijs voor mei/juni (daar kan ik een auto voor kopen). Ik hoop echt dat de prijzen nog gaan dalen want zo is het niet grappigTerpies schreef: ↑20 sep 2021, 18:56Tip voor iedereen die nog geldige reserveringen bij National heeft staan: schuif ze door naar een fictieve datum om later te kunnen hergebruiken als het tarief nog interessant is.
Ik heb het net ook gedaan en zelfs afhaal locatie kon ik nog wijzigen met behoud van tarief.![]()
via https://www.nationalcar.com/en_US/car-rental/home.html met accountnummer 8573142 kun je goedkoop boeken, het is echter maar de vraag of je een dergelijk coorporate id mag gebruiken.Inges schreef: ↑21 sep 2021, 08:50Shoot..... ik heb vorige week mijn reservering geannuleerd en nu betaal ik de hoofdprijs voor mei/juni (daar kan ik een auto voor kopen). Ik hoop echt dat de prijzen nog gaan dalen want zo is het niet grappigTerpies schreef: ↑20 sep 2021, 18:56Tip voor iedereen die nog geldige reserveringen bij National heeft staan: schuif ze door naar een fictieve datum om later te kunnen hergebruiken als het tarief nog interessant is.
Ik heb het net ook gedaan en zelfs afhaal locatie kon ik nog wijzigen met behoud van tarief.![]()
Het is voor autohuur in Brussel voor als ik naar Belgie kom. Die prijzen vallen nogal mee.Terpies schreef: ↑21 sep 2021, 19:45@Tipsy_1 geen idee wat een touring code is, maar ik gebruikte 633306 icm pc 192021.
Maar de prijzen zijn weer schrikbarend hoor, dus ik hou het bij National dit jaar.
Die van ons staat niet te koop. Zie m trouwens zelden. Dochterlief vindt het een erg fijne auto.Terpies schreef: ↑21 sep 2021, 20:25dan koop ik de Explorer van @Almere vak V wel