Ik ben altijd hoofd planning en boeken

Nee je hoeft absoluut niet opnieuw te boeken, als zij zich maar kan legitimeren bij het uitrijden, maar ik neem aan dat dat geen probleem is. De CC van de boeker moet fysiek aanwezig zijn als je op de reservering een auto meeneemt.
Ah dan moet het geen probleem zijn, ze is gewoon mee.Terpies schreef: ↑01 mei 2019, 14:57Nee je hoeft absoluut niet opnieuw te boeken, als zij zich maar kan legitimeren bij het uitrijden, maar ik neem aan dat dat geen probleem is. De CC van de boeker moet fysiek aanwezig zijn als je op de reservering een auto meeneemt.
Yes precies dat stappenplan gevolgd!Terpies schreef: ↑01 mei 2019, 15:10Nee, die gebruik je niet bij het huren, alleen om EC Executive Elite status te krijgen.
Als je de instructies hebt gevolgd in de eerste post van dit draadje heb je in de laatste stap van je reservering het Account number van VISA Canada weggehaald (of vervangen door 5007125).
bedeve schreef: ↑01 mei 2019, 17:09@ Peenk Je stelt het vragend maar kent natuurlijk het antwoord al : Ja !
Voor ieder ander; de voorwaarde dat de huurder ook de CC houder is en dat bij afhalen ook dezelfde CC die bij het boeken gebruikt is op tafel moet komen geldt bij iedere verhuurder.
Gelukkig staat het ook helder en duidelijk op de websites vermeld.
Het hoort dus niet in de categorie " kleine lettertjes "
Even lezen geeft je meer info
Je kunt op de National site (tegenwoordig) ook een boeking voor iemand anders maken, dus het hoeft geen probleem als de CC en de CC houder maar aanwezig is op het moment van ophalen van de auto.