Waarborg wordt geblokt op je CC, dus niet afgeschreven.Vroeg me alleen nog zeker af hoe dat zit met die waarborg.
Als je de auto inleverd wordt het bedrag weer vrij gegeven zodat je de laatste dag nog even kan gaan shoppen

Waarborg wordt geblokt op je CC, dus niet afgeschreven.Vroeg me alleen nog zeker af hoe dat zit met die waarborg.
Het duurt in ieder geval lang vooraleer ik een tegenofferte krijg....brampo schreef:Eautohuur wordt volgens mij bestookt met prijzen van dollar.de. Daar worden ze vast niet blij van!
Volgens mij zijn ze juist in de business om het druk te hebben.brampo schreef:Eautohuur wordt volgens mij bestookt met prijzen van dollar.de. Daar worden ze vast niet blij van!
Ik wachtte ook al vanaf dinsdag voor een 2e tegenvoorstel van Eautohuur en heb uiteindelijk zelf maar weer een mailtje gestuurd of er al iets bekend was? Uiteindelijk gekregen wat ik op hoopte, de usareisen prijs van Alamo was mijn leidraad. Voor €250 minder boden ze mij Dollar aan maar met $300 drop-off kosten, even duur maar iets andere opbouw! Maar Dollar heeft niet mijn voorkeur, dus gevraagd naar Alamo of National. Uiteindelijk vanmiddag bij Eautohuur een minivan van National geboekt!brampo schreef:En ik wacht al vanaf dinsdag op antwoord...niet te volgen!
Ja ook met drop-off kosten. Alleen via Usareisen zijn er geen drop-off kosten bij Alamo. Ik vind dit nogal tricky, dus liever nog terplekke betalen dan uitleggen dat dit er al bij zit. Nu hebben wij een Minivan van 30 juni t/m 22 juli (22 dagen) ophalen in Atlanta en terugbrengen in Miami met National voor €914 plus de drop-off kosten van $250(+ tax) via Eautohuur!damzkie schreef:Ook met dropoff kosten Theo?
Theo, welk zijn jouw ophaal- en afleversteden dan ?Alleen via Usareisen zijn er geen drop-off kosten bij Alamo.
ophaal adres : Atlanta (Georgia)lsl schreef:Theo, welk zijn jouw ophaal- en afleversteden dan ?Alleen via Usareisen zijn er geen drop-off kosten bij Alamo.
Luc