Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Connections 2011 Book & Pay

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Connections 2011 Book & Pay

Bericht door Georgie »

Ik heb met Chris gekeken vanmiddag en hij kwam met het volgende idee:

Amsterdam - Atlanta en dan terug Chicago - Amsterdam. Op die manier is het nog goedkoper ook. Het is dan 620 euro! Wel met tix.nl en niet connections maar dat maakt niet zo veel uit. Ik denk dat ik dat morgen ga boeken maar ik durf gewoon niet zo goed, vind het zo eng dat het dan definitief is. Het is dan van 3 juli tot en met 8 augustus, dus lang!!!

Edit: Toch nog veel onzekerheid. Die vriendin uit OKC kan niet garanderen dat ze er dan ook daadwerkelijk is. Aangezien ze geen greencard heeft (en ze NL is) kan ze maar 3 maanden maximaal daar verblijven steeds, en als ze er in april al is, moet ze eind juni weer weg. En ik zit natuurlijk vast aan schoolvakanties. En als ik nou voor 5 weken lang boek en straks is zij er niet, dan is dat wel heel erg lang om in m'n eentje te reizen. Bovendien ben ik niet 100% verzekerd van m'n rijbewijs, dus misschien moet ik dan toch voor een kortere periode boeken, maar misschien is dat niet nodig. Lastig! Want stel dat ik op dit alles wacht en pas in juni ga boeken...tja dan schieten de vluchtprijzen misschien torenhoog. Ooooh ik weet het echt niet..
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Tja, misschien moet je inderdaad wachten als er nog zoveel onzekere (maar wel belangrijke) factoren zijn. Al zou voor mij het alleen reizen de hele tijd geen rol spelen. Maar goed, dat heb ik natuurlijk vaker gedaan. :wink: Maar heb ik ook ooit als eerste keer moeten doen. :)

Belangrijkste is denk ik dat je je rijbewijs zo snel mogelijk haalt zodat je in ieder geval vrij bent om te gaan en staan waar je wilt.

Succes met je plannen! :thumbup:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Ik heb er nog even over nagedacht en ik kan denk ik inderdaad het beste boeken.

Ik kan niet in een andere periode, de ticketprijzen gaan omhoog, en gaan wil ik sowieso.
Dan zie ik de precieze invulling of ik naar haar toe ga of niet, of ik ga rijden of treinen, allemaal nog wel. Maar de globale route ligt dan vast en het ticket ook.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Sophie, heb je er nog wel aan gedacht dat je dikke fees zal moeten betalen voor de one-way huur?
Afbeelding
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Je bedoelt drop off costs voor de auto huur? Ja dat weet ik.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Ah, goed. Dat zou anders een nasty surprise zijn geweest ;) .
Afbeelding
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Georgie schreef:Je bedoelt drop off costs voor de auto huur? Ja dat weet ik.
Wij betaalden in ieder geval 300 dollar (excl tax) aan Drop-Off van Chicago naar Atlanta. Verwacht dat dit omgekeerd dus hetzelfde zal zijn...
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Tenzij je huurt bij National, dan is de drop off fee gemaximeerd tot $250.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Klopt, Linda, dat is precies hetzelfde. In dat opzicht zou ik dan beter AMS-ATL ATL-AMS kunnen doen. Ticket is dan wel wat duurder, maar het scheelt wel veel in drop off. Overigens ligt het ABN internetbankieren er uit, dus ik zou niet eens kunnen boeken als ik zou willen nu. Het is gewoon zo lastig omdat er nog geen vaste route is en dus is het lastig bepalen welke data precies handig zijn. Maar met Atlanta naar Oklahoma City, Oklahoma City naar Yellowstone en terug naar OKC, en dan weer terug naar Atlanta, kom ik uit op grof vier weken.
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Ik heb besloten nog even te wachten met boeken. De grote lijnen zijn nog te onzeker en dat maakt mij ook onzeker erover. Dan kan ik beter wachten, alleen zal het wel duurder worden helaas. Maar misschien heb ik tegen die tijd wel meer zekerheid.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer