Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
cadarora
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2

Bericht door cadarora »

Vandaag geboekt bij Supersaver.nl voor € 367,--. Air France (uitgevoerd door Delta)
Brussel - New York in de meivakantie (21 april 2017 - 06 mei 2017).
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
Sidney
Amerika-newbie

Bericht door Sidney »

@bedeve: Klopt inderdaad via tix!
Fiesta68
Amerikakenner
Partner van: KingKong65
Aantal x V.S. bezocht: 24

Bericht door Fiesta68 »

Met Jetairfly van Brussel naar Miami aan €296 pp heen en terug op verschillende data (augustus / september / oktober)
vertrek vanaf 13/08/2016 en terug tot 18/10/2016

https://www.jetairfly.com/nl/last-minut ... vens/miami

Grtjs
F68
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05--2024-11--2025-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Fiesta68 schreef:Met Jetairfly van Brussel naar Miami aan €296 pp heen en terug op verschillende data (augustus / september / oktober)
vertrek vanaf 13/08/2016 en terug tot 18/10/2016
Kleine nuance: In aug/sep alleen voor die prijs als je vanaf 13/9 terugvliegt. Dus bij vertrek op 13/8 wel een maand blijven dus ;)
En idem voor vertrek eind sep/okt: Terug uiterlijk 18/10 voor die prijs, daarna is retourprijs veel hoger.
USAreis2017
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door USAreis2017 »

Goedendag,

Ik ben nieuw op dit forum. Lees al een tijdje mee voor informatie, dat wel.

Ik wil dit jaar boeken voor zomervakantie 2017. Dat is juli/augustus 2017.
Betreft 2 volwassenen en 2 tieners (11+) voor een vlucht van AMS naar Los Angeles/San Fransisco met liefst een stopover in New York.
Iemand enig idee wat ik gemiddeld zou moeten rekenen voor tickets (pp) in deze periode?

Als iemand tips heeft wat het beste te doen voor een rondreis Californie, West USAmet huurauto qua aanvliegroute; graag!

Alvast bedankt,
Bye!
rmathijssen
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door rmathijssen »

Dat gaat lekker bij KLM, krijg zojuist te horen dat mijn vlucht op 20 november van MIA naar AMS is gecanceld. Voor het gemak hebben ze automatisch de boel omgezet naar een dag eerder... :(

Zojuist contact gezocht met Expedia waar de tickets zijn gekocht, ben benieuwd wat voor opties dat er komen voor diezelfde dag of de volgende dag in de ochtend, de directe vlucht kan ik zoiezo vergeten.
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

net geboekt bij delta BRU-LAS heen 14/4 en terug 19/5 voor 520€, tussenlanding ATL heen en jfk terug,

lang geleden dat we zo goedkoop naar vegas vlogen

:clap: :thumbup:
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
dirkmuis
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door dirkmuis »

Amsterdam - Chicago: vertrek 10:55, aankomst 13:05 (9h10min)
Overstap: 3u10min
Chicago - San Diego: vertrek 16:15, aankomst 18:37 (4h22min)

Phoenix - Chicago: vertrek 11:04, aankomst 16:26 (3h22min)
Overstap: 1h24min
Chicago - Amsterdam: vertrek 17:50, aankomst 9:30 (8h30min)
En dat alles voor 2 personen en 1 baby voor € 1183,63.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Heb je $385 over ?
Om tussen november en maart van DUS naar LAX en retour te vliegen .
http://www.urlaubspiraten.de/fluge/road ... ansa_23332
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gerg
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Inchecken bij Delta Airlines

Bericht door Gerg »

We vliegen vrijdag 29 juli van Seattle naar Salt Lake City met Delta Airlines.
Nu zie ik dat er bij de prijs van het tickets geen bagage is inbegrepen.
Het is mij wel gelukt om al stoelen vast te leggen vandaag maar ik kan nergens vinden hoe ik nu ook al de bagage kan inchecken en ervoor betalen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

@Gerg: heb je dit als losse vlucht geboekt of als onderdeel van een - intercontinentale - multicity vlucht? In dat laatste geval hoef je niet te betalen voor bagage.

Marianne
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

USAreis2017 schreef: Ik wil dit jaar boeken voor zomervakantie 2017. Dat is juli/augustus 2017.
Betreft 2 volwassenen en 2 tieners (11+) voor een vlucht van AMS naar Los Angeles/San Fransisco met liefst een stopover in New York.
Iemand enig idee wat ik gemiddeld zou moeten rekenen voor tickets (pp) in deze periode?

Als iemand tips heeft wat het beste te doen voor een rondreis Californie, West USAmet huurauto qua aanvliegroute; graag!

Alvast bedankt,
Bye!
Ik zou rekenen op 1000 euro pp, maar als je wat topics doorleest hier zul je zien dat veel mensen goedkoper uit zijn. Het is voor een deel afhankelijk van hoe flexibel je bent met vluchttijden, data, aantal stops en vertrek- en aankomstlocatie.
Als je nog niet weet waarop je wilt vliegen zou ik eerst eens beginnen met het uitstippelen van een route. Daarvoor kun je in het zuidwesten-forum erg veel tips krijgen!

Marianne
Gerg
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Gerg »

Martin & Marianne schreef:@Gerg: heb je dit als losse vlucht geboekt of als onderdeel van een - intercontinentale - multicity vlucht? In dat laatste geval hoef je niet te betalen voor bagage.

Marianne
We hebben het als losse vlucht geboekt, hoewel we wel met KLM/DELTA vanuit Amsterdam naar Seattle vliegen en terug van Salt Lake City
Toen we de losse vlucht destijds boekten was dat meer dan de helft goedkoper als een multi-city vlucht.
Dus we wisten wel dat we apart moesten betalen maar dat woog niet op tegen het prijsverschil.
Alleen vind ik het nu dus vreemd dat ik de bagage er niet bij kan boeken.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Inchecken en betalen doe je volgens mij op de luchthaven zelf bij binnenlandse vluchten.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Je kunt bij een binnenlandse vlucht ook wel online inchecken. Op dat moment kun je je bagage opgeven en betalen, tenminste zo hebben wij het eens gedaan. Op het vliegveld kan ook.

Marianne
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Toen ik vorig jaar met Delta van Laguardia naar Pittsburgh vloog toen betaalde ik vooraf alleen de ticketprijs zonder bagagekosten.De kosten van het inchecken moest ik ter plekke in Laguardia betalen.
joost1982
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door joost1982 »

Martin & Marianne schreef:
USAreis2017 schreef: Ik wil dit jaar boeken voor zomervakantie 2017. Dat is juli/augustus 2017.

Alvast bedankt,
Bye!
Ik zou rekenen op 1000 euro pp, maar als je wat topics doorleest hier zul je zien dat veel mensen goedkoper uit zijn. Het is voor een deel afhankelijk van hoe flexibel je bent met vluchttijden, data, aantal stops en vertrek- en aankomstlocatie.
Als je nog niet weet waarop je wilt vliegen zou ik eerst eens beginnen met het uitstippelen van een route. Daarvoor kun je in het zuidwesten-forum erg veel tips krijgen!

Marianne
Als je enigszins flexibel bent, kun je voor onder de 500 euro per persoon die kant op vliegen.
Dat betekent een losse ticket boeken van Keulen (Duitsland) naar Boston met Eurowings ( Wij vliegen voor 230 euro retour in Aug)
En vanaf Boston een losse ticket naar LA of San Francisco met bijv. Delta of American.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Ruimbagage kan je (pas) bij het online inchecken opgeven en met CC betalen. Ben erop bedacht dat je bagage pas bij de balie aanmelden duurder kan zijn.
Had Southwest geen optie geweest? Daar kan je 2 stuks bagage gratis meenemen.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

630 euro van dusseldorf naar fort Myers een goede deal voor last minute? of weet iemand iets beters???. Vrienden van ons willen asap vliegen, haha, ze wachten altijd te lang in de hoop op een goede deal maar valt meestal tegen last minute Amsterdam is vlakbij dus dat zou beter zijn. Mag ook een andere plaats in florida zijn.
Martijntje
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Martijntje »

Via schipholtickets een retourvlucht geboekt naar New Ark voor 3 personen voor. 480 euro pp, incl faillissementdekking. We vliegen heen rechtstreeks vanaf Schiphol met United Airlines en terug met Swiss Air met een tussenstop in Zurich van 50 minuten. Voor mijn zoon ook een retourticket gekocht omdat dit goedkoper was dan een enkeltje. Hij blijft voor zijn opleiding in NY. Dit zou geen problemen moeten geven volgens Schipholtickets. Maar vind het wel spannend omdat het 1 ticket is waar drie personen op staan.
Voor mijn zoon ook al een retourticket gekocht via D-reizen in december vanuit JFK en terug in januari. Hij vliegt met KLM heen en terug vanaf Schiphol met Delta. Een rechtstreekse vlucht. Ticketprijs 477 incl faillissement dekking. Bij D-reizen worden momenteel geen boekingskosten in rekening gebracht.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer