Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

@Erniebert

Afbeelding

Voor bijna dezelfde prijs, alles inclusief en kans op een mooie upgrade in de aisles. Zou het zeker overwegen als back up.
Bijlagen
image.png
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trom »

@Erniebert Heb je een bepaalde code gebruikt? Ik kom vandaag met N744100 voor 17 dagen Las Vegas in juni op 1970 uit.
Erniebert
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Erniebert »

Nee, geen code gebruikt. Gewoon af en toe proberen. Prijzen schommelen nogal. Nu zelfde categorie voor mij in dezelfde periode een stuk duurder bij Avis.IS
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
Erniebert
Amerikafan

Bericht door Erniebert »

dejong89 schreef:
18 aug 2022, 10:05
@Erniebert
Voor bijna dezelfde prijs, alles inclusief en kans op een mooie upgrade in de aisles. Zou het zeker overwegen als back up.
Dank voor de tip, gratis tweede bestuurder denk ik en zonder codes oid toch €150,- goedkoper:
Bijlagen
FB1DCA41-D046-4551-9EE3-A4448B07B024.jpeg
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
Erniebert
Amerikafan

Bericht door Erniebert »

En als Emerald clublid nog een beter tarief, nog € 921,- :thumbup:
Bijlagen
A531023B-0D69-42A5-81B0-ADB999D6F855.jpeg
Erniebert
Amerikafan

Bericht door Erniebert »

Laat die laatste suggestie maar zitten. Zat geen SLP bij (noodzakelijke verzekering). Die moet je bij National zelf toevoegen, € 13,- per dag. Geeft dan een heel ander plaatje. Sorry voor de verwarring :roll:
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Dit is dan zo'n rate die je met een Amex Platinum (niet de Flying Blue!) wel zou kunnen reserveren. De bijbehorende verzekering dekt je aansprakelijkheid jegens derden af bij een ongeval.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Ook met de Flying Blue Platinum Card @roelb zie pagina 21 EV / Artikel 4.10 EV van de bij de kaart behorende voorwaarden.
Waarbij onder lid 7 dit vermeld staat :

Wij willen u er graag op wijzen dat het in verband met deze vergoedingsregeling wellicht niet noodzakelijk is de volgende
aanvullende verzekeringen af te sluiten bij het verhuurbedrijf:
a. Collision Damage Waiver (CDW)
b. Loss Damage Waiver (LDW)
c. Opheffing/verlaging eigen risico (Super CDW/LDW)
d. Theft Protection (TP)
e. Top Up/Supplemental Liability (SLI)
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Ah, dat wist ik niet, ook daar dus de uitgebreide verzekering. Weer wat geleerd.
Vinay
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Vinay »

17 aug rond 14 uur mijn auto weer ingeleverd bij Hertz JFK. In tegenstelling tot mijn ophaalmoment was de PC aisle nu wel goed gevuld. Ik zag alleen 1 suv in de rij. Stond er een beetje ver vandaan, maar het leek een Toyota Highlander zo op het eerste gezicht. Voor de rest alleen maar full size sedans.
JoCar
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door JoCar »

Raymon schreef:
27 jun 2022, 18:07
Voor degenen die nog geen President's Circle zijn, bestaat er nog tot en met 31 juli een gemakkelijke en gratis manier om dit te verkrijgen:
1. Maak een gratis Best Western Blue account aan
2. Vraag daarmee een status match aan bij IHG naar Platinum Elite (beschikbaar tot en met 31 juli 2022!)
3. Vraag daarmee een status match aan bij Best Western naar Diamond Select
4. Vraag daarmee een status match aan bij National naar Executive Elite
5. Vraag daarmee een status match aan bij Hertz naar President's Circle
Die laatste stap heb ik zelf nog niet gezet (heb een mail van Emerald dat mijn account geupgrade gaat worden maar dat dit even duurt), maar dat zou volgens de Hertz site geen enkel probleem moeten zijn.
Wij willen eindelijk de auto's bij Hertz gaan reserveren maar zijn nog steeds Golf Member lid, zie dat we deze kans weer hebben gemist om onze status te kunnen matchen. Maar we waren te druk met de huwelijk's voorbereiding bezig om dit forum te lezen. Nu wil ik dus de auto's gaan boeken voor de huwelijksreis naar Hawaii 😃 in November Is er nog een manier om mijn gold status naar five star of pc status te matchen op dit moment.
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

@JoCar

https://legacy.nationalcar.com/en_US/ca ... cale=en_US

Volgens mij werkt deze nog, zo ja:
Status aanmaken & via https://pub.emails.hertz.com/Hertz_Status_Match je status matchen.
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Janssen_R »

@JoCar

Ik heb in april de volgende route gevolgd om gratis Hertz PC te bemachtigen:

National Emerald Executive worden via bovenstaande link. Er staat dat het voor American Express Platinum Cardholders is, maar er wordt geen kaartnummer oid gevraagd.

Die matchen naar Five Star bij Hertz door een mail te sturen naar hertzstatusmatch@hertz.com en/of golddataentry@hertz.com. (de link die hierboven wordt genoemd werkt bij veel leden niet, geeft melding dat je membership id niet wordt herkend).

Hertz Gold Five Star geeft recht op Enterprise Gold. Die statusmatch kun je doen via de website https://statusmatch.enterpriseplus.com.

Enterprise Gold geeft dan weer recht op President’s Club bij Avis (https://www.avis-preferred.com/statusmatch/index.php).

Met President’s Club bij Avis kun je vervolgens ook naar de hoogste status bij andere partijen zoals Hertz PC.
JoycePastijn
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door JoycePastijn »

Hoe lang duurt het matchen meestal? Heb net even National account naar Executive ge-upgrade via de link en de link gebruikt van Hertz om te matchen. Bij mij deed de link het wel gelukkig met mij ID-nummer. Wij vertrekken 5 september eindelijk weer eens! Ben echt super blij met al jullie tips en tricks. Dank daarvoor!
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Bij mij een paar dagen
Je zou ook een mailtje aan het Alpha email adres kunnen sturen om je status te matchen. (even de zoekfunctie gebruiken)

dejong89 schreef:
24 aug 2022, 13:09
Bij mij een paar dagen
Je zou ook een mailtje aan het Alpha email adres kunnen sturen om je status te matchen. (even de zoekfunctie gebruiken)
Heb het mailadres gevonden van Veerle en der gelijk een mail uitgestuurd! Bedankt voor de tip 😉
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

@JoycePastijn Net het hele stappenplan doorlopen voor een familielid (van Amex Platinum-Enterprise tot aan PC Hertz/Avis etc). in 10 dagen. Dat zou je dus wel moeten redden als je de 5de vertrekt! :thumbup:

Bij ons in Sarasota blijft happytoursusa toch telkens wel de goedkoopste. Altijd $1098 voor 4 weken in de D-categorie (wat tot nu toe telkens in het Hertz systeem lijkt te staan als een F: de Chevy Malibu) welke datum je ook kiest. Iemand ervaring met upgrades als je via een broker een reservering doet? Denk dat je "officieel" toch geen recht hebt op een upgrade met 4 weken huur.
JoycePastijn
Amerika-newbie

Ik ben inmiddels in de laatste stap. Heb Veerle mijn Avis President Club status gestuurd. Maar nu had ik nog een vraagje. Is met de hoogste status ook een beetje te onderhandelen als er niks bijzonders staat? Ik ga sowieso altijd een praatje aan met een greeter over wat ik een beetje zoek. We komen rond 19 uur aan op MCO dus weet niet of dat een gunstige tijd is. Iemand hier ervaring mee de laatste tijd?
sep
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door sep »

Op 24 augustus aangekomen op LAS, om 15.30 bij Hertz. Er stonden wel wat (midsize) SUV's in de PC maar slechts één met AWD, een Nissan Rogue. Die vonden we te klein. Uiteindelijk iemand gevonden die ons een mooie Ford Edge, klasse L, met AWD bezorgde! Voor midsize prijs :thumbup:

Saskia
Raymon
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Raymon »

Onze vakantie komt er eindelijk aan :) een van de belangrijkste dingen waar wij naar kijken bij het uitzoeken van een auto: de MPG. Ik wil dus gaan opzoeken welke mogelijke autos ik in de PC aisle tegen kan komen, en de bijbehorende MPG. Weet iemand of een dergelijke lijst al ergens bestaat?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer