Corry schreef:Moest er wel om lachen Roland, maar schrok ook van de prijs. Is toch niet gewoon zo'n bedrag?
Corry,
Naar wat voor SUV had jij gekeken op de site van Hertz? Ik heb even gekeken voor je en kom uit op EUR 1324,81
(Chevrolet Trailblazer of gelijksoortig
Standard SUV (hoog, praktisch en luxe) automaat, 2- of 4-wiel-aandrijving brandstof niet gespecificeerd, met airco , SFAR) en excl. USD 300 drop off kosten. Omgerekend op dit moment ongeveer EUR 1577,89.
Ga je een klasse hoger
(Ford Expedition of gelijksoortig Full-Size SUV (hoog, praktisch en luxe) automaat, 2- of 4-wiel-aandrijving brandstof niet gespecificeerd, met airco , FFAR) dan kom ik uit op op bijna EUR 3900 (excl. USD 350 drop off kosten) en dat is inderdaad overdreven duur.
Zou een Standard SUV voor 4 (volwassen) personen niet voldoende zijn? Dan is het aanbod van EUR 1324,81 nog niet zo gek vind ik. Mijn prijs is overigens zonder de 10% ANWB-korting. Bovendien heb je kans dat je terplekke nog wel een goedkope upgrade kunt regelen naar een Full Size SUV. Dit tarief is voor één bestuurder. Meerdere bestuurders kun je terplekke regelen en is voor de gehele huurperiode volgens mij max. EUR 45 voor alle extra bestuurders.
Ik vond de volgende gegevens van je vlucht en heb die gebruikt:
AMS - SFO 4-9-09
DEN - AMS 3-10-09
Roland