Derk
Moet ik al panikeren als ik die niet direct krijg??Boekingsbevestiging
Bedankt voor uw reservering
Hieronder staan uw gegevens, u kunt deze uitprinten voor uw persoonlijke administratie.
U krijgt een bevestigingsmail toegestuurd. Boek ook alvast uw hotel of uw huurauto ter plaatse.
Zojuist afschrift gezien: op € 1 na exact de prijs die Airberlin.com in $ ook liet zien. Door via kayak naar airberlin.com te gaan kreeg ik prijzen in $ in plaats van in € . Na het boeken afgelopen zaterdag heb ik meteen gekeken wat de prijs zou zijn als ik zelf via airberlin.com zou boeken (en dan dus altijd aleen de prijs in € te zien krijg) en daar betaalde ik voor exacte hetzelfde ineens € 292,91 meer!MattRob schreef:kayak.com is slechts een vergelijkingssite, je kan daar niet boeken. Je zal op 1 van de links moeten klikken om doorgestuurd te worden naar de website van die prijs. Dat kan bijvoorbeeld expedia.com zijn, of op de website van de airline zelf. Dus afhankelijk daarvan kunnen er nog boekingskosten bijkomen.damzkie schreef:Iemand enig idee of er via Kayak.com nog kosten bijkomen?
En als het dollar websites zijn, zijn die omgerekend tegen de gemiddelde wisselkoers. Kans is groot dat als je daadwerkelijk de afrekening van de credit card krijgt, dat die nog wat hoger in euro's liggen door de kosten die berekend worden op je credit card (vaak 2% op de wisselkoers volgens mij, plus soms nog wat vaste kosten). Dus reken je niet te snel rijk