Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sneller je auto ophalen bij Alamo
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Sneller je auto ophalen bij Alamo
Er wordt bij Alamo aangegeven dat ze Alamo.co.uk zien als third party, hoe vreemd ook.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Oh, oke, sorry dat had ik niet begrepen. Vreemd inderdaad.
Vandaag ook geprobeerd voor onze twee huurauto's save time te regelen. (geboekt bij Alamo Brits)
Via de link in de reserveringsmail (stond iets van Save time) konden wij überhaupt niet inloggen.
Na het googlen van 'skip the counter' kregen we een andere site waar we wel op konden inloggen.
De eerste huurauto online ingecheckt en toen dacht ik in mn enthousiasme alvast dat document te printen; stom alles gelezen op het forum, maar ik dacht even printen kan wel. Niet dus, want je wordt naar een andere webpagina gestuurd en kan dus niet meer terug naar Skip the counter, ook al was ik nog wel ingelogd.
Bij de tweede huurauto niet geprint en gelijk (wel heel onduidelijk zichtbaar vond ik) Skip the counter aangeklikt en voor die auto inderdaad een andere bevestiging gekregen.
Het verkeerd doorlinken (naar de reserveringssite) als je eenmaal bent uitgelogd is echt een error op hun site en heeft volgens mij niks met Third party te maken. Ik krijg namelijk enkele seconden de goede site te zien en dan knalt die eruit naar de reserveringssite. Dit heb ik ook nog even getest door 'bypass the counter' te googlen. De eerste link stuurt je een paar seconden naar de goede site en springt dan ook op de reserveringssite (ben dan niet ingelogd, dus ze weten niet dat ik mogelijk via een third party heb geboekt)
Dus goed lezen en pas printen uitloggen als je ook skip the counter hebt aangeklikt en ingevuld
Via de link in de reserveringsmail (stond iets van Save time) konden wij überhaupt niet inloggen.
Na het googlen van 'skip the counter' kregen we een andere site waar we wel op konden inloggen.
De eerste huurauto online ingecheckt en toen dacht ik in mn enthousiasme alvast dat document te printen; stom alles gelezen op het forum, maar ik dacht even printen kan wel. Niet dus, want je wordt naar een andere webpagina gestuurd en kan dus niet meer terug naar Skip the counter, ook al was ik nog wel ingelogd.
Bij de tweede huurauto niet geprint en gelijk (wel heel onduidelijk zichtbaar vond ik) Skip the counter aangeklikt en voor die auto inderdaad een andere bevestiging gekregen.
Het verkeerd doorlinken (naar de reserveringssite) als je eenmaal bent uitgelogd is echt een error op hun site en heeft volgens mij niks met Third party te maken. Ik krijg namelijk enkele seconden de goede site te zien en dan knalt die eruit naar de reserveringssite. Dit heb ik ook nog even getest door 'bypass the counter' te googlen. De eerste link stuurt je een paar seconden naar de goede site en springt dan ook op de reserveringssite (ben dan niet ingelogd, dus ze weten niet dat ik mogelijk via een third party heb geboekt)
Dus goed lezen en pas printen uitloggen als je ook skip the counter hebt aangeklikt en ingevuld
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wij zijn uiteindelijk naar één van de lege balies bij Alamo gelopen en waren zo klaar
, door naar de garage en rijden maar. Maar we hadden dus het geluk dat er niemand voor ons was.

Bij Alamo een auto gehuurd via rentalcars, volgens mij moet online incheken wel lukken met het Confirmation Number. Wat is een goed moment om in te checken? ASAP? en als ik online ingecheckt heb is het uitprinten en als ik daar ben naar de garage lopen, in een auto stappen en wegrijden(bij de port natuurlijk even alles laten zien)? heb ik het dan allemaal goed begrepen?
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Moment van inchecken maakt niet uit, verder alles correct
Let er wel op dat je eventuele extra bestuurders ook van te voren incheckt.

wij hadden voor de afgelopen meivakantie via Alamo.co.uk/brits geboekt en gebruik gemaakt van het online inchecken. We konden in Tampa direct naar de garage en hebben een auto in onze klasse uitgezocht en zijn naar de uitgang gereden. Daar geef je je online incheckpapieren, rijbewijs en creditcard en dan ben je klaar. Ging perfect.
Wij hebben vorige week onze auto bij Alamo in Miami opgehaald en moesten wel langs de balie. Ze moeten namelijk een handtekening van je hebben. Waren 2 personen voor ons dus ging mooi vlotjes. Maar gelijk doorlopen naar de garage was geen optie.
- sanook
- Amerika-expert
Vreemd, ik kon in Miami wel direct naar de Alamo garage...Yoshi schreef:Wij hebben vorige week onze auto bij Alamo in Miami opgehaald en moesten wel langs de balie. Ze moeten namelijk een handtekening van je hebben. Waren 2 personen voor ons dus ging mooi vlotjes. Maar gelijk doorlopen naar de garage was geen optie.
Ik heb nu de Check-In Confirmation uitgeprint, hier staat een barcode aan de bovenkant, maar dit is geen "skip the line" formulier toch?
Hiermee moet ik gewoon nog naar de balie, of kan de kiosk(hebben mensen hier ervaring mee?) ook?
Hiermee moet ik gewoon nog naar de balie, of kan de kiosk(hebben mensen hier ervaring mee?) ook?
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
- sanook
- Amerika-expert
Als je een skip the line hebt is dat ook te zien aan de symbolen die er op het formulier staan. Ik kan me (vaag) herinneren dat ik 2 keer door het check in proces gegaan ben en toen pas die skip the line kreeg. Dus misschien nog een keer inloggen en naar online inchecken gaan om te kijken wat er dan uitrolt ?
Ik krijg alleen maar het bericht dat ik mijn online incheck gedeelte niet meer aan te passen is.
Dan ga ik maar de Kiosk proberen, en als het rustig is ga ik wel gelijk naar de 'counter'.
Jammer maar helaas! Was wel grappig geweest om de hele lijn te kunnen 'skippen'
Jammer maar helaas! Was wel grappig geweest om de hele lijn te kunnen 'skippen'

Ik had 'gewoon' ingecheckt, zonder dat ik een skip the line formulier had, en mocht gewoon direct doorlopen naar de auto's.
Ze keken mij zelfs vreemd aan dat ik nog naar de balie kwam(gelukkig was het niet druk)..
Verder ook totaal geen borg op mijn CC gezien, behalve iets van 1 dollar
Ze keken mij zelfs vreemd aan dat ik nog naar de balie kwam(gelukkig was het niet druk)..
Verder ook totaal geen borg op mijn CC gezien, behalve iets van 1 dollar

- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Was dat dat ene A4tje met links in de kolom je gegevens, auto en eventuele extra bestuurders? En rechts je rental rate met wat zoal inclusief is?quote VinMor...
Laatst gewijzigd door PSVwally op 07 jun 2015, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, het hele bovenstaande bericht hoeft niet gequote te worden
Reden: quote verwijderd, het hele bovenstaande bericht hoeft niet gequote te worden
Dat ja..
- Division
- Amerikakenner
Hmm die heb ik ook. Ik dacht dat je nog ergens je rental agreement moest ophalen. Heb jij die wel gekregen?
Nee, stond in de rij en werd bij de balie aangekeken en gevraagd waarom ik niet direct naar de auto's was gelopen.
Ook geen, op 1 dollar na, borg hoeven betalen. Verder niks meegekregen van papieren...
Uiteindelijk kwamen we daar en stonden er 2 camaro's, maar mijn meid wou heel graag de Mustang, en na even doorvragen stonden er 2 witte in de wasstraat. Een 2014 en 2015 model, en jij mag raden welke we namen, haha!
Ook geen, op 1 dollar na, borg hoeven betalen. Verder niks meegekregen van papieren...
Uiteindelijk kwamen we daar en stonden er 2 camaro's, maar mijn meid wou heel graag de Mustang, en na even doorvragen stonden er 2 witte in de wasstraat. Een 2014 en 2015 model, en jij mag raden welke we namen, haha!
- Division
- Amerikakenner
Ah okee, apart zeg. Ik was echt in de veronderstelling dat je nog ergens een rental agreement zou krijgen die je moet tekenen.
Dat is ongetwijfeld het 2015 model geworden, echt een hele verbetering!
Dat is ongetwijfeld het 2015 model geworden, echt een hele verbetering!

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik probeer bij Alamo online in te checken. nu moet ik alleen een state/provincie aan klikken maar ik kan alleen maar kiezen tussen staten in Amerika, zal ik hier de staat maar aanklikken waar ik verblijf tijdens mijn vakantie (Florida). En ik moet een postcode invoeren, bij mijn eigen postcode geeft die aan 'zip code is invalid' wat nu te doen? of moet ik helaas dan toch langs de balie straks 

2024 Florida
2019 West-Amerika
2015 Florida
2012 West-Amerika
2019 West-Amerika
2015 Florida
2012 West-Amerika
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht