Vandaar de zou moeten zijn Ook behoorlijk wat reviews van Avis in Las Vegas tegengekomen waarbij mn zegt dat de preferred rij evenlang is als de gewone. Maar je moet wat geluk hebben met die dingen.
Hoe zou dat zijn als ik al wel in Canada gehuurd heb bij Avis en langs de balie ben geweest, zou ik dan in Amerika zo door kunnen lopen?
Bij mij hetzelfde, vorig jaar in september bij Avis gehuurd in Canada met mn preferred account. (Niet veel voordeel aan gehad omdat er geen wagens waren en zelfs nog moeten wachten...) Maar ik hoop ook dat ik daardoor in Amerika gewoon kan doorlopen.
Ik beveel u aan ons "Be Prepared " pakket te nemen ..
Tegen een kleine meerprijs per dag hebt u een zorgeloze vakantierit..
Als u hier even tekent maak ik het allemaal netjes voor u in orde,,,,
Prachtig !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Vandaar de zou moeten zijn Ook behoorlijk wat reviews van Avis in Las Vegas tegengekomen waarbij mn zegt dat de preferred rij evenlang is als de gewone. Maar je moet wat geluk hebben met die dingen.
Het is toch ook niet heel gek dat de preferred line ook druk is, aangezien iedereen met het aanmaken van een gratis account al toegang heeft tot preferred line.Het probleem wordt alleen verplaatst van de ene rij naar de andere rij. Of Mis ik hier iets...
Oh haha...Heb nog nooit zo'n lange rij ervaren en hopen dat mijn eerste keer San Francisco ook meevalt met de rijen. Anders toch maar met mijn gratis preferred account in de preferred line gaan staan hihi
Het is toch ook niet heel gek dat de preferred line ook druk is, aangezien iedereen met het aanmaken van een gratis account al toegang heeft tot preferred line.Het probleem wordt alleen verplaatst van de ene rij naar de andere rij. Of Mis ik hier iets...
Ik denk dat je onderschat hoeveel mensen er via brokers, travelwebsites en reisbureau's boeken. Dit is echt een overgrote meerderheid. En die kennen absoluut niets van loyalty programma's etc...
Dus als ik er voor kies om nergens door de licenseplate registratie te rijden en overal gewoon netjes afreken krijg ik hier niet eens een rekening van als ik het zo lees.....
Houd er rekening mee dat je soms niet eens terplekke voor een tolweg- of -brug kunt afrekenen.
Voorbeeld: als je in San Francisco over de Golden Gate Bridge de stad binnen komt rijden, wordt er een foto van je kenteken gemaakt. Nergens kun je (mag je zelfs niet) stoppen om te betalen. Voor de Golden Gate Bridge is het echter wel mogelijk om binnen 48 uur de toll alsnog online te voldoen (of tot max. 30 dagen vooruit). In 2018 heb ik dat zo gedaan toen ik met mijn vader in San Francisco was, overdag 2x de stad binnen gereden via de Golden Gate Bridge en 's avonds in ons motel online betaalt. Je krijgt dan achteraf ook geen afrekening van de verhuurder (Alamo in ons geval). Zie voor meer info hier bij 'One-Time Payment'.
Ook elders in het land zijn er plekken waar je een tolweg verlaat zonder mogelijkheid ter plekke af te rekenen.
Daarom is Toll By Plate gewoon erg makkelijk, niet persé de goedkoopste oplossing.
@IngDear Mrs XXXX, er zijn verschillende AVIS emailadressen in omloop om een statusmatch te realiseren.
Naar welk emailadres heb je je matchverzoek gestuurd en hoe lang daarna kreeg je beantwoording ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Door de mooie tips hier op het forum een fijne deal weten te scoren via Avis.dk (Miami - Miami, 23 april tm 7 mei, Convertible, $550 pay later). Preferred account aangemaakt en via de National Emerald Club route inmiddels een status match bij Avis gekregen naar Preferred Plus. Aangezien het onze eerste keer Avis wordt, moeten we toch nog via de Preferred Counter (gechecked via Avis chat). Ook maar direct een Avis.com account aangemaakt met het klantennummer (Wizard Number, land: USA, lokaal telefoonnummer gebruikt dat ik heb aangemaakt via TextPlus (weet niet of dat nodig was maar dit nummer had ik al aangemaakt om straks een lokaal nummer te hebben mocht dat nodig zijn voor bijvoorbeeld restaurants, excursies, etc).
Nu geeft Avis aan dat je vlak voor je boeking via de app kunt zien welke auto je toegewezen hebt gekregen, en dat je deze ook via de app kunt wijzigen. De Avis app die in de Nederlandse app store staat, biedt deze mogelijkheden echter volgens mij niet. Dus inmiddels op een iPhone die hier lag te verstoffen een nieuw Amerikaans AppleID aangemaakt (met lokaal Florida nummer van TextPlus) en de Avis app gedownload uit de Amerikaanse app store. En na inloggen staat daar nu keurig mijn boeking en een tapje met My Car: Access these features while on rental.
(en voor de zekerheid hebben we nog een Alamo reservering achter de hand, mocht Avis geen fatsoenlijke cabrio kunnen aanbieden.... )
@Tolle
We hopen allemaal dat dat zo gaat werken maar er is nog geen bevestiging binnen van iemand die inmiddels is vertrokken met Avis of je inderdaad dat mailtje krijgt en of je inderdaad kunt zien in je app welke auto er klaar staat.
Voorlopig houd ik het erop dat je de preferred line opzoekt en via je avis card laat zien dat je avis preferred plus of president's circle bent.
Hoop dat we snel berichten horen van mensen die dit zo inzetten.
Op Avis.com kan ik niets aanpassen, krijg steeds de melding dat ik mijn CC gegevens moet invullen.
Als ik dat doe krijg ik de melding :
We are unable to process your request at this time. Please return to the Homepage and start your process again or use the Worldwide Phone Number List to find your Avis Customer Service telephone number.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Nu geeft Avis aan dat je vlak voor je boeking via de app kunt zien welke auto je toegewezen hebt gekregen, en dat je deze ook via de app kunt wijzigen. De Avis app die in de Nederlandse app store staat, biedt deze mogelijkheden echter volgens mij niet.
Jawel hoor !
Met de tekst " Access these features while on rental "
Je stapt het rental center binnen
Je opent de app op je telefoon
Je loopt met een vriendelijke knik naar de baliemedewerkers de garage in
Je drukt in het menubalkje op " My Car " et voila .....alle info over je auto en de plek waar waar die te vinden is zie je in een oogopslag ....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Zat zojuist in google chrome wat te kijken op de site van avis.dk en kwam de knop van digitaal inchecken tegen. Voor mijn oorspronkelijke huur op avis.be werkte die niet. Maar hier wel. Nog wat gegevens aanvullen... en een mail: met o.a.:
"Dat was alles – alles is gedaan.
We hebben alle details die we nodig hebben. Voordat u aankomt, zorgen wij ervoor dat uw voertuig zowel van binnen als van buiten grondig wordt gereinigd , zodat u zich veilig en zeker kunt voelen.
Hier komt het belangrijkste: zorg ervoor dat u uw rijbewijs en bankpas* onthoudt, plus uw paspoort of ID-kaart, omdat we deze moeten controleren wanneer u uw voertuig komt ophalen. Dan vragen we om een handtekening en zorgen we ervoor dat je alles hebt wat je nodig hebt. Tot slot geven we je de sleutels en ben je klaar om te gaan.
We kijken ernaar uit u snel te zien en u te helpen een goede start te maken met uw reis.
* Let op: Twee debetkaarten zijn vereist aan de balie voor waardevollere voertuigen, waarvan er één een creditcard moet zijn. Het wordt gemarkeerd in uw boekingsbevestiging."
Het bleek daarna wat ingewikkeld om mijn reservering op avis.com geopend te krijgen. Ik zag hem wel staan maar hij opende niet. Uiteindelijk toch gelukt en er stond nu boven mijn naam in dat de boeking definitief confirmed was (maar wellicht stond dat ervoor ook al??)
"Dat was alles – alles is gedaan.
We hebben alle details die we nodig hebben. Voordat u aankomt, zorgen wij ervoor dat uw voertuig zowel van binnen als van buiten grondig wordt gereinigd , zodat u zich veilig en zeker kunt voelen.
Hier komt het belangrijkste: zorg ervoor dat u uw rijbewijs en bankpas* onthoudt, plus uw paspoort of ID-kaart, omdat we deze moeten controleren wanneer u uw voertuig komt ophalen. Dan vragen we om een handtekening en zorgen we ervoor dat je alles hebt wat je nodig hebt. Tot slot geven we je de sleutels en ben je klaar om te gaan.
We kijken ernaar uit u snel te zien en u te helpen een goede start te maken met uw reis.
Volgens de supportdesk (chat) is de Select & Go niet voor degenen die voor de eerste keer bij Avis huren, die moeten toch nog eerst naar de (preferred) counter.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.