Code 388 gebruiken bij 'Referrer code'.

Roland
Code 388 gebruiken bij 'Referrer code'.
Super, wat een verschil in prijs drie kleine cijfertjes kunnen maken.
Maar let op: ze kunnen voor het contract wel het inlevertijdstip van de reservering aanhouden. Dus als je reserveert hebt met 16u ophalen en ook 16u inleveren maar je komt uiteindelijk de auto een uur eerder ophalen dan kan je dat zomaar een dag extra huur kosten.Coyote schreef: ↑27 dec 2021, 14:41Bij mijn weten geldt het tijdstip van ophalen. Dus als je de auto gereserveerd hebt om 16:00 u maar je haalt 'm al op om 15:00 u, dien je 'm de laatste dag ook uiterlijk om 15:00 u in te leveren om geen extra kosten in rekening gebracht te krijgen (als je inlevertijdstip ook op 16:00 u gezet had). Vaak is er een grijs gebied, bijv. dat er het eerste half uur dat je 'm later inlevert geen extra kosten zijn. Dat verschilt per verhuurder en zou je even moeten uitzoeken.
Waar is die 388 code voor? Kan je die zonder problemen gebruiken?MartijnVP schreef: ↑27 dec 2021, 15:00Super, wat een verschil in prijs drie kleine cijfertjes kunnen maken.
Zijn er zo ergens codes te vinden?
We hebben ondertussen die standard SUV maar geboekt, met een downpayment van $ 35. Total is due tegen 22/2, kan ondertussen al iets rustiger uitkijken naar onze reis. Wie weet zakken de prijzen ook de komende anderhalve maand en kan ik deze nog annuleren.
Super bedankt voor de hulp!!!
Is 1u vanaf landen tot effectief in de garage staan niet heel snel? Laatst in Orlando deden we er zeker 2,5u over? We vliegen vanaf Parijs in 1 directe vlucht naar LAX, dus moeten nog door de grote controle, lukt dit alles op 1u op LAX? Hebben denk ik wel het voordeel dat we landen op een zaterdag middag?dejong89 schreef: ↑27 dec 2021, 14:07@PieterSilke Hoe bedoel je dit precies? I
Je komt om 12:55 aan, dus dan zou ik de auto om 14:00 ophalen. 16:00 is wel erg laat. Hoe laat vlieg je terug?
De prijs wordt vaak berekend op basis van 24u. Ophalen en inleveren op hetzelfde tijdstip (dus 16:00 ) zal hoogstwaarschijnlijk wat goedkoper zijn dan ophalen en inleveren op een ander tijdstip ( 14:00 en 16:00 ) maar hier heb ik wisselende ervaringen mee. Soms maakt het qua prijs niet uit. Soms wel. Kwestie van proberen. Zo maakte het afgelopen maand voor ons niet uit of we onze auto in de avond zouden ophalen ( 23:00) of de volgende ochtend om 08:00. De prijs bleef gelijk.
Waar die code voor staat weet ik niet. Ik gebruik 'm al enkele jaren zonder problemen voor uscarhire.com.robinthart schreef: ↑27 dec 2021, 19:00Waar is die 388 code voor? Kan je die zonder problemen gebruiken?
Als het goed is heb je dit allemaal gecontroleerd voor je definitief ging boeken? Staat waarschijnlijk ook wel in de bevestiging. Heb je die al gekregen?
Vanaf het moment van landen tot auto ophalen rekening ik altijd 1,5 uur als dat vliegveld ook de 1e aankomstplaats is en de controle dus daar plaatsvindt.PieterSilke schreef: ↑27 dec 2021, 20:31Is 1u vanaf landen tot effectief in de garage staan niet heel snel? Laatst in Orlando deden we er zeker 2,5u over? We vliegen vanaf Parijs in 1 directe vlucht naar LAX, dus moeten nog door de grote controle, lukt dit alles op 1u op LAX? Hebben denk ik wel het voordeel dat we landen op een zaterdag middag?
Ok bedankt voor de infoCoyote schreef: ↑27 dec 2021, 20:41Waar die code voor staat weet ik niet. Ik gebruik 'm al enkele jaren zonder problemen voor uscarhire.com.robinthart schreef: ↑27 dec 2021, 19:00Waar is die 388 code voor? Kan je die zonder problemen gebruiken?
Als je nl. via de app van uscarhire boekt, gebruikt de app automatisch code 388. De prijzen in de app zijn nl. gelijk aan de prijzen via de website mét gebruik van de code.
Roland
Correct
Ik heb dezelfde boeking gedaan (7 juli - 7 aug), is in ieder geval iets om uit te zoeken. Ik zal ook van de week eens kijken, misschien dat ik Avis wel even opbel om te checken. In de bevestiging zie ik dit zo snel niet staan. Waar heb je deze info gevonden? In de bevestigingsmail?Coyote Buttes schreef: ↑28 dec 2021, 09:52@Aarjan en @groennom
Ik heb via een tip van Aarjan bij Avis een auto gehuurd in Seattle van 9 aug tot 1 sep 2022.
Ophalen op Paine field en inleveren op Seattle Tacoma. 1100€ voor een Premium SUV voor 3.5 weken. De prijs is nu inmiddels weer 3x zo hoog.
Ik kom nu echter wat problemen tegen wanneer ik de adressen in mijn roadbook aan het invoeren ben.
1) Ik lees dat de ophaallocatie "shuttle-service Paine Field" is. Ze brengen je waarschijnlijk vanaf daar naar de verhuurlocatie. Ik heb ergens gelezen dat je niet zomaar naar de verhuurlocatie (met een uber of zo) kunt gaan. Je moet de shuttle gebruiken en blijkbaar je vliegticket overleggen. Ik kan echter niet terugvinden waar ik dat gelezen heb.
2) Bij mijn reservering staat dat de ophaal-locatie voor "Local Renters only" is. Wat betekent dit?
....
Als ik op b.v. drive-usa deze autohuur boek, staat er specifiek vermeld bij de ophaallocatie; "Airline passengers only"
Nog even een quote van een bericht van mezelf waar ik nog geen antwoord op heb.asv60 schreef: ↑19 sep 2021, 16:40En op de .fr site: LE PRIX INCLUT
Surcharge aéroport
Participation aux coûts d’immatriculation
Taxe locale
Rachat partiel de franchise en cas de sinistre. Als ik dit vertaal staat er: Gedeeltelijk eigen risico afkoop bij schade. Is dat dan hetzelfde als LDW?
Kilométrage illimité