Tijdens onze laatste trip met Airberlin werden dergelijke gewichtige types resoluut gesommeerd dit maar ergens anders te doen en daarna weer achter aan te sluitenWaar ik dan wel weer moeite mee heb is dat men tijdens het inchecken van alles gaat overladen.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
delta airlines en united airlines
Re: delta airlines en united airlines
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Amerika-expert
Daar heb ik jaren een simpele truc voor gebruikt: als ze erom vragen het te wegen dan til ik het met 1 of 2 vingers snel en hoog in de lucht op en zeg "It's only this?". Werd iedere keer geaccepteerd.Kirsten schreef:Ik heb in 2000 meegemaakt dat ik teveel handbagage bijhad.
Gr., Flipje
- Bandido
- Amerika-expert
Ik vlieg altijd op Delta employee status en dat moet je vooral niet teveel eisen stellen. Ja en amen zeggen is dan het devies.6foot6 schreef:In dat geval zou ik eerst eens vragen naar het ijkverslag van de betreffende weegschaal.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik doe ook niet moeilijk over het bijbetalen, Roland, ik vond vooral de chagrijnige mijnheer heel lastig en vervelend! En dat hij ons trakteerde op die uitgebreide securitycheck vond ik niet echt aardig van hem...Coyote schreef:Tja, in principe heb je je gewoon te houden aan het maximum gewicht dat wordt opgegeven. Je kunt je afvragen waarom er 'zo moeilijk' gedaan wordt over één kilo maar ze zullen toch ergens een grens moeten stellen.
Wij hebben vorig jaar trouwens ook zo'n unster gekocht, in de outlet bij een samsonite winkel, en we wisten dus precies dat 1 koffer te zwaar was. Overladen was helaas niet mogelijk, omdat de andere 3 koffers precies op gewicht zaten. We hadden gewoon heel uitgebreid inkopen gedaan.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Mijn opmerking was overigens niet specifiek aan jou gericht hoor. Het was als algemene opmerking bedoeld dat men ergens een grens moet stellen n.a.v. de vragen of een kilootje meer of minder ook uitmaakte.Jasmino schreef:Ik doe ook niet moeilijk over het bijbetalen, Roland, ik vond vooral de chagrijnige mijnheer heel lastig en vervelend! En dat hij ons trakteerde op die uitgebreide securitycheck vond ik niet echt aardig van hem...

Roland
Klopt het, of heb ik dit verkeerd op, dat je dus 46 kg in totaal mag meedoen per persoon, maar slechts 23 kg per koffer. Dus iedereen mag 2 koffers meenemen van 23 kg per koffer per persoon?
Dat is in ieder geval correct voor Skyteam alliance (klm, delta, nwa) op de intercontinentale vlucht van/naar de US.
Voorals nog gebruiken alle grote carriers naar de VS het piece concept wat inderdaad inhoud 2 stuks van max. 23kg p.s. op alle vluchten binnen 1 itinary.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 2152 Weergaves
-
Laatste bericht door Ruud2004