Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat vinden jullie van KLM ?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Texas Boy
Amerika-expert

Re: Wat vinden jullie van KLM ?

Bericht door Texas Boy »

Harry schreef:Dit is inmiddels wel heel oude info, KLM heeft de laatste jaren erg veel aan vlootvernieuwing gedaan, er zijn 18 Boeings 777 en 10 Airbus A 330 bijgekomen, ook alle MD-11's (voor mij nog steeds één van de fijnste toestellen om mee te vliegen) zijn volledig aangepast aan alle moderne eisen m.b.t. IFE, en de update van de Boeings 747 is in volle gang, wat beenruimte betreft is het bij KLM net zo als bij de meeste andere maatschappijen, niet meer, maar zeker ook niet minder.
Ook voor de korte afstanden zit KLM midden in een vlootvernieuwing, alle oude Boeing 737 en Fokker 100 worden vervangen.

Als ik zo de reakties lees is deze info nog up-to-date, denk dat ze op bepaalde routes oudere vliegtuigen hebben. Op Houston vlieg ik altijd met Continental, nieuwe vliegtuigen met de oudere stewardessen :mrgreen:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Die rijen op Schiphol zag ik afgelopen zomer ook, op 25 april, één van de drukste dagen van dit jaar. Onze vrienden had ik online ingecheckt en die konden zo alle rijen voorbij, de rij stond voor de incheckautomaten, niet voor de bagage-afgiftebalies.
Quinn
Amerika-ontdekker

Bericht door Quinn »

Ik vind KLM erg fijn. Heb 1x met Delta gevlogen en dat is me zo ontzettend tegengevallen, dat ik daar nooit meer mee wil vliegen. Met dat als eerste vlucht kan het natuurlijk ook alleen maar beter gaan.

De keren daarna met Northwest Airlines en KLM en dat was gewoon prima geregeld. Eigen tv schermpje, genoeg te eten en vriendelijk personeel. Alleen het drinken op de terugweg mocht wat vaker

Van de rijen geen last gehad. Ben nu 4x naar Amerika geweest en heb niet meer als 3 mensen voor me gehad ofzo.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

@ Quinn, Delta en NWA zijn nu 1 maatschappij, die Delta heet..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Dit jaar weer gevlogen met de KLM en het was echt top! Online inckecken voorkwam dat we in een enorme rij terecht zouden komen. Maar over het algemeen zijn we dik tevreden over de vluchten die we tot nu toe hebben gevlogen KLM, Martinair, lufthansa en United Airlines.

vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
tamarapluis
Amerika-ontdekker

Bericht door tamarapluis »

Hallo

Wij willen volgend jaar mei ook met KLM vliegen, met name omdat we rechtstreeks willen vliegen naar SF en van LA.
Nu zijn deze tickets al te boeken voor een redelijke prijs en ik wil er eigenlijk niet te lang mee wachten.

Nu vinden wij een personal entertainment system eigenlijk ook wel belangrijk. Ik weet dat KLM bezig is met aanpassen van de 747 met oa de entertainment systems en naar ik heb begrepen wordt ook de economy class enigszins aangepast (minder stoelen, iets meer ruimte) en zou er een economy plus category komen. Maar om een lang verhaal kort te maken :D . Op de boekingssite van KLM is hierover nog niet terug te zien/vinden. Weet iemand van jullie hier meer over of heeft iemand al geboekt bij KLM voor het najaar 2009/voorjaar 2010??

Zoniet dan ga ik van de week even bellen met de KLM Servicedesk.

groetjes
Tamara
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Net vorige week is de eerste 747 met het nieuwe interieur in gebruik genomen, in december volgt pas de tweede, voordat alle 22 747's klaar zijn zullen we al een heel eind in 2010 zitten, het lijkt dan ook een gok te gaan worden of je met een geupgrade 747 naar SFO of LAX zult vliegen, verder is het vliegschema voor zomer 2010 nog helemaal niet bekent, je weet dus helemaal niet met welk vliegtuig gevlogen gaat worden op SFO en LAX, het definitieve schema zal pas op zijn vroegst in maart 2010 bekent zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer