Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ster in ruit en geen Roadside Service Plan
Re: Ster in ruit en geen Roadside Service Plan
Na dit topic gelezen te hebben zit ik flink te twijfelen of we een Roadside Service Plan moeten nemen of niet.
Vorige keer hebben we het wel gedaan, om tijdens een geval van lekke band oid gewoon Alamo te bellen en dat zij het regelen. Maar nu begrijp ik dat het niet helemaal zo werkt??
Vorige keer hebben we het wel gedaan, om tijdens een geval van lekke band oid gewoon Alamo te bellen en dat zij het regelen. Maar nu begrijp ik dat het niet helemaal zo werkt??
- martinenelsa
- Amerikafan
Re: Ster in ruit en geen Roadside Service Plan
Gewoon een keer thuis oefenen met het verwisselen van de band, dan is dat in ieder geval geen probleem. Wachten op de Alamo service zou zomaar een paar uur kunnen duren als je wat verder van de bewoonde wereld zit. Is gewoon weer een nieuwe verzekering om geld te verdienen, zou het niet doen aangezien je toch altijd een relatief nieuwe auto meekrijgt.
1997 USA Zuidwest, 2000 USA Denver-Seattle, 2001 Alaska, 2004 USA Denver-Las Vegas, 2009 USA Oregon en Yellowstone
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht