Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dagrit met motor op route 66. wat lijkt het beste te zijn?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
emporionelis
Amerika-ontdekker

Re: Dagrit met motor op route 66. wat lijkt het beste te zij

Bericht door emporionelis »

Ach ja, ieder zijn eigen ding, maar er is geen voertuig die storingsvrij is. het is natuurlijk wel zo dat het ene merk voertuig wat meer "aanleg" heeft dan de andere :wink:

Dat van de website klopt maar ik heb met Las Vegas gebeld en zij hadden niets in de verhuur qua kleding.
Net zoals jij is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om zonder motorkleding te gaan rijden.
Zolang ik geen verhuurder kan vinden die kleding mee kan leveren stap ik niet op die fiets. :crybaby:
Afbeelding
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

emporionelis schreef: Net zoals jij is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om zonder motorkleding te gaan rijden.
Zolang ik geen verhuurder kan vinden die kleding mee kan leveren stap ik niet op die fiets. :crybaby:

volgens mij heb je geen eens een idee hoe warm het is in Vegas.
jij liever dan ik rond te toeren met 40 - 45 graden hitte..en dan nog gekleed in je leren jas ..en rijdend op een Harley, die nog eens een hitte af geeft als een stoom machine. :lol:

wij zitten de laatste tijd met temperaturen van rond de 39 graden ...maar dan zie je mij bijna niet op de motor ...neem de auto wel naar m'n werk.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik ben ook een mooi weer rider. De temperatuur moet tussen 50 en 95F zijn, dus warm genoeg dat ik me niet als een eskimo hoef te kleden en koel genoeg dat de mesh kleding nog te dragen is. Kun je je eigen motor kleding niet meenemen? Mijn mesh jasje biedt overigens voldoende bescherming, zoals bijvoorbeeld kevlar vullingen op schouders, elebogen en rug. Zo'n jasje is hie overigens niet duur, misschien moet je gewoon hier eentje kopen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer