Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
treinen/bussen/taxi
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: treinen/bussen
www.nychostels.com heeft mooie hostels.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Bedankt voor jullie tips enzo! 
Ik had zelf ook al bij hostels gekeken. En het scheelt echt gigantish! Je bent zeker de helft minder kwijt dan bij een gewoon hotel. En het lijkt me zowiezo al leuker om in een hostel te zitten. Dan heb je echt veel meer kans om nieuwe mensen te leren kennen en dat vindt ik zelf erg leuk. Ik hoop snel mijn reis te kunnen boeken.

Ik had zelf ook al bij hostels gekeken. En het scheelt echt gigantish! Je bent zeker de helft minder kwijt dan bij een gewoon hotel. En het lijkt me zowiezo al leuker om in een hostel te zitten. Dan heb je echt veel meer kans om nieuwe mensen te leren kennen en dat vindt ik zelf erg leuk. Ik hoop snel mijn reis te kunnen boeken.

Re: treinen/bussen/taxi
Sorry voor de dubbelpost!
Maar had dus nog een vraagje over taxi's in NYC.
Wat zijn ongeveer de prijzen van de taxi's in NYC. Ik weet dat het ligt aan hoeveel kilometer.
Maar is het te verglijken met Amsterdam? Of zijn de prijzen lager of hoger?
Maar had dus nog een vraagje over taxi's in NYC.
Wat zijn ongeveer de prijzen van de taxi's in NYC. Ik weet dat het ligt aan hoeveel kilometer.
Maar is het te verglijken met Amsterdam? Of zijn de prijzen lager of hoger?
Heel heel heel veel lager, ik gok dat het ongeveer 1/3 van de prijs van Amsterdam is... 0,5 = $0,25 meestal....
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Jeetje dat scheelt enorm
.
Niet erg ofzo
. Maar fijn om te weten
.

Niet erg ofzo

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Al die steden hierboven zijn heel goed met openbaar vervoer te doen, niet "ook nog wel"Grandu schreef:Er zijn een paar steden met een openbaar vervoersnetwerk. De stad waar het het beste ontwikkeld is in New York. Washington, Philadelphia, Chicago en San Francisco zijn ook nog wel met openbaar vervoer te doen.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Van DC kan ik idd zeggen dat die stad perfect het het OV te doen is!
En ik ben daar met het OV vanuit Baltimore gekomen
En ik ben daar met het OV vanuit Baltimore gekomen

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2998 Weergaves
-
Laatste bericht door Roning