De een heeft slechte ervaringen hier en de ander weer daar ook zo over goede evaringen, dat zal je altijd blijven houden.
Op het forum zitten camper mensen die erg vasthoudend zijn aan hun eigen verhuurder, wij ook hoor.

Oh sorry, niet boos worden hoor!Miriam en Martin schreef:Gezellig hoor hier! Maar een serieus antwoord zou ik ook op prijs stellen!
Wij waren dat ook hoor. Maar dat is niet gek denk ik. Zolang je geen grote problemen hebt, de service goed is en je het ook nog gezellig vindt bij degene waar je huurt, stap je niet zo snel over. Je geeft een hoop geld uit, zit vier weken (als je geluk hebtAnnie schreef:Op het forum zitten camper mensen die erg vasthoudend zijn aan hun eigen verhuurder, wij ook hoor.
@ MarjonOh sorry, niet boos worden hoor!
Ik vond het gewoon grappig dat iedereen tegen elkaar aan het opbieden was.
Marjon
De keer dat ik bij Cruise America/Canada (ik gok ongeveer 10 jaar geleden) had gehuurd had ik een halve bestekset, geen rioolslang, geen waterslang, een gescheurde elektriciteitskabel, een denk ik lekkende watertank, een cap-over bed wat vreselijk slecht was.... nog meer?Gypsygirl1 schreef:Heb je daar ervaring mee dan??? Vertel eens?1250 schreef:Misschien kunnen jullie niet helemaal eerlijk de vergelijking maken omdat de campers die jullie van Road Bear hebben gereden waren rechtstreeks vanaf de fabriek?
Als ik dan zou moeten kiezen uit die drie zou ik voor de Moturis gaan omdat El-Monte er veel klachten dit jaar zijn geweest over El-Monte en Cruise America heel heel heel veel minder is.
Ik blijf dat prijs verschil zo raar vinden, wij hebben 2 weken terug een offerte gevraagd bij tioga tours, voor een Roadbear camper en een El Monte camper. Het verschil was precies 40 euro... Waarvoor we bij roadbear een iets grotere camper krijgen met slide-out, en een langer bed, wat wij toch ook wel belangrijk vinden. Dus voor die 40 euro was het niet moeilijk om te kiezen. Vorig jaar bij een offerte tussen roadbear en Cruise Amerika was het verschil 100 euro. Maar misschien ligt het wel aan de periode waarin je wil huren.In 2007 hadden wij zelfs een prijsverschil van 1100 euro tussen een 25 ft Road Bear en een 25 ft Cruise America camper, waarbij de CA camper natuurlijk het goedkoopst was.
Of goed plannennieuwenoord schreef:Wij hebben nog nooit bij hoeven betalen op de mijlen, maar ja, als je ruim inkoopt, ben je dat geld misschien vooraf al kwijt ....
Wij hebben 2 weken geleden een offerte bij ze aangevraagd van Cruise America een c 25.....het verschil met een Road Bear was ruim 250,-(duurder)...daarna kwam een offerte van El Motnte.....die is weer ruim 100,- goedkoper dan de ruise America...da´s dus een verschil van ruim 350, tussen Road Bear en El Monte!!!!!Ik blijf dat prijs verschil zo raar vinden, wij hebben 2 weken terug een offerte gevraagd bij tioga tours, voor een Roadbear camper en een El Monte camper. Het verschil was precies 40 euro
Wij gaan eind April!
Krijg je dan bij Road Bear offerte van de 23-25 ft of de 26-28? Want vorig jaar was dat nog de 22-24 en 25-27 ... hoewel ze nu niet groter zijn, hebben ze de 'naam' veranderd.Miriam en Martin schreef:Wij hebben 2 weken geleden een offerte bij ze aangevraagd van Cruise America een c 25.....het verschil met een Road Bear was ruim 250,-(duurder)...daarna kwam een offerte van El Motnte.....die is weer ruim 100,- goedkoper dan de ruise America...da´s dus een verschil van ruim 350, tussen Road Bear en El Monte!!!!!Ik blijf dat prijs verschil zo raar vinden, wij hebben 2 weken terug een offerte gevraagd bij tioga tours, voor een Roadbear camper en een El Monte camper. Het verschil was precies 40 euro
Ik vind die prijsverschillen echt heel vreemd!![]()
Wij gaan eind April!
Wij hebben nu al een Road Bear camper gereserveerd voor mei/juni 2009 vanaf SF.
Het is voor ons de derde keer, de eerste keer hebben wij vanuit Middlebury een Class C 21-23' naar SF gebracht.
De 2e keer een Class C 29-31' naar Las Vegas
Nu gaan we weer een stapje terug naar een Class C 25-27' type en beginnen en eindigen deze keer in SF
Maar nu vragen wij ons het volgende af, op de website van Travelhome en Tioga tours wordt melding gemaakt, dat vanaf mei 2009,
de modellen C 21-23' en C 25-27' gaan veranderen in C 23-25' en C 26-28',
Ik vraag me dus af of je niet een maatje groter krijgt bij Road Bear dan bij de andere twee?? 'k Weet niet hoor ....De lengte op papier veranderd inderdaad maar de campers niet. Doordat in 2008 Ford de chassis 1ft langer gemaakt heeft was de echte lengte van de campers niet erg toepassend voor de maten die wij opgaven. De 21-23 classe was 23ft en enkele inches, de 25-27classe was 27ft en enkele inches.
Dus de campers veranderen niet, gewoon de opgegeven maten zijn meer “inline” met de echte lengte van de campers.
Dat komt omdat R-B en Moturis/Campingworld met verschillende verhuurperiodes rekenen als je een beetje pech hebt zit de helft van je trip in een dure en de andere helft in een goedkopere periode.Ko-Mar schreef:Wij gaan 15 september, waarbij toen we de factuur kregen, bleek dat 15 september nog een duurdere dag was, daarna 20 euro goedkoper per dag.
Dat zat hem destijds o.a. in de verzekeringen.Ko-Mar schreef:Ik blijf dat prijs verschil zo raar vinden, wij hebben 2 weken terug een offerte gevraagd bij tioga tours, voor een Roadbear camper en een El Monte camper. Het verschil was precies 40 euro... Waarvoor we bij roadbear een iets grotere camper krijgen met slide-out, en een langer bed, wat wij toch ook wel belangrijk vinden. Dus voor die 40 euro was het niet moeilijk om te kiezen. Vorig jaar bij een offerte tussen roadbear en Cruise Amerika was het verschil 100 euro. Maar misschien ligt het wel aan de periode waarin je wil huren.In 2007 hadden wij zelfs een prijsverschil van 1100 euro tussen een 25 ft Road Bear en een 25 ft Cruise America camper, waarbij de CA camper natuurlijk het goedkoopst was.
Hoe moet je dingen ervaren? Je kan niet alles uitproberen toch?Verder vind ik het jammer dat er forumleden zijn die oordelen over van horen zeggen, zonder het zelf te ervaren.