De Amerikaanse Chrysler Grand Voyagers kunnen gewoon beschikken over Stow and Go. Dat zijn twee vakken met de inhoud van ongeveer twee normale koffers.1250 schreef:Het US model heeft bij mijn weten geen Sto and Go systeem, minder opbergruimte enz.
Wij zijn 13 jaar lang met een kleinere Chrysler naar Zuid-Frankrijk gereden met 6 personen. Dat was altijd goed te doen! Voordeel was onze caravan maar ook met de auto volgepropt was het enorm goed te doen. De vraag is inderdaad of je dat wilt want je zult denk ik langer onderweg zijn dan twee dagen naar Zuid-Frankrijk. Als je korte afstanden maakt of als je maar een paar dagen hebt dat je voortdurend rijdt en je vooral met tassen werkt, dan ben ik nog steeds van mening dat het erg goed te doen is. De vraag is alleen hoeveel luxe je wilt hebben.Als het allemaal al past, vergeet de handbagage en je koelbox niet, is het gewoon erg krap en zit je de gehele reis erg dicht op elkaars lip. Daar zou ik nooit aan beginnen. Zo'n afgeladen minivan rijdt dan ook niet prettig meer. Wij hebben in de VS ook een Chrysler Grand Voyager gereden (2 volw, en 3 kids), geweldige auto ! Maar met 6 volwassenen ?