Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
American Airlines stoelen vastleggen
Re: American Airlines stoelen vastleggen
Als je deze stoelen vast gelegd hebt op AA.com is het dan zeker dat je deze plekken dan ook krijgt of ...?
2010: SF - Yosemite - DV - LV - Zion - Bryce - Page - GC - Palm Springs - LA
2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

Niet 100% zeker, maar de kans is wel heel groot.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Alle plekken zijn ondertussen in het vliegtuig al bezet dus veel schuif mogelijkheden zijn er niet meer.

Niet alles wat op 'bezet' staat, is bezet. Airlines houden altijd stoelen vrij voor bepaalde gevallen.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Ach ja we zien wel waar we komen te zitten.

-
- Amerikafan
De stoelen die jullie gereserveerd hebben zijn dat ook stoelen bij de nooduitgang? Of kan dat niet?
Januari 2011 - juni 2011 ( Northern Arizona University, Flagstaff)
Juni 2012 - augustus 2012 (Harvard Summer School)
Nooduitgangstoelen kan je meestal niet reserveren. Als het kan, is dat voorbehouden voor mensen met status. Er zijn bepaalde eisen aan mensen die aan een nooduitgang zitten.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerikafan
Daar was ik al bang voor, ik ben zelf erg groot 1,98 maar ga misschien een nieuw paspoort aanvragen waarin staat dat ik 2.00 meter ben. Met een beetje geluk geven ze me die stoelenClint schreef:Nooduitgangstoelen kan je meestal niet reserveren. Als het kan, is dat voorbehouden voor mensen met status. Er zijn bepaalde eisen aan mensen die aan een nooduitgang zitten.

edit: Damn, net maar gewoon ff gebeld naar AA, maar ze houden die plaatsten vrij voor mensen die Frequent Flyer zijn, of een bepaalde status hebben. Dan misschien toch maar opgepropt in het vliegtuig zitten :/
Je kan het aan de balie proberen, maar die plekken zijn vaak bezet. Een bulkhead stoel kan soms ook een idee zijn, maar dat hangt een beetje van het type vliegtuig af..
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
woutertje6 schreef: Daar was ik al bang voor, ik ben zelf erg groot 1,98 maar ga misschien een nieuw paspoort aanvragen waarin staat dat ik 2.00 meter ben...

Ben je bang dat ze niet zien dat je langer dan gemiddeld bent dan

Misschien Woutertje veranderen in Wouter

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
US-fanboy schreef: Misschien Woutertje veranderen in Wouter

Wij kregen een paar jaar geleden nooduitgang stoelen aangeboden tijdens het inchecken omdat we beiden vrij lang zijn. Maar meestal zijn ze niet meer beschikbaar helaas.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerikafan
US-fanboy schreef:woutertje6 schreef: Daar was ik al bang voor, ik ben zelf erg groot 1,98 maar ga misschien een nieuw paspoort aanvragen waarin staat dat ik 2.00 meter ben...![]()
Ben je bang dat ze niet zien dat je langer dan gemiddeld bent dan
Misschien Woutertje veranderen in Wouter

Ik ga maar gewoon hopen dat ze me zielig vinden, met KLM vliegen is op deze route veel te duur.
-
- Amerikafan
Eigenwijs al ik ben, heb ik vandaag nog een keer terug gebeld naar AA, nu naar de NL helpdesk. Ze hebben nu een notitie bij mijn boeking gedaan en als er plaats is krijg ik een stoel bij de nooduitgang
. Ik heb besloten om niet online in te checken maar gewoon zeer ruim op tijd (4 uur van te voren) aanwezig te zijn zodat ik al eerste in de rij sta
Ik heb nog eens gekeken op de site van AA maar de nooduitgang stoelen kunnen niet geselecteerd worden, is het echter zo wanneer de online check in open gaat (24 uur van te voren) dat die stoelen bij de nooduitgang dan wel kan selecteren of niet? Hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven, het is de eerst keer dat ik naar de VS ga namelijk
en dat nog wel in me eentje.

Vanaf waar vlieg je? Als het AMS is dan kan het zijn dat die notitie niet in het systeem van BA komt en aangezien zij je inchecken.. Vanaf BRU vliegt AA wel zelf.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerikafan
Ik denk dat je bedoeld AA ipv BAClint schreef:Vanaf waar vlieg je? Als het AMS is dan kan het zijn dat die notitie niet in het systeem van BA komt en aangezien zij je inchecken.. Vanaf BRU vliegt AA wel zelf.

Nee ik bedoel BA
Als je via AMS vliegt dan vlieg je in principe altijd eerst met BA naar London, vanwaar je op een AA vlucht stapt. AA vliegt niet op AMS. En in het verleden heb ik gemerkt dat de synchronisatie tussen AA en BA niet zo goed werkt, vandaar dat ik vroeg vanwaar je vertrekt 

Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Klopt, 2 jaar geleden vlogen wij eerst met BA naar Londen en vanaf Londen met AA naar Chicago en Denver. De stoelen voor de AA vlucht heb ik toen wel vast kunnen leggen via de AA site. Ik had me van te voren bij AA aangemeld en de gegevens opgegeven bij het boeken. Vluchten van BA kon ik niet vastleggen, die van AA wel. Niet bij de nooduitgang overigens. Dat kan bijna nooit. Ik kan nu, tegen betaling weliswaar, mijn zitplaats bij BA voor mijn vluchten in juni en juli volgend jaar vastleggen maar dan geen nooduitgangplaatsen.Clint schreef:Als je via AMS vliegt dan vlieg je in principe altijd eerst met BA naar London, vanwaar je op een AA vlucht stapt. AA vliegt niet op AMS. En in het verleden heb ik gemerkt dat de synchronisatie tussen AA en BA niet zo goed werkt, vandaar dat ik vroeg vanwaar je vertrekt
Roland
Op dit moment probeer ik ook de helpdesk te bereiken (liefst NL), maar als ik het tel.nr. bel dat op de website vermeld staat ((00 31) (0)900 555 7770 ; staat op zowel de Amerikaanse AA als de Nederlandse AA) krijg ik de melding dat ik het verkeerde nummer heb gebeld. Kan iemand mij vertellen hoe ik de helpdesk wel kan bereiken?Re: American Airlines stoelen vastleggen
Ongelezen bericht door woutertje6 » 22 okt 2010, 16:16
Eigenwijs al ik ben, heb ik vandaag nog een keer terug gebeld naar AA, nu naar de NL helpdesk.
Ik wil nl. graag mijn stoelen veranderen. Ik ben al ingchecked (via British Airways, voor zowel de vlucht van AMS naar Heathrow als die van Heathrow naar Amerika), maar via de site van Amerikaanse AA lukt het me niet om de stoelen op de vlucht van Heathrow naar Amerika te veranderen...
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hmm ik had er met continental weinig last van om nu al mn stoelen voor april en mei vast te leggen....
Aangezien we hier toch over stoelen praten is het misschien handig om nog een keer de tip te geven om op
http://www.seatguru.com/ eens te kijken wat nou wel een geen goede plaatsen zijn in een/jouw vliegtuig
Ik had bij het boeken gewoon stoelnummer uitgekozen die ons misschien wat extra beenruimte zouden geven. Daarna kwam ik pas achter de site seatguru en daar bleek dat bij onze stoelen geen raam zat (leuk als je expres aan het raam wilt zitten). En op de 2e vlucht zouden we dan in een cold-air-flow zitten.
Aangezien we hier toch over stoelen praten is het misschien handig om nog een keer de tip te geven om op
http://www.seatguru.com/ eens te kijken wat nou wel een geen goede plaatsen zijn in een/jouw vliegtuig
Ik had bij het boeken gewoon stoelnummer uitgekozen die ons misschien wat extra beenruimte zouden geven. Daarna kwam ik pas achter de site seatguru en daar bleek dat bij onze stoelen geen raam zat (leuk als je expres aan het raam wilt zitten). En op de 2e vlucht zouden we dan in een cold-air-flow zitten.
mag ik vragen, waar je dat op seatguru hebt gevonden? Ik zie wel aan de kleurtjes welke stoelen gewoon of gunstig zijn, maar waar staat bijv. of er een raampje is, of een cold-air-flow?PSVwally schreef:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht