Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegtickets naar Amerika een stuk duurder
Re: Vliegtickets naar Amerika een stuk duurder
Toen ik een zillion jaar geleden mijn eerste USA ticket ophaalde bij het reisburo kreeg ik geld terug omdat het ticket goedkoper was geworden 

@ rivercola: Je hebt me door... 

https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hadden in 2008 een groot deel van de reis geboekt bij een reisbureau waar onder de tickets. Er kwam toen een brandstofverhoging aan, en het reisbureau heeft ons toen gevraagd of we de tickets definitief wilden laten printen, anders moesten we die verhoging betalen. Dat was een maand of 5 voor de reis, en je kunt daarna dus niets meer annuleren. maar dat wilde we natuurlijk ook helemaal niet.
Tickets hoefden we overigens niet eerder te betalen, het reisbureau heeft dat ' voorgeschoten'

Tickets hoefden we overigens niet eerder te betalen, het reisbureau heeft dat ' voorgeschoten'
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 7861 Weergaves
-
Laatste bericht door Jan & Silvia
-
- 40 Reacties