Ik ga morgen wel even met Hertz bellen over de prijs van een LWD bij deze deal. Als het te gek wordt, kan ik nog gratis annuleren (moet binnen 7 dagen). Kan ik altijd nog middenklasse of full size kiezen.
Bedankt voor het attenderen, Marjan.
Half the fun of travel is the esthetic of lostness
gwen schreef:Ik ga morgen wel even met Hertz bellen over de prijs van een LWD bij deze deal. Als het te gek wordt, kan ik nog gratis annuleren (moet binnen 7 dagen). Kan ik altijd nog middenklasse of full size kiezen.
Zoals ik het lees wordt met "schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico" de loss damage waiver bedoelt. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. En pas op met te veel vragen, iets met slapende honden.. Alleen jammer dat je niet voor volledige prepayment kon kiezen, dan had je meer zekerheid. Maar het risico dat een baliemedwerker iets opvalt en de prijs veranderd is klein. Bij deze verhuurders geldt: wat het systeem zegt klopt altijd.
LunaStella schreef:Oh boeh... hoe ik wil reizen, is het nog peperduur bij Hertz...
Dat gaat 'm niet worden: Chicago halen, Memphis terugbrengen, 27/28 dagen...
Ik lees net het volgende op usareisen.de:
Hinweis: Für Anmietungen am Chicago O'Hare Airport wird für alle Anmietungen ab dem 01.10.2010 eine zusätzliche Customer Facility Charges von 8 US-$ pro Tag von der Stadtverwaltung erhoben. Diese Gebühr wird bei der Anmietung direkt vom Vermieter in Rechnung gestellt. Als alternative bittet sich an eine Stadt-Station zu nehmen da diese Gebühr nur am Airport verlangt wird.
Het lijkt erop dat huren bij het vliegveld van Chicago (ORD) flink duurder wordt. Wellicht dan zoals aangegeven een verhuurstation te zoeken in de stad en niet via het vliegveld van Chicago.
Zo zeg, dat is goed te weten. In mei zullen we vanaf Chicago huren. Toch maar eens overwegen om een auto in de stad te halen, de eerste dagen hebben we de auto toch niet echt nodig. Ik vraag me wel af hoe het 'stads-aanbod' is maar dat zal ook weer van de verhuurder afhangen denk ik.
Ik heb ongeveer hetzelfde 'probleem'. Heb voor 3 weken een Premium gehuurd bij Hertz in Florida voor $409. Voor de zekerheid die dag nog 3 keer ingelogd en steeds kreeg ik dezelfde prijs. Geen prepay. Daarom heb ik er later achteraan gebeld. Prepay zou duurder worden (ja, dat snap ik ook) Maar deze prijs bleef staan dus werd mij geadviseerd om het zo te laten: all included.
Toch vind ik het poepie-spannend of het klopt. Het staat zwart op wit.....
Jullie hebben gewoon vet mazzel! Mag ook wel eens toch.
We worden meteen achterdochtig en zoeken er van alles achter, maar wie weet zit het ook gewoon eens mee!
Hallo,
Ik ga in december voor 31 dagen naar Tampa, Florida en heb al in mei via "Vergelijk.nl" gechecked voor een huurauto.
Op dat moment werd de goedkoopste econemy auto via E-bookers bij Alamo voorgesteld voor de som van 525,- Euro's.
Ik had al gechecked bij o.a. USAreisen.de en andere autoverhuurbedrijven, maar die lagen op dat moment gemiddeld 100,- Euro's duurder dan E-bookers.
Ook ik was verrast van de prijs bij E-bookers en kon het eigenlijk niet geloven en heb via dit forum gevraagd of men wist dat deze prijs juist kon zijn.
Ik heb het wel meteen vast laten leggen.
Als ik nu check voor een prijsopgave bij E-bookers voor de zelfde periode, zou het mij inmiddels 765,- Euro's kosten voor de goedkoopste auto.
Met andere woorden, ik heb er goed aan gedaan om het op dat moment (paar maanden terug) vast te laten leggen.
Het is inmiddels ook voor mij duidelijk dat de huurprijzen enorm kunnen fluctueren en dit vrijwel dagelijks!
Ik zie ook dat Hertz geen goedkoop verhuur onderneming is en schat zelfs dat zij één van de duurste zijn.
Mijn mening is, als er het voornaamste erbij zit zoals verzekeringen en dergelijken, pak je kans en laat het vastleggen!
Voordat je het weet is de prijs inmiddels gestegen naar 1000,- Euro's!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.