Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met eautohuur?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Phillostar
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Ervaringen met eautohuur?

Bericht door Phillostar »

Zoals al vermeld is, Eautohuur is Carhire3000 cq Jigsaw.
Ik had een prijsquote van Carhire3000 naar mn mailadres laten sturen, een dag later nog een mail gekregen met 17 pond/20 euro extra korting. Ook bij Eautohuur wezen window shoppen en een minder aantrekkelijke prijs quote naar mn inbox laten sturen, en vandaag werd ik door hun gebeld met nadere toelichting.

Het is ongevraagde Telesale service maar ik kon het in dit geval wel waarderen, want ik heb nu een zeer aantrekkelijke aanbieding (23 dagen Mid-size SUV LA-2-LV voor 545,- euro) en in mn prijs quote is vermeld dat er geen "One way fee of fee for additional drivers" zijn.
Ik werd dus namens Eautohuur gebeld en mn prijs quote van Carhire3000 is aangepast :mrgreen:
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
The Mars Volta
Amerika-ontdekker

Bericht door The Mars Volta »

Denk dat ik ook voor eautohuur zal kiezen bij huren van een auto.

Op hoeveel tijd moet ik eigenlijk rekenen voor het afhalen van een auto (formaliteiten e.d.) met 2 bestuurders.
Idem voor het inleveren.

Alvast bedankt!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Als je eenmaal aan de beurt bent, ben je normaal gesproken in 10 min klaar. Staat er echter een (lange) wachtrij, ben je natuurlijk veel meer tijd kwijt. Ik heb wel eens een uur in de rij gestaan, maar gemiddeld zitten we binnen een half uur in de auto.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
The Mars Volta
Amerika-ontdekker

Bericht door The Mars Volta »

Wat wel vreemd is bij eautohuur is dat je op de website steed met die packs geconfronteerd wordt.

Ik wil een GPS, maar geen gevulde tank of bijkomende chauffeur.

Hoe pak ik dit aan?
usaJim
Amerika-ontdekker

Bericht door usaJim »

Hallo allemaal,

Ik vertrek 25 juni voor 3 weekjes naar New York en Washington en ik ben mij ook aan het oriënteren voor het huren van een auto.
Een half jaartje geleden had ik mijn Dodge Charger gehuurd bij Dollar (Houston Airport, rechtstreeks via de site gehuurd) en moest ik 800 dollar betalen voor 3 weken. Totdat ik bij de balie van Dollar kwam en zij mij niet lieten gaan met nog eens een kleine 1000 dollar aan verzekeringen... Ik ben dus een beetje sceptisch geworden als het gaat om auto's huren in de V.S. Zijn bij bedrijven als Easy Terra en eautohuur de verzekeringen inbegrepen in de huurprijs?

Ik kan bij eautohuur bijvoorbeeld een Dodge Charger of gelijkwaardig huren voor 516,39 euro voor drie weken. Is dit een reële prijs of moet ik nog bijkomende kosten verwachten?

Bedankt!
25 juni t 16 juli --> trip Oostkust!!
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

The Mars Volta schreef:Wat wel vreemd is bij eautohuur is dat je op de website steed met die packs geconfronteerd wordt.

Ik wil een GPS, maar geen gevulde tank of bijkomende chauffeur.

Hoe pak ik dit aan?
Door het "kale" pakket te bestellen. Een TomTom kost nog geen 100 USD, goedkoper dus als via je autohuur.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

usaJim schreef:Hallo allemaal,
Ik kan bij eautohuur bijvoorbeeld een Dodge Charger of gelijkwaardig huren voor 516,39 euro voor drie weken. Is dit een reële prijs of moet ik nog bijkomende kosten verwachten?

Bedankt!
Even goed de kleine lettertjes lezen en dan zal je zien dat bij Eautohuur de verzekeringen inclusief is.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Phillostar
Amerikafan
Contacteer:

Carhire3000 voucher, TravelJigsaw Terms and Conditions en een upgrade coupon, vakantievoorpret is fun.

Afbeelding
04-Carhire3000- Rental Voucher-Upgrade coupon-example by Phillostar Gone Ballistic, on Flickr
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
AmericanNoob
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door AmericanNoob »

Waar kan je zo'n upgrade coupon vinden voor een SUV?

Ben benieuwd..
Phillostar
Amerikafan
Contacteer:

AmericanNoob schreef:Waar kan je zo'n upgrade coupon vinden voor een SUV?

Ben benieuwd..
De Dollar coupon is eigenlijk niet voor de SUV class, maar ik heb een post voorbij zien komen dat het iemand wel gelukt is een upgrade te krijgen met de coupon.

Hiero de link naar de coupon: https://www.dollar.com/TravelCenter/Tra ... oupon.ashx

Nog een leuk "Wistje datje" TravelJigsaw is vorig jaar overgenomen door Priceline(com).
Ron76
Amerika-ontdekker
Partner van: Vivian
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ron76 »

Ron76 schreef:Heb een reactie op mijn mailtje gekregen. De rekening is met 58 euro verlaagt! Dat is toch mooi meegenomen.
tjaka, wederom 20 euro van de totale prijs af. Dit noem ik nog eens goede service :clap:
2010: Californië-Arizona-Utah-Nevada
2011: Colorado-Wyoming-South Dakota-Montana-Utah
2012: Turkije / Schotland/Londen
2013: Californië-Arizona-Nevada-Utah
2014: Oostenrijk - Slovenië - Italië
2015: Letland - Estland - Litouwen
2016: New York-Californië-Arizona-Nevada-Utah
Phillostar
Amerikafan
Contacteer:

Ron76 schreef:
Ron76 schreef:Heb een reactie op mijn mailtje gekregen. De rekening is met 58 euro verlaagt! Dat is toch mooi meegenomen.
tjaka, wederom 20 euro van de totale prijs af. Dit noem ik nog eens goede service :clap:
Sjow! ik zie dat ik ook iets van 25 euro van mn huurprijs kan afsnoepen.
Stuur je hun/contactpersoon een mailtje met de vraag of je gecompenseerd kan worden in de prijs?
Vuurbloem
Amerika-ontdekker

Bericht door Vuurbloem »

Ik heb gewoon naar het gratis nummer gebeld. Had binnen een paar minuten de wijziging in mijn mail en het stond een dag later op mijn creditcard bijgeschreven :thumbup: Toch weer 40 euro.
Ron76
Amerika-ontdekker

Bericht door Ron76 »

Gewoon een mailtje sturen met de vraag of ze de prijs kunnen aanpassen. Heb het nu al 2x met succes gedaan. Tevens een snelle reactie overdag!
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Wel grappig, krijg altijd mailtjes van verschillende personen. Die ik dan weer telefonisch aan de lijn krijg heeft ook een verschillende naam maar geeft toch aan dat "wij" elkaar vorige week nog gesproken hebben. Of ik moet een mannen/vrouwenstem verkeerd horen...

Gewoon een paar niet bestaande, anonieme namen heb ik het vermoeden :-)
AmericanNoob
Amerikafan

Ik ook weer € 30 van me huurprijs afgesnoept :thumbup:
Ron76
Amerika-ontdekker

Bericht door Ron76 »

Als het op dit tempo doorgaat krijgen we hem dadelijk nog gratis :thumbup:
AmericanNoob
Amerikafan

Hahaha zal lekker zijn, maar t.o.v. me eerste boeking ben ik al € 95 voordeliger uit, het loont dus absoluut de moeite om af en toe even op de website te kijken
Ladybug
Amerika-ontdekker

Bericht door Ladybug »

Even een vraagje. Ik ben op zoek naar een midsize SUV voor onze Route 66 reis in mei. Op aanraden van Coyote ook gekeken bij Eautohuur. Deze is voor mij gunstiger qua prijs dan USAreisen. Echter ik zie niets staan over drop off kosten en ook niet bij welke maatschappij je huurt. Klopt het dat je dit pas achteraf ziet? Ik vraag dit om National de gunstigste drop off kosten heeft, namelijk $250.
Daarnaast heb ik eautohuur weer vergeleken met carhire3000 en dat scheelt ongeveer 50 euro. Kan ik dan beter via carhire huren of zou eautohuur dit bedrag ook toekennen?
Hoe zit het met de verzekeringen? Ben ik voldoende verzekerd dan of moet ik er nog iets bijnemen?
Aangezien wij wrsl in LA beginnen vraag ik me af of het nodig is om een extra bestuurder en tank benzine erbij te nemen. Volgens mij zit in CA toch altijd een extra bestuurder erbij? En maakt dit dan uit als je hem in IL inlevert?

Bedankt alvast.

Rachel
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Van eautohuur vind ik het nadeel dat je niet gelijk ziet met welke maatschappij je te maken hebt. Wellicht dat ze je dit telefonisch wel kunnen vertellen? Gezien de dropoff kosten is het inderdaad aan te raden dat je bij National huurt.

De extra bestuurder is gratis omdat je in Californië begint. Dat je 'm inlevert in Chicago maakt dan niet uit. Wel aangeven terplekke bij het ophalen. De 2e bestuurder moet nl. ook de papieren tekenen! Ga ervan uit dat een volle tank benzine tussen de $ 50 en $ 70 kost (afhankelijk van type auto) als je dat bij het afhalen moet afrekenen. Even kijken dus wat het verschil in prijs is bij beide pakketten.

Als je zorgt dat je LDW (CDW) en LIS (SLI) neemt ben je voldoende verzekerd en hoef je geen extra verzekeringen te nemen (wat ze ook tegen je zeggen).

Bij eautohuur kun je telefonisch vaak wel tot goede deals komen lees ik uit andere verhalen hier op het forum. Dus misschien morgen even bellen? Kun je gelijk aangeven dat je via National wilt huren vanwege de drop off kosten.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer