Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dollar Rent a Car Upgrade coupon 2011
Re: Dollar Rent a Car Upgrade coupon 2011
De meneer bij Dollar LA LAX snapte niks van deze coupon.....
We hebben het maar zo gelaten....
We hebben het maar zo gelaten....
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik heb het draadje weer gevonden.
Zoals al in het andere topic geschreven ga ik het zeker proberen met onze gehuurde mid-size SUV die we ophalen op Las Vegas Airport.
|ijn er nog recente ervaringen met de coupon?
Zoals al in het andere topic geschreven ga ik het zeker proberen met onze gehuurde mid-size SUV die we ophalen op Las Vegas Airport.
|ijn er nog recente ervaringen met de coupon?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Op het Florida Forum las ik vandaag deze ervaring:
Het is al even geleden dat de coupon in dit topic geplaatst werd maar wij hebben toch echt vandaag onze coupon verzilverd en rijden een Chevrolet Traverse terwijl wij een midsize SUV gehuurd hadden bij Dollar.de.
Dus ook voor de SUV wordt hij geaccepteerd en ook voor verhuur buiten Dollar.com om. Voor degene die nog gaan dus zeker de moeite waard om de coupon mee te nemen en hem ook proberen te verzilveren bij dollar.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Die bedoelde ik inderdaad...
Duimen dat het werkt!

Duimen dat het werkt!
Wow super, dankjewel!
We gaan het gewoon proberen en wachten af of de coupon verzilverd wordt! Geweldig!
Dit is de eerste keer dat we een auto huren in Amerika, dus best spannend!
We gaan het gewoon proberen en wachten af of de coupon verzilverd wordt! Geweldig!
Dit is de eerste keer dat we een auto huren in Amerika, dus best spannend!
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
We zitten momenteel in de USA.
Bij het ophalen van de auto op Las Vegas airport werkte de coupin niet voor de mid-size SUV.
De beste man achter de balie wees mij erop dat hij alleen geldig is voor upgrades op gewone auto's...
Maar goed...we hebben een mid-size suv gehuurd en een Ford Explorer wit, 4x4, 4.0L 292 ok meegenomen. Niets te klagen dus.
Bij het ophalen van de auto op Las Vegas airport werkte de coupin niet voor de mid-size SUV.
De beste man achter de balie wees mij erop dat hij alleen geldig is voor upgrades op gewone auto's...
Maar goed...we hebben een mid-size suv gehuurd en een Ford Explorer wit, 4x4, 4.0L 292 ok meegenomen. Niets te klagen dus.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1492 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart