Wij leggen zo'n antislipmatje onder de glasplaat van de magnetron. Tegen het rammelen van die glasplaat.De glasplaat van de magnetron heb ik de laatste reizen er gewoon in de magnetron laten zitten
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
dilemma!! bij welke verhuurmaatschappij camper huren?
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: dilemma!! bij welke verhuurmaatschappij camper huren?
Tja, ik zie nu ook door de bomen het bos niet meer, met verschillende offertes van verschillende verhuurbedrijven. Dus ik volg deze info met belangstelling. Heeft iemand toevallig ervaring met het huren van een camper bij Sunshine RV? Zij schijnen de (oudere) campers van El Monte te verhuren.
Groet,
Claudia
Groet,
Claudia
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Nog ouder??? lKlinkt mij niet erg interessant in de oren. Ik zou kijken naar EM zelf of CA als je wat goedkoper wilt. En als je kunt buiten het drukke seizoen. ALs je doro de bomen het bos niet meer ziet zou ik bij Tioga en Travelhome offertes aanvragen. Wel periode en plek opgeven natuurlijk.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Bedankt , bij Travelhome en Tioga offertes aanvragen ga ik doen.
Groet,
Claudia
Groet,
Claudia
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op de website van Travlehome kun je ook direct online een offerte vragen. Je vult dan een aantal gegevens in en dan krijg je een lijstje van mogelijke verhuurders in. Dat geeft een idee en een vergelijking van de verschillende verhuurders. Houdt er rekening mee dat zelfs tussen Tioga en Travelhome bij de cxamper prijzen verschillen zijn. BIj ons is dat 2-300 euro. Wij gaan uiteindelijk toch voor Tioga. Maar je lkrijgt wel een goed beeld met zo'n online offerte. Als je op details oid klikt dan zie je ook meer over de bepaalde camper en de kosten berekening.
De vliegtickets kun je ook los kopen. Tioga en Travelhome doen zaken met een beperkt aantal maatschappijen en kunnen niet die scherpe tarieven hanteren.
succes
De vliegtickets kun je ook los kopen. Tioga en Travelhome doen zaken met een beperkt aantal maatschappijen en kunnen niet die scherpe tarieven hanteren.
succes
Bedankt! Ik ga ook eens kijken naar losse vliegtickets, want de vlucht is inderdaad wel behoorlijk duur. Via welke site kan ik dan het best die vliegtickets boeken (voor die scherpe tarieven..)?
Groet,
Claudia
Groet,
Claudia
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
zie tips voor tickets bij http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=36603
Ik kijk voor mezelf bij connections.be maar je kunt op verschillende websites kijken.
Houdt er rekening mee dat de prijzen pas erop komen als je terug reis over 330 dagen of korter is. Voor 30 juli terug kun je nu wel kijken denk ik.
Vanaf 17 juni begint op Schiphol het hoogseizoen en in Brussel op 25 juni, dan worden tickets ineens behoorlijk wat duurder.
let bij je camperhuur op dat je al globaal een idee van het aantal km hebt.
Ik kijk voor mezelf bij connections.be maar je kunt op verschillende websites kijken.
Houdt er rekening mee dat de prijzen pas erop komen als je terug reis over 330 dagen of korter is. Voor 30 juli terug kun je nu wel kijken denk ik.
Vanaf 17 juni begint op Schiphol het hoogseizoen en in Brussel op 25 juni, dan worden tickets ineens behoorlijk wat duurder.
let bij je camperhuur op dat je al globaal een idee van het aantal km hebt.
Dan ga ik zeker kijken bij Connections.be, maar ben nu nog te vroeg, we gaan van 16 juli tot 14 aug. (ik zit vast aan schoolvakanties.....).
Groet,
Claudia
Groet,
Claudia
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Helaas pindakaas en de prijzen zullen niet echt lollig zijn. Reken op zo'n €1100,- pp. 

- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Onze eerste camperervaringen waren afgelopen weken met een F-31S van Moturis / Campingworld.
Hoe oud hij precies was weet ik niet, maar de 'deursticker' vertelde 2010. Ik vond hem ouder ogen, maar dat kan ook door het bruine interieur komen. Als je rijdt is het zeker een behoorlijke lawaaibak, maar dat went op zich wel. Bij het inleveren van onze camper was een Duitse toerist die erg veel zat te klagen over zijn camper. Hij had voor ene aantal punten wel gelijk denk ik, maar hij was ook wel erg gepassioneerd naar mijn idee. Zijn camper was ws wel wat ouder.
Wat ik minder prettig vond, was het motor lawaai bergop (of bergaf afremmend op motor) en de hitte die de motor afgaf op de bodem bij bestuurder en bijrijder. Zonder schoenen rijden kon echt niet. Of beide normaal is? Geen idee.
Al met al ben ik wel tevreden, ondanks dat ik hierboven alleen de wat negatievere dingen opnoem. Ik vond het reizen met een camper geweldig en daar heeft deze gewoon positief toe bijgedragen.
Wat mij onderweg verder nog positief opviel waren de campers van Apollo. Ze zagen er zonder uitzondering mooi uit. Ik heb niet verder gekeken dan de buitenkant, dus het was alleen een eerste indruk.
Hoe oud hij precies was weet ik niet, maar de 'deursticker' vertelde 2010. Ik vond hem ouder ogen, maar dat kan ook door het bruine interieur komen. Als je rijdt is het zeker een behoorlijke lawaaibak, maar dat went op zich wel. Bij het inleveren van onze camper was een Duitse toerist die erg veel zat te klagen over zijn camper. Hij had voor ene aantal punten wel gelijk denk ik, maar hij was ook wel erg gepassioneerd naar mijn idee. Zijn camper was ws wel wat ouder.
Wat ik minder prettig vond, was het motor lawaai bergop (of bergaf afremmend op motor) en de hitte die de motor afgaf op de bodem bij bestuurder en bijrijder. Zonder schoenen rijden kon echt niet. Of beide normaal is? Geen idee.
Al met al ben ik wel tevreden, ondanks dat ik hierboven alleen de wat negatievere dingen opnoem. Ik vond het reizen met een camper geweldig en daar heeft deze gewoon positief toe bijgedragen.
Wat mij onderweg verder nog positief opviel waren de campers van Apollo. Ze zagen er zonder uitzondering mooi uit. Ik heb niet verder gekeken dan de buitenkant, dus het was alleen een eerste indruk.
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Dat warm worden van de bodem herken ik wel. Zonder schoenen lukt nog wel, wat wel erg heet wordt, zijn die ijzeren hendeltjes (klipjes) geen idee hoe ik het noemen moet, waar de motor onder zit. Daar heb ik wel een keer voor mijn gevoel een teen aan verbrand. Het lawaai herken ik dan weer niet. Alhoewel je wel meer motor geluid hebt dan bij een auto, maar dat kan ook niet anders omdat je veel dichter bij de motor zit.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dan was het een model 2010 en die is naar alle waarschijnlijkheid voorjaar 2009 in gebruik genomen, wij hebben verschillende keren een nieuwe camper meegekregen en dan stond er altijd een modeljaar op wat nog moest komen bijvoorbeeld in 2005 kregen we een model 2006 mee.Hoe oud hij precies was weet ik niet, maar de 'deursticker' vertelde 2010.
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Aha... dat verklaart de camper uit 2012 ook weer 
Die beugeltjes zitten inderdaad ook lekker daar. Heb je zachte vloerbedekking, haal je nog je teen open (of verbrand je hem) aan zo'n klem

Die beugeltjes zitten inderdaad ook lekker daar. Heb je zachte vloerbedekking, haal je nog je teen open (of verbrand je hem) aan zo'n klem

Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hete vloer is herkenbaar. Slippers is het minimum.
Bruin is de standaard kleur binnen inderdaad dat oogt gelijk al gedateerd.
Fijn dat het reizen per camper je is bevallen.
Die van Apollo vonden wij er ook mooi uitzien.. De prijzen zijn ook mooi
hoog. Duurder dan RB.
Bruin is de standaard kleur binnen inderdaad dat oogt gelijk al gedateerd.
Fijn dat het reizen per camper je is bevallen.
Die van Apollo vonden wij er ook mooi uitzien.. De prijzen zijn ook mooi

Wij hebben in 2008 een Road Bear 23ft gehuurd en dit jaar een Moturis 27ft (al kregen we een 31ft mee). Wij waren ondanks enkele (kleine) problemen toch wel gecharmeerd van de Moturis. Standaard vroege pick-up, heerlijk groot bed dat je zelf kan instellen qua hardheid en minder gerammel dan in de Road Bear. Ook de kleinere vakken aan de zijkant (buitenkant) vond ik heel handig zodat niet alle boodschappen door het grote achterluik vlogen.
Ik denk dat wij volgende keer toch weer voor een Moturis zouden gaan.
Ik denk dat wij volgende keer toch weer voor een Moturis zouden gaan.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Wij vonden de eerste keer het instelbare bed bij Moturis ook fijn. De tweede keer niet meer, van de drie campers hadden er twee een bed wat lek was.
-
- Amerikafan
Wij hadden in augustus een prima ervaring met Moturis in LA. Met 4 personen reden we in de E-23, groot genoeg, zeker in de zomer als je toch vaak buiten zit. De camper had 38.000 mile gereden dus nog vrij nieuw. Om 7.45 uur werden we opgehaald bij het Hilton LAX en om 10.00 uur waren we klaar om weg te rijden. Trouwens een hele nette ophaallokatie en keurig personeel. Alles was heel in de camper, alleen de waterdruk in de douche viel me tegen. Uitgebreid haren wassen moest toch echt onder een campingdouche. Hadden geen personal kits besteld, veel kampeerspullen van thuis meegenomen.Al met al is het ons heel goed bevallen! Wat ons opviel was de enorme hoeveelheid Cruise America campers die we tegenkwamen, ook heel veel kleintjes(18-20 feet?) voor 2 personen. Ze zullen bij C-A toch iets goed doen gezien het marktaandeel dat ze hebben.
Saskia
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
CA rijdt langer door met campers en kan de prijs daardoor lager houden. Ze zijn ook niet te missen die subtiele bestickering van CA. 

- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ha ha de foto's zijn bijna altijd mooi, maar ik vind zo'n rijdende reclamezuil verder maar niks. Niet dat de stripings zo charmant zijn btw.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 764 Weergaves
-
Laatste bericht door daisydpl
-
- 5 Reacties