Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verschil verzekering autohuur via usa-reisen en eautohuur??
Re: Verschil verzekering autohuur via usa-reisen en eautohuu
Bij ING staat medische kosten buiteland = kostprijs 

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Verschil verzekering autohuur via usa-reisen en eautohuu
Staat bij ABN AMRO ook.
Maar jouw medische kosten in het buitenland worden in principe niet vergoed door jouw reisverzekering maar door jouw ziektekostenverzekering (die iedereen in Nederland zou moeten hebben). Pas als er meerkosten zijn komt de reisverzekering om de hoek kijken waarbij je er volgens mij niet zondermeer van uit kan gaan dat de kosten ook gedekt zijn. Overleg met ziektekosten- en reisverzekeraar (goed woord?) lijkt mij dan ook altijd zinvol als er kostbare medische ingrepen nodig zijn.
Roland
Maar jouw medische kosten in het buitenland worden in principe niet vergoed door jouw reisverzekering maar door jouw ziektekostenverzekering (die iedereen in Nederland zou moeten hebben). Pas als er meerkosten zijn komt de reisverzekering om de hoek kijken waarbij je er volgens mij niet zondermeer van uit kan gaan dat de kosten ook gedekt zijn. Overleg met ziektekosten- en reisverzekeraar (goed woord?) lijkt mij dan ook altijd zinvol als er kostbare medische ingrepen nodig zijn.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 4709 Weergaves
-
Laatste bericht door Trom
-