Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ford Flex huren in SFO

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Benneke
Amerika-ontdekker

Re: Ford Flex huren in SFO

Bericht door Benneke »

Robkuh schreef:Weet niet of je er iets aan hebt:

In 2009 kwamen wij in Sf erachter dat onze auto kapot was. Deze hebben we toen ingeruild bij een Alamo verhuurbedrijf (niet op het vliegveld).
We kregen toen een mooie blauwe Ford Flex mee. Erg mooie, fijne en ruime auto.
Een geluk dat er toch nog enkele voor echte info zorgen !!
Thxs Rob , Alamo zal de enige kans zijn , dat is wel duidelijk nu .
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Benneke schreef:Alamo zal de enige kans zijn , dat is wel duidelijk nu .
Ooh? Verhuurders wisselen regelmatig van vloot, en willen dan zelfs nogal eens wisselen qua merk. En ze willen ook nogal eens per locatie wisselen qua merk. Om nu op basis van 1 ervaring in 2009 te concluderen dat Alamo de enige kans is is nogal voorbarig.
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Benneke schreef:
Robkuh schreef:Weet niet of je er iets aan hebt:

In 2009 kwamen wij in Sf erachter dat onze auto kapot was. Deze hebben we toen ingeruild bij een Alamo verhuurbedrijf (niet op het vliegveld).
We kregen toen een mooie blauwe Ford Flex mee. Erg mooie, fijne en ruime auto.
Een geluk dat er toch nog enkele voor echte info zorgen !!
:| Als er ergens een forum is waar mensen je willen helpen is het hier wel. Jouw houding vanaf het begin af aan al vind ik stuitend, respectloos en agressief.

Je moet blij zijn dat er überhaupt nog mensen zijn die je hier willen helpen.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Die had ik inderdaad gemist.
@Benneke, ik sluit me aan bij Jaydee84. En wil je nog het volgende meegeven, maar dat is volgens mij al gedaan, een forum als FOK past beter bij jou en jouw idee van fatsoen.
Hansi1959
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Hansi1959 »

Hockey schreef:Die had ik inderdaad gemist.
@Benneke, ik sluit me aan bij Jaydee84. En wil je nog het volgende meegeven, maar dat is volgens mij al gedaan, een forum als FOK past beter bij jou en jouw idee van fatsoen.
Dito :clap:
No guts, no glory!
Benneke
Amerika-ontdekker

Bericht door Benneke »

Wat een bende kinders hier seg !!!
Ik plaats even een vraag , DUIDELIJKE vraag !! waarop ene Hockey , op z'n schoolmeesters , weet al manier , waarop hij duidelijk gans dit forum verziekt !! reageert ,
en het enige dat ik doe is duidelijk maken dat , niettegenstaande dat er "ontdekker" staat , ik echt wel op de hoogte ben van hoe het gaat , en dus enkel antwoord wil OP MIJN VRAAG !!
Waar Jaydee84 zich dan met bezig houdt door op zo'n manier op mijn reactie te reageren weet ik niet , maar hij is de oorzaak van dit gedoe , ik reageer niet overdreven of "gepikeerd" , ik ben gewoon duidelijk !!!
Het ga jullie goed , bende kinders , ik heb hier niets te zoeken , want er zal hier NOOIT iemand mij iets kunnne bijbregen !
Sorry voor de fatsoenlijke mensen die dit moeten lezen , of die toch fatsoenlijk reageerden !
Steve & Patty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door Steve & Patty »

Benneke schreef:Wat een bende kinders hier seg !!!
Ik plaats even een vraag , DUIDELIJKE vraag !! waarop ene Hockey , op z'n schoolmeesters , weet al manier , waarop hij duidelijk gans dit forum verziekt !! reageert ,
en het enige dat ik doe is duidelijk maken dat , niettegenstaande dat er "ontdekker" staat , ik echt wel op de hoogte ben van hoe het gaat , en dus enkel antwoord wil OP MIJN VRAAG !!
Waar Jaydee84 zich dan met bezig houdt door op zo'n manier op mijn reactie te reageren weet ik niet , maar hij is de oorzaak van dit gedoe , ik reageer niet overdreven of "gepikeerd" , ik ben gewoon duidelijk !!!
Het ga jullie goed , bende kinders , ik heb hier niets te zoeken , want er zal hier NOOIT iemand mij iets kunnne bijbregen !
Sorry voor de fatsoenlijke mensen die dit moeten lezen , of die toch fatsoenlijk reageerden !
Dag Benneke...
2006 - CA, NV
2010 - CA, NV, ID, MT, WY, UT, AZ
2011 - FL, GA, SC, NC, TN, VA, DC, MD, PA, Ontario, NY
2012 July - CA, NV, ID, WY, MT, AB, BC, WA, OR
2012 September - CA, NV, UT, AZ, CO
2013 - Las Vegas
2016 - CA, UT, WY, MT, AB, BC, WA
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik geef in dit topic toch wel even een reactie op Benneke.

@Benneke, je komt hier op dit forum met een vraag, zoals zovelen. Doch je stelt jezelf niet voor (wat netjes zou zijn, en eigenlijk zelfs bij de forumregels hoort) en vertelt ook niet welke kennis je al hebt. Vervolgens stel je in je openingspost 2 vragen, de eerste is te beantwoorden met ja/nee en de tweede kan je zelf vinden op Google. Daar ik jouw kennis aangaande de VS en een auto huren aldaar niet weet geef ik een redelijk standaard en verder netjes antwoord. Omdat dit je niet zint begin je hoog van de toren te blazen. Daar word je in eerste instantie netjes op aangesproken, maar jij besluit door te gaan. En door te gaan en door te gaan, als mensen zich steeds meer irriteren aan jouw gedrag. Ja, dan wordt het op een gegeven moment onvriendelijk.
Doch bij nader inzien denk ik dat zelfs bij FOK mensen niet op dergelijke gedragingen zitten te wachten.
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Hockey schreef:Ik geef in dit topic toch wel even een reactie op Benneke.

@Benneke, je komt hier op dit forum met een vraag, zoals zovelen. Doch je stelt jezelf niet voor (wat netjes zou zijn, en eigenlijk zelfs bij de forumregels hoort) en vertelt ook niet welke kennis je al hebt. Vervolgens stel je in je openingspost 2 vragen, de eerste is te beantwoorden met ja/nee en de tweede kan je zelf vinden op Google. Daar ik jouw kennis aangaande de VS en een auto huren aldaar niet weet geef ik een redelijk standaard en verder netjes antwoord. Omdat dit je niet zint begin je hoog van de toren te blazen. Daar word je in eerste instantie netjes op aangesproken, maar jij besluit door te gaan. En door te gaan en door te gaan, als mensen zich steeds meer irriteren aan jouw gedrag. Ja, dan wordt het op een gegeven moment onvriendelijk.
Doch bij nader inzien denk ik dat zelfs bij FOK mensen niet op dergelijke gedragingen zitten te wachten.
Laat gaan joh.. :wink:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dag Benneke...opgeruimd staat netjes! :mrgreen:

Personen als jij kunnen we hier missen als kiespijn. :lol:

In feite moeten we na een eerste aanvallende reactie zo'n persoon die hier even komt binnenwandelen gelijk negeren. Een permanente ban zou deze persoon niet misstaan...

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Niets? Helemaal niets? Ik denk dat jij nog veel te leren hebt jongen & dan gaat't niet enkel over 't intellect.
Volgens mij heb jij een gebrekkige opvoeding gekregen, want er gaat wel degelijk geen enkele vorm van web-etiquette van je uit.
Je komt hier met een grote mond & veel verwachtingen binnen vallen, de mensen vallen daar nog niet eens over & willen je zelfs nog helpen... Maar dan weet je't toch nog beter?
Als je toch alles weet, waarom bezoek je dit forum dan nog?
Je weet toch wel dat't DUIDELIJK niet aan ons ligt hè?
Het is hier een gezellig forum waar mensen met alle vragen ter wereld terecht kunnen, er zal altijd wel iemand kunnen & willen helpen, maar als zo'n figuur als jij aanklopt, tjah... dan wordt't moeilijk. Mensen zoals jij kunnen we inderdaad missen, ze stellen vragen waar ze blijkbaar de antwoorden al op weten & dan gedragen ze zich ook nog eens als een eikel.
Laatst gewijzigd door Fraa op 27 apr 2012, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reisblog: thisisfraa.be
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Benneke schreef: Sorry voor de fatsoenlijke mensen die dit moeten lezen
Excuus aanvaard. :wink:
Groet,

Old Faithful
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Coyote schreef:Dag Benneke...opgeruimd staat netjes! :mrgreen:
Nee! Niet weggaan hoor! Ik heb net mijn glas cola en zakje popcorn erbij gepakt!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

TS is duidelijk gemaakt dat zulk gedrag (terecht) niet aanvaard wordt op het forum. Graag weer on topic.
Groetjes,
Carine
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik denk dat het topic eigenlijk wel klaar is.

Slechts een iemand heeft zich gemeld die ooit een Ford Flex heeft meegekregen. En dat was in 2009. Ook is bekend dat je nooit echt een specifiek model kan huren, tenzij je bij Hertz extra wil betalen, maar het is niet zeker of zij de Ford Flex hebben. Dus blijft over, gebruik Google of ga naar een dealer en maak een proefrit. Als men dat tenminste toestaat aan een buitenlander waarvan duidelijk is dat deze geen auto gaat kopen.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Wat een ge emmer over zo'n retro grafbak (zeker in het zwart :roll: )
Het zal zeker lekker rijden maar er zijn zoveel leuke auto's. Doe mij maar een mustang, challenger of Camaro. Veel leuker. Of een lekkere ruige SUV :mrgreen:
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

:shock:

Jammer....
Ik had net ff rondgebeld en weet nu waar hij 'm kan huren.
Moet mij weer gebeuren :blink:
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Dat ga je hem nu dus vast niet vertellen :)
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Inmiddels hier alles nu wel over gezegd, dus hiermee gaat dit onderwerp op slot.
"Keep Georgia On Your Mind"
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer