Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Internationaal rijbewijs nodig ?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Internationaal rijbewijs nodig ?

Bericht door Pete.Z »

s_janssen schreef:Ook de agent die mij in Escalante (800 inwoners) bekeurde voor 'flying through his village' (47 mijl ipv 30) vond mijn NL rijbewijs prima om een bekeuring uit te schrijven. $115 armer... :oops:
Tja, je gaat ook 27 kilometer per uur boven de limiet door de bebouwde kom, dus alsof je met 77 door je eigen stad of dorp rijdt.....dus echt raar is het niet. :mrgreen:
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

Bebouwde kom is wel een groot woord voor Escalante... ;-) maar je hebt absoluut gelijk, het was echt veel te hard.
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

dimona schreef:Ik zat net eens even te kijken naar afbeeldingen van dat nieuwe rijbewijs; zag ik dat alles er nog steeds (alleen) in net Nederlands op staat. Ben ik nou suf? Waarom nou niet meteen een rijbewijs waar ze over de grens ook nog iets van snappen?
Wat had je in gedachten ? België? Duitsland ? Frankrijk ? :lol: :lol: :lol: Dan is een rijbewijs in het Nederlands net zo duidelijk :mrgreen:
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer