Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
prijsverschillen auto huren
Re: prijsverschillen auto huren
Bij veel autoverhuurders hoef je niet meer te betalen voor een tweede bestuurder als dat je echtgenoot/echtgenote is. Je moet het wel melden als je beiden wilt rijden, en meestal wordt er een notitie van gemaakt. Ik weet niet of CA vriendin oid. ook zonder meer bijschrijft, ik huur hier nooit een auto want ik woon hier en heb dus een eigen voiture. Andere deelnemers hier hebben daar meer ervaring mee derhalve.
Maar neem altijd het zekere voor het onzekere en ga nergens van uit. Vraag, vraag, vraag. Je wilt niet het antwoord krijgen als je naast twee gekreukelde blikken staat.
Mbt. dat het meer kost voor een jongere bestuurder, dat hangt samen met het feit dat verzekeraars hier beduidend meer rekenen voor iemand onder een bepaalde leeftijd dan wel met beperkte rijervaring.
Maar neem altijd het zekere voor het onzekere en ga nergens van uit. Vraag, vraag, vraag. Je wilt niet het antwoord krijgen als je naast twee gekreukelde blikken staat.
Mbt. dat het meer kost voor een jongere bestuurder, dat hangt samen met het feit dat verzekeraars hier beduidend meer rekenen voor iemand onder een bepaalde leeftijd dan wel met beperkte rijervaring.
-
- Amerika-newbie
Hallo
Ik heb een vraagje: mijn vriend en ik hebben plannen om met een huurwagen van Los Angeles naar New Orleans te reizen maar via een reisbureau hebben we vernomen dat de drop-off kosten tot 1000 dollar kunnen oplopen. Weet er iemand hoe we deze drop-off kost wat kunnen drukken daar 1000 dollar toch wel een hele smak geld is?
Alvast bedankt!
Groetjes
Caroline
Ik heb een vraagje: mijn vriend en ik hebben plannen om met een huurwagen van Los Angeles naar New Orleans te reizen maar via een reisbureau hebben we vernomen dat de drop-off kosten tot 1000 dollar kunnen oplopen. Weet er iemand hoe we deze drop-off kost wat kunnen drukken daar 1000 dollar toch wel een hele smak geld is?
Alvast bedankt!
Groetjes
Caroline
Waarom een reisbureau? Boeken zij de hele reis voor jullie?
Kijk eens op usareisen.de wat zij rekenen als je daar een auto zou huren.
Kijk eens op usareisen.de wat zij rekenen als je daar een auto zou huren.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als je via usareisen.de een auto bij National huurt betaal je een vast bedrag van $ 250 aan drop off kosten. Ik zou dit zeker niet bij een reisbureau laten regelen.(nou regel ik al jaren alles zelf, maar toch
)

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6621 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-