Ik heb het wel eens meegemaakt dat de persoon achter mij mijn stoel rechtop zette toen ik even naar de WC was. Nou, dan is het met vriendelijk overleg wat mij betreft wel klaar
Ik had op de vlucht houston - amsterdam iemand voor me zitten die zijn stoel in de achteruit zette toen we letterlijk 5 meter van de grond waren.(dat mag sowieso al niet) Niet even wat vragen, maar gewoon bam die stoel in de verste stand. Die had em binnen 20s weer overeind. Ik vind het niet erg als iemand een stoel wat achteruit zet, maar ik moet iig mijn tafeltje uit kunnen klappen. En zonder even wat te zeggen het in de verste stand te gooien en mij met 1.85 gelijk klem te zetten, vind ik onbeschoft. Dat was gelijk een goed begin van de terugreis, 2 geirriteerde mensen. En die gast had nog geruild met een meisje, zodat die langs zn vrouw kon zitten. Daar was hij ook al enorm lelijk tegen aan het doen, omdat ze eigenlijk niet wilde ruilen.
Ik heb het wel een paar keer meegemaakt en dat vond ik altijd wel sympathiek, dus toen besloot ik het zelf ook een keer te vragen (lees "aan te kondigen"), zegt die persoon gewoon doodleuk "nee". Zit je daar met je lange lijf 4 uur recht overeind
Ik vraag het nu dus niet meer, kijk wel even altijd achterom om ze daar niet toevallig met rare dingen bezig zijn.
Zo'n figuur die binnen een minuut zijn stoel naar achter gooit, heb ik ook al meegemaakt. Ik zeg er maar niks van, te veel irritatie. Laatste keer ook meegemaakt dat iemand doodleuk een schoenendoos onder haar eigen stoel zette (zij zat op de voorste rij). Die blikken die je dan krijgt als je vriendelijk vraagt of ze die doos even ergens anders wil neerzetten
dimona schreef:Ik heb het wel een paar keer meegemaakt en dat vond ik altijd wel sympathiek, dus toen besloot ik het zelf ook een keer te vragen (lees "aan te kondigen"), zegt die persoon gewoon doodleuk "nee". Zit je daar met je lange lijf 4 uur recht overeind
Ik heb het ook altijd gevraagd maar dan in de zin van "let op, ik ga naar achteren dan weet je dat" maar inderdaad een aantal zeggen gewoon "nee" en dan meestal met zo'n houding van "wees blij dat je voor mij mag zitten". Ik ga niet 8 uur rechtop zitten dus hoppa stoel naar achteren en commentaar.
Tsja het is een afweging die je maakt, vragen doe ik sowieso niet want als ik mijn stoel een stukje naar achter wil zetten moet dat gewoon kunnen (in alle redelijkheid uiteraard, als er een vent van 2 meter achter me zit is het anders). Even melden is misschien wel zo netjes, maar als je aan het begin van de vlucht al een discussie krijgt en je moet nog 9 uur.........
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
ik ben 192 cm lang en boek altijd plaatsen bij de nood uitgang, dan maar wat meer betalen maar ik zit comfortabel. en dat is het enigste wat ik belangrijk vind, gaat me hier niet om princiepes van wel of niet meer betalen het gaat er om of je 9 uur dubbelgevouwen wilt zitten of niet als je langer bent dan de gemiddelde mens.
en zo is het. Ik vind echt gezeur om niks. Je weet dat vliegen niet de mooiste tijdverdrijf is. Maar ja, je wilt graag naar de andere kant van de wereld en dan moet je even af zien. Vorig jaar op de heen en terug reis jammerende kinderen voor ons gehad. Je kunt je er aan ergeren, maar helpt dat? Volume knop van de koptelefoon harder zetten kan ook
Wil je lekker en ruim zitten dan moet je betalen, en je mag blij zijn dat je nu deze keuze hebt 20 jaar terug was alles economy. En was het vechten om een uitgang stoel.
Vorig jaar hebben we op de terugvlucht economyplus gereisd en ik moet je zeggen dat was wel heel fijn qua ruimte. Ik denk dat we dit jaar ook weer er voor gaan we hebben de tickets al niet de duur gekregen en die 140 euro .... Ach, ... Whatever.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada: http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind het bij KLM/Delta naar Amerika wel meevallen vwb de beenruimte. Bij een binnenlandsevlucht in Amerika heb je bij Delta vaak een stuk minder ruimte. Ben het ook met Yarrah eens dat je je wel overal aan kunt ergeren maar uiteindelijk heb je daar alleen jezelf mee. Als je al weet dat de ruimte niet voldoende voor je is dan betaal je meer voor meer ruimte. Probleem opgelost. Voor alles wat meer is als gemiddeld moet tegenwoordig betaald worden. Als je dat niet wilt.........je bent niet verplicht om met het vliegtuig naar Amerika te gaan.
Wij vliegen dit jaar ook met Delta en klm.
Maar 160 x 3 is echt een hoop geld.
Het gaat best zolang de gene voor me niet ineens de stoel vol naar achter gooit.
Zelf ook vrij lange benen en vorig jaar slaande ruzie gehad in het vliegtuig.
De vrouw voor me knalde haar stoel naar achter en begon toen te schelden
omdat mijn knieen in haar rug zaten.
Zo associaal heb ik het nog nooit meegemaakt.
Pas toen ik begon terug te schelden dat ze eerst eens achterom moest kijken
dat ik lange benen heb en door haar actie geen kant meer op kon
hield dat gescheld van haar op.
En heeft ze de stoel weer stukje om hoog gezet.
Tja ik heb mijn benen niet in het gangpad gezet naar dat rare gedrag.
En heel kinderachtig heb ik daarna niet meer echt stilgezeten.
Regelmatig raakten mijn knieen nu de stoelleuning.
En dit kwam voornamelijk omdat ze vondt dat ik moest ruilen met mijn dochter die in het midden zat en dat ze van haar geen last zou hebben.
Niet gedaan natuurlijk .
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.