Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke auto krijg je mee?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Re: Welke auto krijg je mee?

Bericht door harryh »

Een Chevy Traverse SUV is wellicht het overwegen waard op basis van jouw wensen.

Ik had bij National een Standard SUV geboekt en kreeg deze Premium mee de afgelopen 3,5 week. Topwagen, zeer ruim voor 4 personen (2 vw, 2 kids 13 en 15) met 4 grote koffers, 2 handbagage koffers, 2 rugzakken en hoop los spul waaronder tig gallons water, hoefde niet eens iets op elkaar te leggen, kon gewoon naast elkaar staan. Of 7 zitplaatsen als je die nodig hebt, achterste rij kun je neerklappen.
Zit riant, beter dan de Ford VC sedan die ik vorig jaar had.
Sterke motor (geloof iets van 3,5L/300pk) en niet te veel benzine gebruik. 2 of 4 wiel aandrijving.
4.600 mijl mee gereden, zou 'm zo meenemen :thumbup:

Gr,
HarryH
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Wij hadden een Minivan geboekt en konden ook kiezen voor de Traverse. Gezien het wat stoerdere uiterlijk deze uiteindelijk meegenomen. Kan me aansluiten bij Harry. Erg fijne bak om mee te rijden met zeeën van ruimte.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik vermoed dat het brandstof verbruik je wel mee zal vallen. Ja, de autos hier lusten wel een slokkie, maar het kost weer een stuk minder. Ik hield mijn hart vast toen we naar Ierland gingen en verwachtte dat brandstof onze grootste kostenpost zou zijn. Maar de Golf Diesel die we daar hadden kostte per kilometer ongeveer hetzelfde als de Ford Explorer die we hier rijden. De Golf deed 1 op 20 op diesel van 1.30 Euro/ltr, de Ford doet 1 op 10 benzine van 0.70 Euro/ltr.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer