Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goedkope vliegtickets juli 2014 Dusseldorf-Las Vegas

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
hke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Goedkope vliegtickets juli 2014 Dusseldorf-Las Vegas

Bericht door hke »

USA 2014 - here we come!! :clap: :clap:

Wij zijn gezwicht voor de prijzen.
We hebben zojuist geboekt.
Vanochtend alles nog eens goed nagelezen en uitgezocht.
Volgend jaar van 12-7 tot en met 3-8 voor 669,-.
we moeten dan op de heenweg van heathrow naar gatwick zien te komen en terug precies andersom.
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

Jullie nemen dus het risico? Wij zijn heel erg aan het twijfelen owv de verschillende luchthavens in londen...
En komt je bagage dan wel toe in USA, (wordt die dan ook van enen naar andere luchthaven gebracht?)
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik betwijfel of het vliegtuig wacht bij een flinke vertraging. Ik blijf dit een riskante aansluiting vinden. Uitstappen, door de paspoortcontrole, bagage ophalen, de auto in, weer inchecken, door de paspoortcontrole, veiligheidscontrole, daar gaat flink veel tijd inzitten! Het kan goed gaan maar het kan ook fout gaan.
hke
Amerikakenner

Bericht door hke »

Wij hebben vanochtend ook nog behoorlijk getwijfeld.
De vlucht die wij nu gekozen hebben verloopt via heathrow en gatwick.
Deze 2 luchthavens liggen nog "redelijk" dicht bij elkaar.
We moeten inderdaad van heathrow naar gatwick. Maar wel op zaterdagmorgen vroeg.

We zullen dus zelf alle bagage moeten meenemen.
De info over het vervoer met chauffeur tussen de luchthavens is duidelijk. Men geeft aan 45 minuten.
We hebben 3 uur 40 minuten op de heenweg en 4,5 uur op de terugweg.
Beide keren in het weekend.

Ik vind het nog steeds wat spannend maar de datums en tijden zijn voor ons ideaal.
Wij wonen in Limburg vlak bij de duitse grens.
Een week later en je zit weer gewoon op 1000 euro per ticket.

Ik hoop dat het volgend jaar allemaal goedkomt! :wink:
AstridenRaoul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door AstridenRaoul »

Jullie gaan precies dezelfde periode als wij willen gaan! (12-7 t/m 3-8 ) Maar ik durf toch niet deze tickets te boeken.... Ben bang dat ik de 2de vlucht niet haal. En ik heb geen zin om aan het begin van de vakantie te lopen stressen! Is dit echt een hele goede aanbieding? Of kun je beter even afwachten?
hke
Amerikakenner

Bericht door hke »

Zoals ik zelf al schreef hebben mijn vrouw en ik ook zitten dubben.
Wij hebben besloten om het wel te doen.

vwb een goede aanbieding.
in 2012 hadden wij de Amsterdam - IJsland - Denver aanbieding. (514 euro maal 4)
In 2010 waren we met 2 echte kids (ze waren toen nog jonger dan 12 jr) meer kwijt dan volgend jr in totaal. (toen aanbieding via connections)

Wij hebben nu besloten om het maar gewoon te doen en niet meer alle toekomstige ticketprijzen te bekijken.
Laatst gewijzigd door hke op 06 sep 2013, 07:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Family5 »

Super hke! Wij willen ook. Vanavond houden we familieberaad en hakken we de knoop door. Als er dan tenminste nog plaats is :oops:
Nieka
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Nieka »

katrienenluc schreef:Jullie nemen dus het risico? Wij zijn heel erg aan het twijfelen owv de verschillende luchthavens in londen...
En komt je bagage dan wel toe in USA, (wordt die dan ook van enen naar andere luchthaven gebracht?)
Je bagage moet je natuurlijk zelf afhalen en terug inchecken. Maar de kans is groter dat ie dan toekomt :lol:
Wij moesten bij onze eerste USA reis (in 1989 wel) 2x overstappen en jups, de valies van mijn moeder was er niet bij... kwam pas enkele dagen later toe in LAX.

Ik neem het risico wel, we hebben meer dan 4,5u tijd. Ik ga er ook vanuit dat het goed te doen is aangezien het frequent op deze manier verkocht wordt.
Stress ga ik toch wel wat hebben, maar dat heb ik sowieso altijd :roll:
AstridenRaoul
Amerikafan

Ik ben nog steeds aan het twijfelen :roll: en ben de voors en de tegens aan het opschrijven. Een nadeel is dat je 2maal in het weekend aankomt om te overnachten in Las Vegas. Ik had mijn 3dochters een mooi hotel beloofd en die kosten in het weekend bijna 3keer zoveel! :oops: Voordeel goedkope vlucht!!!

Groetjes Astrid
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik denk dat je bij twijfel even moet wachten tot oktob/november, dan zijn bij Akefly de tickets voor 2014 weer te boeken, en ik hoop dat, met een betere verbinding, de prijs ook op dit niveau zal uitkomen, net als dit jaar.

Ik heb een hekel aan dit soort overstappen, betaal liever iets meer voor minder gezeur, maar dat is natuurlijk geheel persoonlik.
Rudgermaas
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Rudgermaas »

AstridenRaoul schreef:Ik ben nog steeds aan het twijfelen :roll: en ben de voors en de tegens aan het opschrijven. Een nadeel is dat je 2maal in het weekend aankomt om te overnachten in Las Vegas. Ik had mijn 3dochters een mooi hotel beloofd en die kosten in het weekend bijna 3keer zoveel! :oops: Voordeel goedkope vlucht!!!

Groetjes Astrid
Voor 3 tientjes meer heb je op die data 2 nachten in het Circus Circus hotel. Het is misschien niet het mooiste hotel van Las Vegas, maar je betaalt er dan zeker niet de hoofdprijs voor (ondanks het weekend).
2001: Toronto, Niagara,
2003: Miami, Orlando, Washington, Toronto, Ottawa, Montreal
2012: New York
2014: West-Usa NV-UT-AR-CA
2017: Midwest-usa CO-NE-SD-MT-WY
AstridenRaoul
Amerikafan

Had ik ook al gezien maar ik heb de vlucht nu gevonden van ma 14-7 t/m ma 4-8 voor dezelfde prijs. Als we dit doen kunnen we voor een redelijke prijs in een 5 sterren hotel zitten! :clap:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Circus-Circus is een dump.....oud, plakkerig, druk, versleten.
Niet doen.
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

Tickets geboekt met KLM voor 696 p.p.! We vertrekken 30 juni en komen 1 augustus weer terug!
Jippie jippie! :blob3: :blob4: :blob5:
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

AstridenRaoul schreef:Had ik ook al gezien maar ik heb de vlucht nu gevonden van ma 14-7 t/m ma 4-8 voor dezelfde prijs. Als we dit doen kunnen we voor een redelijke prijs in een 5 sterren hotel zitten! :clap:
Waar heb je dit gevonden?
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Family5
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Family5 »

mtl schreef:Ik betwijfel of het vliegtuig wacht bij een flinke vertraging. Ik blijf dit een riskante aansluiting vinden. Uitstappen, door de paspoortcontrole, bagage ophalen, de auto in, weer inchecken, door de paspoortcontrole, veiligheidscontrole, daar gaat flink veel tijd inzitten! Het kan goed gaan maar het kan ook fout gaan.
Inderdaad. Stel dat 1 van de vliegtuigmaatschappijen hun vlucht annuleert of op een ander schema overzet, heb je dan via SuperSaver garantie op een aansluiting? Wie heeft hiermee ervaring? :roll:
Family5
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Family5 »

Bij de voorwaarden van Super Saver staat over het eenzijdig wijzigen van boekingen het volgende:
b) Wijzigingen en annulering onzerzijds
Het kan voorkomen dat wij genoodzaakt zijn uw boeking te wijzigen. Het overgrote deel van deze wijzigingen zijn kleine wijzigingen en daarvan zullen wij u zo spoedig mogelijk voor aanvang van uw reis op de hoogte brengen. Indien het een aanzienlijke wijziging betreft die niet voortvloeit uit omstandigheden waar wij geen invloed op hebben dan zullen wij er naar streven u een alternatief aan te bieden (indien beschikbaar) tegen het door u betaalde bedrag of wij zullen het door u betaalde bedrag aan u restitueren. Indien de aanzienlijke wijziging voortvloeit uit omstandigheden waar wij geen invloed op hebben (hieronder toegelicht), dan verplicht dat ons niet tot het restitueren van betaalde bedragen of het betalen van andere vergoedingen.

c) Omstandigheden waar wij geen invloed op hebben
Zulke omstandigheden zijn ongewone en onvoorspelbare belemmeringen en overmacht waar wij geen invloed op hebben en die niet te voorkomen zouden zijn geweest ofschoon alle mogelijke maatregelen zouden zijn genomen om de omstandigheden te voorkomen waaronder maar zich niet beperkend tot oorlog, dreigende oorlog, rellen, burgerlijke ongehoorzaamheid, maatregelen naar aanleiding van een staatsnoodtoestand, terroristische acties, natuurrampen, brand, uitzonderlijke weersomstandigheden, vloed of schommelingen in het waterpeil, sluiting van luchthavens waaronder tevens wordt verstaan sluiting wegens maatregelen betreffende conflicten op de werkvloer van derden, technische of onderhoudswerkzaamheden of niet voorspelbare beslissingen betreffende zakelijke activiteiten van luchtvaartmaatschappijen zoals wijzigingen in de dienstregeling, het beëindigen van de zakelijke activiteiten of wijzigingen in de elektronische infrastructuur (inclusief onze website) of problemen met internetverbindingen of elke soortgelijke gebeurtenis volgens de toepasbare wetgeving. Tenzij nadrukkelijk anders bepaalt in deze reisvoorwaarden, spijt het ons zeer dat wij geen verantwoordelijkheid kunnen nemen of vergoedingen kunnen betalen in situaties waarin wij contractuele verplichtingen niet kunnen nakomen wegens factoren die buiten onze macht liggen.
Mmm.. ik ga dit nog eens persoonlijk navragen morgen.
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

katrienenluc schreef:Tickets geboekt met KLM voor 696 p.p.! We vertrekken 30 juni en komen 1 augustus weer terug!
Jippie jippie! :blob3: :blob4: :blob5:
Waar heb je deze tickets gevonden? Wij zijn ook nog op zoek.
AstridenRaoul
Amerikafan

pumi1000 schreef:
AstridenRaoul schreef:Had ik ook al gezien maar ik heb de vlucht nu gevonden van ma 14-7 t/m ma 4-8 voor dezelfde prijs. Als we dit doen kunnen we voor een redelijke prijs in een 5 sterren hotel zitten! :clap:
Waar heb je dit gevonden?
Ik heb de vlucht gevonden bij cheapoair.com. Maar toen we gingen boeken waren de vluchten vol van 14-7. Toen bij supersaver gekeken en daar hadden ze de prijzen op 14 juli ook aangepast! Dus wij hebben toch maar geboekt :D
Voor 5 personen € 3349,- 14-7 t/m 4-8 (5-8 thuis). En nu een reisschema maken!!

Groetjes
Rudgermaas
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Rudgermaas »

Voor degene die in juni al kunnen vertrekken; t/m 18 juni + 24 juni is in de aanbieding bij KLM. Nadeel is echter wel reizen met de trein via Antwerpen. De prijs ligt dan op € 600,-.
2001: Toronto, Niagara,
2003: Miami, Orlando, Washington, Toronto, Ottawa, Montreal
2012: New York
2014: West-Usa NV-UT-AR-CA
2017: Midwest-usa CO-NE-SD-MT-WY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer