Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met United Airlines gevraagd.
Re: Ervaringen met United Airlines gevraagd.
Heeft één van jullie wel eens met de 767-300 van united gevlogen? Ik vraag mij af wat voor entertainment je krijgt bij de economy.
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Hier een overzicht van de entertainment in United Economy:
https://www.united.com/web/en-US/conten ... fault.aspx
Van de 767-300 zijn twee types. Meer informatie over de verschillende lay-outs en opties die daarbij horen kun je hier vinden:
Van de 767-300 zijn twee types. Meer informatie over de verschillende lay-outs en opties die daarbij horen kun je hier vinden:
Ja thanks. Ik had die lijstjes ook gevonden maar ik moet je eerlijk zeggen dat ''Personal video'' mij niet zo veel zegt..
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Met personal video zullen ze bedoelen dat elke stoel is voorzien van een eigen schermpje. Op de intercontinentale vluchten heb je dan een groot aanbod aan games, series, docu's en films. Op de binnenlandse vluchten is er geen schermpje beschikbaar of wel, maar dan met DirectTV. Je moet hier je creditcard insteken, waarna je tv kunt kijken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hebben afgelopen jaar met United gevlogen, en de terugreis van NY naar AMS was rampzalig. Daar hebben we een mailtje aan gewaagd en een keurige vergoeding gekregen in de vorm van kortingscode's, te gebruiken voor een volgende vlucht. Nu las ik dat Kimmy 89 die kortingen ook al eens had gekregen. Nu was mijn vraag eigenlijk, of de code's ook voor het jaar daarop zou kunnen gebruiken. Dus geldig tot aug 2016, en dan in augustus boeken voor augustus 2017.
Op de site kom er ik eigenlijk niet zo goed uit.
Op de site kom er ik eigenlijk niet zo goed uit.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Waarom was de vlucht rampzalig? Mensen vragen hier om ervaringen met United. Rampzalig zegt niet zo heel veel.....
Wat staat er op de coupons? Staat daar niet op tot wanneer ze geldig zijn?
Wat staat er op de coupons? Staat daar niet op tot wanneer ze geldig zijn?
-
- Amerika-ontdekker
Er zaten 2 gewelddadige mannen in het vliegtuig die elkaar in mekaar sloegen. De bemanning was de hele vlucht (7.30 uur) lang bezig om hen rustig te houden. Er was zelfs overwogen om een tussenstop te maken in IJsland, om ze daar op te laten halen door de politie. Uiteindelijk hoefde dat niet, omdat ze de handen van de mannen met tyrips hebben vast gebonden, zodat ze elkaar niet meer konden raken. Het was een bloederige bende, en afschuwelijk voor iedereen.We waren blij dat we aan de grond stonden in Amsterdam. Een ervaring om gauw te vergeten, en alleen maar aan de ontzettend mooie reis te blijven denken.
Als vergoeding voor deze nare vlucht kregen we dus van United Airlines voor ons alle 6 kortingscodes, die een jaar geldig zijn.
De vergoedings codes zijn geldig tot 26 augustus 2016. Nou vroeg ik mij dus af, of wij voor die datum moeten hebben geboekt, ( dus evt ook te gebruiken voor een reisje in 2017) of dat je voor de 26 augustus 2016 moet hebben gevlogen?
Groetjes Anja
Als vergoeding voor deze nare vlucht kregen we dus van United Airlines voor ons alle 6 kortingscodes, die een jaar geldig zijn.
De vergoedings codes zijn geldig tot 26 augustus 2016. Nou vroeg ik mij dus af, of wij voor die datum moeten hebben geboekt, ( dus evt ook te gebruiken voor een reisje in 2017) of dat je voor de 26 augustus 2016 moet hebben gevlogen?
Groetjes Anja
-
- Amerika-ontdekker
Ik wel trouwens nog wel even vermelden, dat wij deze reis 4 keer met United hebben gevlogen, en die vluchten waren prima. Mooi optijd, geen vertragingen, en nog wel redelijk veel beenruimte. Wel stond de airco vrij koud, maar daar krijg je ook dekentjes voor. Eigenlijk een wel een prima maatschappij. Alleen de laatste vlucht dan, ze hadden die mensen nooit in het vliegtuig mogen laten stappen.
Tjee, dat is heftig. Twee mannen die elkaar tot bloedens toe slaan tijdens de vliegreis. Wat de aanleiding ook was, het moet schokkend geweest zijn voor de overige reizigers.
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ervaring met medepasagiers was dus rampzalig. Lijkt me niet iets wat je United kunt aanrekenen.
Vorige maand 4x met United gevlogen, waarvan 2x Domestic.
Heen vanaf Brussel naar Newark met een Boeing 777, in de economy voldoende beenruimte althans niet meer of minder dan bij andere maatschappijen.
Kregen ruim voldoende eten en drinken aan boord en entertainment-aanbod is prima.
Na de tussenstop op Newark met een 737 naar Atlanta, iets minder beenruimte dan de 777 en geen gratis entertainment.
Terug via Chicago naar Brussel met de 777, en wederom alles prima verzorgd aan boord.
Zelf vond ik leuk dat je op de terugvlucht de gesprekken tussen de verschillende vliegtuigen en de verkeerstoren kon meeluisteren, zo kreeg ik mee dat er bij een vliegtuig op de taxibaan nog een serviceluik openstond wat dus opgemerkt werd door de piloot van het vliegtuig wat daar achter stond te wachten. (gelukkig niet ons vliegtuig)
Heen vanaf Brussel naar Newark met een Boeing 777, in de economy voldoende beenruimte althans niet meer of minder dan bij andere maatschappijen.
Kregen ruim voldoende eten en drinken aan boord en entertainment-aanbod is prima.
Na de tussenstop op Newark met een 737 naar Atlanta, iets minder beenruimte dan de 777 en geen gratis entertainment.
Terug via Chicago naar Brussel met de 777, en wederom alles prima verzorgd aan boord.
Zelf vond ik leuk dat je op de terugvlucht de gesprekken tussen de verschillende vliegtuigen en de verkeerstoren kon meeluisteren, zo kreeg ik mee dat er bij een vliegtuig op de taxibaan nog een serviceluik openstond wat dus opgemerkt werd door de piloot van het vliegtuig wat daar achter stond te wachten. (gelukkig niet ons vliegtuig)
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
- butterfly
- Amerika-expert
Ik zie dat jij met united ook een tussenstop had in Newark. Wij vliegen ook met United van Amsterdam naar Los Angeles met een tussenstop op Newark. De vlucht van Newark naar Los Angeles is nog 6 uur, en daar is geen eten en drinken inbegrepen aan boord. Wat ik mij nu afvraag heb je bij Newark de security bij de gate, of daarvoor al? Oftewel is het nog mogelijk om op het vliegveld een flesje water te kopen voor onderweg?
Wij hebben 2.45 uur om over te stappen dat lijkt mij wel voldoende. (jammer dat je hier niet sneller bent als je voor de tweede keer op hetzelfde esta reist
)
Wij hebben 2.45 uur om over te stappen dat lijkt mij wel voldoende. (jammer dat je hier niet sneller bent als je voor de tweede keer op hetzelfde esta reist

-
- Amerikakenner
Op amerikaanse vliegvelden kan je zelfs hele maaltijden nog mee aan boord nemen. Dus een flesje water zal vast wel lukken!
- butterfly
- Amerika-expert
Dank je wel. Ik wist het even niet meer. Voor mijn gevoel is de security de ene keer als je het vliegveld op komt, en de andere keer pas bij de gate.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je stapt uit, dan alle plichtplegingen van immigrations en douane. Dan kun je al wat kopen. Je kan ook de airtrain naar de andere terminal pakken. Daar krijg je de securitycheck. Als je dan in de terminal bent heb je nog diverse zaakjes om eten en drinken te halen.
Wij konden op Newark in dezelfde terminal blijven toen we met United vlogen, moesten alleen van ground floor naar de eerste verdieping en kregen daar de securitycheck nadat we de bagage weer afgegeven hadden.PSVwally schreef:Je stapt uit, dan alle plichtplegingen van immigrations en douane. Dan kun je al wat kopen. Je kan ook de airtrain naar de andere terminal pakken. Daar krijg je de securitycheck. Als je dan in de terminal bent heb je nog diverse zaakjes om eten en drinken te halen.
Wat betreft de controle bij binnenkomst hadden we geluk dat er net 20 nieuwe officers ingewerkt werden en alle hokjes open waren dus dat ging lekker snel.
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
- butterfly
- Amerika-expert
Het ging mij er vooral om of je na de securitycheck nog iets te drinken kon halen, maar zo te lezen is dat dus zo. Dank jullie wel voor de antwoorden.
- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Wij vliegen meestal ook met United naar Las Vegas,op de binnenlandse vlucht krijg je ook wel drinken aan boord hoor,alleen niet zo vaak als de intercontinale vlucht.Dus het kan geen kwaad om op het vliegveld nog iets van drinken te kopen,wel achter de security check anders kun je het weer afgeven.Eten krijg je niet aan boord dat moet je kopen of je neemt iets mee het vliegtuig in.Een groter problem vindt ik de beenruimte van de stoelen op een binnenlandse vlucht,het is net een vakantie vlucht hier in Europa.Wij kopen dus altijd economy plus stoelen,is iets duurder maar je hebt dan behoorlijk wat meer beenruimte,wij zijn alebei behoorlijk groot.
Albert.
Albert.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht